7 Aralık 2010 Salı

PUZZLE SONUNDA DUVARDA:)

 Doğubayazıt'ta çalışırken eşimle bir ara puzzle yapmaya heveslenmiştik.Normal insanlar 500 hadi olmadı 1000 parçalılarla başlar dimi,ama biz direk 3000 parçalı olan bir resimle başlamıştık:))Eşimle "Ya Allah Bismillah"diyerekten başladığımız puzzle'ı gece gündüz uğraşarak ancak 1 ayda tamamlayabildik.İlk zamanlar o kadar kaptırmışız ki rüyalarımızda bile eksik parçaları aradığımızı görüyorduk:))İşte o puzzle taaaa Doğubayazıt'lardan dört parçaya bölünerek Sakarya'ya geldi aylarca kah dolap köşelerinde kah halı altlarında gün ışığına hasret bekledi;ve geçen hafta sonu çerçevelenerek salonumuzdaki duvarında arz-ı endam etmeye başladı:D
 Puzzle maceramızın ilk günleri..Hiç bitmeyecek gibiydi sanki:)
Sona yaklaşırken heyecan giderek artıyordu:)Puzzle yapanlar bilirler,başlayınca tiryakisi olup hep onunla uğraşmak istiyorsunuz,bitince de ortaya çıkan şahasere bakmaya doyamıyor insan:)
Nasıl beğendiniz mi ilk puzzle'ımızı?
Not:Puzzle kelimesinin Türkçe'deki karşılığı "yapboz",ama biz yapıyoruz,hiç bozmuyoruz ki:))

45 yorum:

  1. ooo, ben de cok severim puzzle yapmayi :) zor birsey secmissiniz :) cok guzel olmus:)

    YanıtlaSil
  2. All so cute,beğenmemne sevindim:)

    YanıtlaSil
  3. Manzara çok güzel eve yakışmış.Yapmasıda güzel.Bende severim puzzle yapmasını imrendim sana.Hemen gidip bir puzzle'mı alsam?

    YanıtlaSil
  4. tebrikler, zordur bunlar, ben uğraşamam sanırım, tabiiki de zevk meselsi. :)

    YanıtlaSil
  5. Sabırla koruk bile helva olur derler ya , e olmuş vallahi , tebrik ediyorum , ben çatlardım hiç sabrım yok bu işlere :))
    sevgiler.Manzara da çok güzel bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. Ben hic sonuna kadar yapamadim ya basinda yada yarininda kadirdim .Azimlisiniz cok güzel bir resimli puzzle .Sevgiler canim hayirli aksamlar diliyorum.

    gülcan

    YanıtlaSil
  7. Oh my goodness, that is a large jigsaw puzzle.. What an achievement to finish it... but very satisfying..
    Have a great day :))

    YanıtlaSil
  8. canım benim hayırlı geceler,ellceğizlerinize sağlık,bizimde çerçevelenmeyi bekleyen bir tane var,bakalım,yaptırınca bende yazarım..çok öpüyorum..bu arada evinde çok güzel,hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  9. ilahicanım ya.neyse puzz bahanesiyle tablonuz olmuş.çok da yakıimış.bu arad koltuklarına bayıldım .bende bakmıştım bunlara ayakları havada olsun diye direttiğimden vazgeçmiştim.ama şimdi görünce acaba dedim.alsamıydım.temizliği kolay olsun diye ayakları havada aldım.

    YanıtlaSil
  10. Puzzle çok severim. Nereden baksan 10 tane yapmışımdır annemle birlikte. Evde asacak yer olsa yine yaparım. :)

    Sizin manzarada süpermiş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ne kadar güzel bir manzaraymış öyle:) emeklerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  12. canım sabrına hayran kaldım. ben hiç uğraşamam sıkılırım hemen. Çok güzel olmuş, manzara çok hoş.

    YanıtlaSil
  13. gelinsepeti,puzzle yapmak gerçekten çok zevkli,tavsiye ederim,ama 500 parçalık olanlara başlarsan iyi olur,bıkmadan bitirirsin:)

    swotpisces,zor gerçekten ama bir o kadar da zevkli yapması..

    mormenekşeler,beğenmene sevindim canım

    serpil,ne de güzel söylemişsin canım:)hakikaten sabırla yapılan bir hobi..ama gerçekten çok keyifli:)

    YanıtlaSil
  14. tatlilar gülcandan,hoşgeldin bloguma canım:)severk yaptık ve sonuç ta güzel oldu:)başlarda yapması çok zor oluyor,parçaları renklerine,şekillerine göre ayırmak çok faydalı,tavsiye ederim..

    pattas,thank you:)
    Şulecim teşekkür ederim,sizinkini de merak ettim...

    uğurböceği,koltuklarımdan çok memnunum,süet oldukları için kir tutmuyor ve çok çabuk temizleniyorlar.temizlik yaparken rahatça iterek yer değiştiriyorum,bu sayede altlarını silebiliyorum..tablo için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  15. hobivakti,bizim de daha çerçevelenecek 7-8 tane puzzle var ama kirada olunca duvarları rahatça delemiyoruz tabi.beklemedeler:)

    Papatyacım teşekkür ederim canım:)

    Handecim başta bana da çok sıkıcı gelmişti ama sonra çok sevdim..teşekkür ederim canım:)

    anneanneninemekleri ,teşekkürler..

    adavedeniz,beğenmene sevindim canım:)

    YanıtlaSil
  16. ben de çok severim ama bazen bitirmek için hırs yapıyorum benim için yorucu oluyor ama çok zevkli çook beğendim

    YanıtlaSil
  17. harika bir resim! biz de ilk 3000 parçali almistik. 4 ayda bitirdik. yani sonlara dogru sadece bana kalmisti... ben bitirdim:) bir ara misafirimizin çocugu bitmeden önce bulmus bunu, birazini bozmus falan, görünce sinirlerime nasil hakim oldugumu hala hatirlamiyorum =) evet, hastalik yapiyor, katiliyorum! =)

    YanıtlaSil
  18. Gönül,çok yorucu gerçekten,halının üstünde iki büklüm kaç saat geçirdik acaba:)

    Zeynep A.,korkunç bir durum!ben çocuğu paralardım sanırım:))benim gibi düşünmene sevindim,müthiş zevkli:D

    YanıtlaSil
  19. Elinize sağlık, çok yakışmış.
    Benim var bir tane 4.000 parça, yazlığa açmıştım çok yer kaplıyor diye. Bu yaz tatil de yapamayınca kaldı öyle.

    YanıtlaSil
  20. Ben hiç cesaret edemedim,hele çocuklarla kafayı yerdim herhalde.Ama yapılanları görünce de çok hoşuma gidiyor.Çok güzel bir resim seçmişsin,emeğine değmiş.Ellerine sağlık Filiz.

    YanıtlaSil
  21. Nazan,teşekkür ederim,eşimle beraber beğenmiştik bu puzzle'ı..

    sarkaç,çok yer işgal ediyor puzzle'lar evet,umarım tamamlayıp paylaşırsın bizimle:)sevgiler

    YanıtlaSil
  22. filizcim ellerinize saglik cok güzel olmus gercekten.. ben de cok severim puzzle yapmayi cocuklugumdan beri, ama henüz 3000 lik yapmak nasip olmadi.. bir dahaki sefere 3000 veya 5000 almayi düsünüyorum.. ama beni almaktan biraz alikoyan seyler oluyor: yap yap nereye asacaksin? bir de resim kadar da güzel durmuyor maalesef puzzellar :(

    YanıtlaSil
  23. biz de 3 puzzle yaptik. ikisini astik biri hala cercevelenmeyi bekliyor :-).
    ilk firsatta resimlerini cekip ekleyim bloguma. umarim begenirsiniz.
    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  24. cherryblossom,haklısın bizim de şimdiden 8 tane puzzle 'ımız oldu ama nereye ascaz bilmem:)olsun yine de yapması çok zevkli..olmazsa hediye ederiz birilerine...

    eli,merakla puzzle larını görmeyi bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  25. selam canım benim kızımda pazıl yapmayı cok seviyor bir tanesini bize hediye edebilirsin teşşekürler sakaryadan müge

    YanıtlaSil
  26. wohooo..you have completed...such a great patience you have..its looking so tough...oops...!!!
    by the way its smart scenery as well..hmmm

    YanıtlaSil
  27. Müge,puzzle'larımız bitmiş ve yapıştırılmış durumda.yapılmamış olsaydı hediye edebilirdim:)

    Creative mind;I and my husband did this puzzle two years ago but we have just put it on the wall:)thanks for your nice comment my dear friend:))

    YanıtlaSil
  28. mugehobi2.blogspot.com9 Aralık 2010 14:50

    selam canım bend e sakaryadan müge hangi okulda görev yapıyonuz acaba ögrenmemde bir magsur yoktur degilmi? sakaryalımısınız merak ettim.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba Müge,Sakarya'da doğdum ama burda büyümedim..seneler sonra tayinimiz çıkınca gelmek,buraya yerleşmek nasip oldu..M.Kemal Atatürk'te çalışıyorum.siz de mi öğretmensiniz?

    YanıtlaSil
  30. Ben de bayılırım puzzle yapmaya.Çok keyifli bir uğraştır; insanı hem sinir eder hem de rahatlatır :)

    YanıtlaSil
  31. Fulya,haklısın canım hem zevkli hem de sinir bozucu..aradığın parçayı bulamazsın delirirsin,ama bir de bulunca sevinç taklaları bile atarsın:D

    YanıtlaSil
  32. Sevgili öğretmenim,gerçekten çok güzel el işleriniz var çok beğendim.Puzzle'a benim sabrım yetmez :(Kemeraltı'nı sizin için de dolaşacağım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. Örgülerinizden takip ediyordum, puzzle tabloyu görünce çok beğendim,inşallah eşim de bitirecek ve biz de asabileceğiz. Tabi bizimki bu kadar büyük değil, 2000 parça. Ellerinize sağlık, örglerin devamını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  34. Sevgili Colette,hoşgeldin bloguma:)puzzle yapmak sabır işi tabi,ama gerçekten çok zevkli.İzmir'e kocaman öpücükler!

    Birdy,o zaman tekrar hoşgeldin bloguma:)Puzzle'ınızı bitince görmek isterim,eminim çok güzel olur.kendi yaptığınız bir şeyi kullanmak çok güzel:)blogumu hayata geçirdiğimden beri daha fazla örüyorum,üretiyorum,izleyenlerime karşı da sorumlu hissediyorum kendimi:)durmak yok örgülere devam:))

    YanıtlaSil
  35. Woah! That's pretty amazing! :D Congrats for the great job! :D

    YanıtlaSil
  36. benim puzzle lar sergide, siz de buyurun :-)

    http://bebiblog66.blogspot.com/

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
  37. Evet ya yapıyoz bozmuyoz bende buna karşıyım:)
    kuzenlerimle yapıyoruz bizde hadi bozalım geri diyorum hepsi bir ağızdan hayııııır...
    elinize sağlık e hadi bozun geri:)

    YanıtlaSil
  38. Evet ya yapıyoz bozmuyoz bende buna karşıyım:)
    kuzenlerimle yapıyoruz bizde hadi bozalım geri diyorum hepsi bir ağızdan hayııııır...
    elinize sağlık e hadi bozun geri:)

    YanıtlaSil
  39. Bende puzzle yapmayı çok seviyorumm ama sabrım şuanlık 1000 parçaya yetiyor :) 3000 parçayı yapmam için önce biraz daha sabırlı olmayı öğrenmem gerekicek :)

    YanıtlaSil
  40. Ben de bayılıyorum puzzle yapmayı!!!
    Manzera çok güzel. Evinize de çok yakıştı

    YanıtlaSil
  41. mrb yapbozunuz harika olmuş gerçekten ben de bu işe kalkıştım ama hiç bilgim yok biri bin diğeri bin beş yüzlük iki tane aldım paketlerin içinden yapıştırıcı falan çıkmadı ben bunları yapıp bitirdikten sonra mı yapıştırıcı sürüyorum acaba yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  42. bizim 3000 parçalık yapbozun içinden çıkmıştı ama kırtasiyelerde de satılıyor sonrakileri onunla yapıştırdık. bitirince ön yüzüne sürüyorsunuz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))