1 Aralık 2010 Çarşamba

BEN DE CONVERSE ÖRDÜM:))

 Marifetli görümcem Emine'nin blogunda görünce ben de örmeliyim dedim,hemen iplerimi alıp başladım,hızımı alamadım iki tane birden ördüm:))İlk denemeye göre hiç de fena olmadılar sanırım:D.. Emine  concerse patiklerin nasıl yapıldığını çok güzel anlatmış,ben da anlatmaya gerek duymadım.Yalnız ben patiklerin ön kısmındaki beyaz yeri sıkiğne değil,ikili trabzan şeklinde yaptım.Hem daha kolayıma geldi hem de daha yumuşak oldu böylece..
 Peki bu converse patikleri kimler giyecek?Okuldan  arkadaşım Yeşim,ikinci kızını dünyaya getirdi önceki hafta,biz de diğer öğretmen arkadaşlarımla toplanıp bu Cuma günü hayırlı olsuna gidicez.Ortaklaşa aldığımız hediyenin dışında hoş bir sürpriz olur diye düşündüm.Abla-kardeş giyerler,minik ayaklarını üşütmezler:))
Bu patiklerin yapımı oldukça kolay ve bitince de son derece şirin oluyorlar.Örgü seven dostlarıma tavsiye ederim ve huzurlarınızdan ayrılırım:))Tencereler,tavalar süper aşçı Filiz'i bekler:))Time to cook!!!:D


NOT:Sonbahar temalı penceremi kullanmak çok hoşuma gitti:))Siz de beğendiniz mi?

28 yorum:

  1. ayyy... ne kadar tatlı olmuş omlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Canım şahane olmuşlar..
    Çok beğendim..
    Ellerine,emeğine sağlık..
    Senin converslerini tek geçerim bu alemde :)

    YanıtlaSil
  3. El emeği hediyenin yeri her zaman farklı, minicik ayaklarda ne kadar güzel olur renkler harika ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Filizcim bunlar çok güzel, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. cok güzel olmuslar filizcim, ellerine saglik :) cook sirin duruyorlar, güle güle kullansin sahipleri :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Filiz'in evi, çok cici olmuşlar ellerinize sağlık.Tema ise harika bir görüntü yansıtmış.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. renkleri çok şeker ellerine sağlık giyecek şirinelerde sağlıcakla kullansınlar

    YanıtlaSil
  8. renk süper olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. çok şirin olmuşlar bayıldım bende nasip olur da görürsem torunlarıma yaparım artık:))
    ayyyy çok şekerler:D
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler akasya ağacı:)

    Zelihacım beğenmene çok sevindim:))benim hiç conversim olmadı ama örmesi nasip oldu:D

    uysal anne,ben de el emeği olan hediyeleri tercih ediyorum çoğu zaman,değeri elbette farklı oluyor..

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler Hande..

    cherryblossom,beğenmene çok sevindim canım..

    sevgili Belgin,beğenmene çok sevindim:)bu pencerenin manzarasını ben de çok seviyorum..

    mor ve tonları en sevdiğim renkler mavilale,beğenmene çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  12. adavedeniz güzel yorumun için teşekkürler..

    papatya68,:))inşallah o günleri görürsün canım..

    YanıtlaSil
  13. çok sevimli olmuşlar.. renk seçimi de son derece güzel..

    YanıtlaSil
  14. Ben bile imrendim doğrusu, büyüklere de olur di mi? :))) eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
  15. filiz okadar güzel yapmışsın ki ben hayran oldum..fotoğrafladığın yer de çok güzel söylemeden geçemeyeceğim manzaran ne hoşmuş:)

    YanıtlaSil
  16. Pencere çok güzel. Converslere ise diyecek yok. Ne kadar şirin ve güzeller. Eline sağlık

    YanıtlaSil
  17. bu patiklerden gecensene bende cok yapmistim rahat örülen kullanisli bir model renkleri cok güzel emeginize saglik

    YanıtlaSil
  18. Beautiful boots..beautifully crocheted :))

    YanıtlaSil
  19. this is super cute...very nice..

    YanıtlaSil
  20. Hi, thanks for visit my blog, i was very busy but now i come to visit you. I loved your job, so beautiful!!!!
    Silvana

    YanıtlaSil
  21. Ellerine sağlık canım çok şirin olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  22. ay çok cici olmuşşşş..bayıldım.emeğine sağlık :) sonbahar temalı penceren de çok güzel bu arada evet.sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  23. Hello
    Thanks for the visit and coment, my inglish is not so good but I try...

    Kisses.
    *Daiane

    YanıtlaSil
  24. Merhabalarr,
    iadeyi ziyaret yapayım dedim ama bir baktımki zaten bloğun benim daha önce ziyaret ettiğim bloglar arasındaymış *^-^*
    Bu converse lere bayıldım hemen yapıcam bende ilerde bebiş fln gelirse hazır bulunsun *^v^*

    YanıtlaSil
  25. OMG, crocheted Converses!! :DDDDDDD
    They are lovely!!!!!!!

    YanıtlaSil
  26. harika converse lerin tarifini yaz
    bende ogluma yapaym
    cok istiyorm

    YanıtlaSil
  27. marka takıntısı için pratik bi çözüm:)ellerine sağlık cnm:)

    YanıtlaSil
  28. çok şekerler kızıma örmeliyim bi tane :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))