10 Aralık 2010 Cuma

AMİGURUMİ KUŞLARIMA BİR BAKIN

Sonunda muradıma erdim amigurumiye başladım:))Uzun zamandır internetteki örgü oyuncaklara hayran hayran bakıyordum,Japon örgü oyuncak sanatı amigurumi meğer ne kadar da yaygınmış,milletin örmediği oyuncak,yapmadığı karakter kalmamış!Eeee bir örgü sever olarak bu işe de imzamı atmalıyım dedim ve bu sevimli kuşlarla amigurumi dünyasına ilk adımımı attım...
Tığ ile sıkiğne yapmasını bilen herkes amigurumi yapabilir.Kısa sürede çok şirin oyuncaklar yapabilir,çocuklarınızın sağlıklı oyuncaklarla oynamalarını sağlayabilirsiniz.İnternette açıklamalı amigurumi oyuncaklardan oldukça fazla var.Türkçe anlatımlar sınırlı,çoğu Japonca ve İngilizce.Bu kuşları burada anlatıldığı gibi yaptım.Renkli patik ipleri kullandım ve 4 numara tığla ördüm.Gözleri ve gagaları ise keçeden kesip silikonla yapıştırdım..İçlerini de boncuk elyafla doldurdum..
Bak sen şu yaramazlara üstüste konmuş şaklabanlık yapıyorlar:))
Bir kedi gördüm sanki!!!!!!!!!!!!
Kuşlar kaçar, kedicik kovalar...Filizin evinde şenlik var:)))
Ben bu işi çok sevdim kızlar:D..Yakında yepyeni oyuncaklarla sizlerle olucam inşallah..Bu arada havalar soğudu,kendinize dikkat edin hasta olmayın canlarım..Ben az buçuk şifayı kaptım bile:))Herkese mutlu,neşeli,bol dinlenmeli bir haftasonu dilerim:))

NOT:"Bir kedi gördüm sanki" mizanseni için sevgili eşime-evimizin fikir babasına-  teşekkür ederim:)

41 yorum:

  1. çok güzeller ya.emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜR EDERİM BİR GÜZEL ÇİFT:)

    YanıtlaSil
  3. hep yapmak isteyip beceremediğim birşey, çok güzel olmuşlarrr. emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. çok çok çoook güzeller! ellerinize sağlık! evinizin manzarasına da bayıldım ağaçlarla kaplı ne hoş :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. abowww. çok tatli olmuslaarr! fotolar da çok sirin! ellerine emegine saglikk!

    YanıtlaSil
  6. çok şirinler , benim hiç böyle marifetlerim yoktur, heveslendim bak şimdi..

    YanıtlaSil
  7. ne kadar tatlı şeyler öyle. özellikle kediden kaçışları:) çok sevimliler canım

    YanıtlaSil
  8. papatyacım teşekkür ederim,bak bu kuşları bir dene istersen gerçekten çok kolaylar..

    unicorn,teşekkür ederim canım:)ilk deneme için sevimli oldular bıcırıklar:))Evimizin arkasında küçük bir koru var,ben de bu manzarayı gerçekten çok seviyorum:))

    Zeynep A,merci şekerim:))

    Serra,verdiğim linke bir bak bence dene mutlaka yapabilirsin..


    Hande'cim,kuşları çok sevdim ben de:)kediyle kovalama sahneleri de eşimin fikriydi,sağolsun:)

    YanıtlaSil
  9. çpk şirinler bunlar yaaaa... Kızımda bir kuş isteyip duruyordu, öreyim şunlardan bir kaçtane de sevinsin aşkım. Paylaşım ve anlatım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Selmacım beğenmene sevindim canım:))hadi sen de yap ta sevinsin güzel kızın:)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzeller:)) Mizansen de çok hoş olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. çok şirinler.değişik fotoğraflarınızı çok beğendim

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler Nedük.


    Özlemce,kuşlar güzel olunca fotoğraflar da güzel çıktı:))

    YanıtlaSil
  14. canım hoşgeldin aramıza diyelim :) hastalık sanada bulaştı artık tedavisi yok biliyorsun değilmi o yüzden bol bol öreceksin kurtuluş yok :)))

    YanıtlaSil
  15. amigurumi, kelime dağarcığımıza yeni bir kelime daha eklendi, görmüştüm bunları, demek kolaymış yapımı, yapabilir miyim acaba? :)

    YanıtlaSil
  16. Çook şirin olmuşlar, renkleride çok güzel.Ellerine sağlık Filiz....

    YanıtlaSil
  17. evinneşesiamigurumi,hoşbulduk canım:)ay bilmem mi dün bir kediye başladım bitircem diye hırs yaptım şimdi:))çok zevkli yaaaaa!

    anneanneninemekleri,teşekkür ederim:)

    swotpisces,denemeni tavsiye ederim canım,gerçekten çok zevkli..

    teşekkür ederim Nazan:))en sevdiğim renkler:))

    YanıtlaSil
  18. Filiz'cim amigurumi dünyasına hoş geldin :)) Kedili mizanseni çok beğendim. Çeşit çeşit fotolar çizgifilm havasında. İlk deneyim için gayet güzel olmuş. 10 numaraaaaa...Amigurumi ile ilgili bir çok kaynağa ve anlatıma ulaşacağın http://amigurumi.yetkin-forum.com/ sayfasını incelemeni tavsiye ederim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Filiz harika olmuşlar aman şans kedisi kapmasın minik kuşları ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  20. Hayal arkadaşlarım,hoşbulduk canım:))beğenmene sevindim.ustalardan övgü almak gurur verici:)verdiğin linke uyrucam..sevgiler

    Belgin''cim çok teşekkür ederim canım,sen hiç merak etme kuşları kediye kaptırmam:P

    YanıtlaSil
  21. ay ne bıcırık şeyler onlar öyle . bayıldım. ellerine sağlık filizcim.

    YanıtlaSil
  22. They are great.. colourful and happy.
    Your photograghy is of a standard, I hope to achieve,,:)) thanks for sharing ..

    YanıtlaSil
  23. Ne güzel şeyler yapıyorsunuz. Evinizdeki şenliğe bayıldım.

    YanıtlaSil
  24. :)) fotolara bayıldım kedicik takipde :)) kuşlar ilk çalışma olarak çok başarılı ellerine sağlık :)) aramıza hoşgeldin:))

    YanıtlaSil
  25. Seda'cım teşekkür ederim canım:)

    Pattas thanks for your nice comment,I hope you achive making these toys:)

    Sarkaç,birazcık mutlu edebildiysem izleyenlerimi,ne mutlu bana:)

    yaseminkale,hoşbulduk canım:)bir amigurumi gurusundan bu yorumu almak çok güzel,sağol canım:)

    YanıtlaSil
  26. çoook güzel olmuşlar.. bayıldım ben bunlara..renk seçimin de çok güzel.. pencereden görünen manzara da ayrı bir hoşluk katmış... ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  27. teşekkürler adavedeniz..

    Emine'cim teşekkürler canım,beğenmene sevindim:))

    YanıtlaSil
  28. Çok sevimli olmuşlar emeklerine sağlık. Bu arada umarım iyice hastalanmadan toparlarsın kendini.

    YanıtlaSil
  29. Birileri anlatsın,teşekkür ederim canım güzel dileklerin için de ayrıca sağol,daha iyiyim çok şükür..

    YanıtlaSil
  30. Ya sizler ne beceriksliziniz öyle, bunların böyle bakıp da hemen öğrenileceğini aklım almıyor :) nazarlar değimesin, maşallah !

    YanıtlaSil
  31. hoşgeldin kiraz çekirdeği:)canım benim aslında o kadar zor değil,gerçekten:)tığ işinden az buçuk anlayan herkes yapabilir,birazcık heves lazım,biraz da çocuk olmak lazım sanırım:))

    YanıtlaSil
  32. ne kadar da şirin olmuşlar,çok beğendim. ilk deneme ama çok muntazam çok da güzel..eline-emeğine sağlık.. Blogunu çok beğendim,çok ciciler var,keyifle dolaştım ve eminim keyifle takip edicem ;)
    sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  33. merhaba canım.kuşlarına bayıldım.eline emeğine sağlık.ah ben de yapabilsem çok imreniyorum.
    blogunu çok beğendim.artık sık sık uğrarım.kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  34. Darman,hoşgeldin canım bloguma,ziyaretinle beni çok mutlu ettin:)yaptıklarımı beğenmene de memnun oldum,sık sık görüşmeyi dilerim.her zaman beklerim:P


    Ceyt,hoşgeldin canım,bence sen de yapabilirsin,o kadar zor değil inan ki..her zaman beklerim canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. 3 arkadaş olmuşşş bunlarrrr;) pek sevimlilerrr;)ellerinize saglıkkk;)

    YanıtlaSil
  36. Halecim beğenmene çok sevindim,ziyaretime geldiğin için çok mutlu oldum,her zaman beklerim:)

    YanıtlaSil
  37. Kaçın kuşlarrr kaçınnn tekir kedi arkanızda :)) nasılda cikcik öterler bunlar ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  38. çok ciciler avuç içine alınıp sevilir bunlar ya :)

    YanıtlaSil
  39. Örgü oyuncaklarınızın hepsi çok güzel. Ellerinize sağlık. Hele bu kuşlara bayıldım. Çok sevimliler. Ben hala oyuncak bir kediyle uyuyorum 40 yaşında kadınım ama :) yaşasın oyuncak sevgisi ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))