7 Kasım 2009 Cumartesi

KRUVAZE YAKALI DESENLİ KAZAĞIM



Geçen sene bu kazağın ipini kiloyla yün satan bir dükkandan almıştım.Markası falan yok yani.Yaklaşık 400 gram ipten çıkmıştı.Deseni gerçekten çok hoşuma gitti.Böyle iplerle öyle pek örnekli örgü iyi düşmediği için düz örmeye karar verdim.Ama bir değişiklik yapıp yakayı bu şekilde ördüm.Çok da güzel oldu.İki düz iki ters lastiği göğüs altına kadar ördüm.Sonra sol taraftan düzenli olarak eksilterek omuza kadar ördüm.Sonra lastik kısmının arka tarafından ilmek alarak tam ters yönde eksilterek omuza kadar ördüm.Arkasını lastikten sonra düz ördüm.Kolları da düz ördüm.En son yaka ve kol ağızlarına tığla basit bir oya yaptım.Severek giyiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))