22 Nisan 2011 Cuma

AŞKIMIZ MEYVE VERDİ:)

Canım arkadaşlarım bu güzel haberi sizlere verebilmek için sabırsızlanıyordum,artık zamanı geldi sanırım:Hamileyim:))Bebeğim bugün itibariyle 14 haftalık oldu.Hamileliğim sorunsuz devam ediyor,çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım.Bulantım falan hiç olmadı,bu yüzden kendimi çok şanslı hissediyorum.Ama kokulara karşı hassasiyetim var.Balık,döner ve parfüm kokularından nefret ediyorum:(O kadar da olacak ama değil mi..
Anne olacağımı öğrendiğim an şüphesiz hayatımın en mutlu ve en özel anıydı..Eşim ve ben 2.5 yıldır evliyiz ve artık zamanı geldi diye düşünürken,dualar ederken Allah nasip etti ve muradımıza erdik.Rabbim bütün isteyenlere nasip etsin inşallah.Şimdi heyecanla bebeğimin gelişimini ve bendeki değişiklikleri takip ediyorum.En son üç hafta önce gördük onu ultrasonda.Ah bitanem benim onu tekrar görmek için sabırsızlanıyorum.Hele kalbinin atışını duymak babası ve benim için ne büyük mutluluk...Biran önce büyüsün de onu hissedeyim istiyorum:)Dualarımız bebeğimiz ve mutluluğumuzun devamı için...

81 yorum:

  1. Çok mutlu oldum sizin adınıza.Tebrik ederim,Allah tamamına erdirsin inşallah...

    YanıtlaSil
  2. yaruze,çok teşekkür ederim canım...

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim Filizciğim,seni ve eşini kutlarım,gözünüz aydın!Allah sorunsuz bir hamilelik,kolay bir doğum ve sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah!

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir haber..Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Tatlım bu habere bir anne olarak ne kadar çok sevindiğimi anlatamam. annelik dünyanın en güzel duygusu inşallah allah kucağınıza almayı da kısmet eder. Bizde kzımın bebeğini doğuncaya hkadar ne çok merak etmiştik nasıol olacak kime benzeyecek diye . hayırlısını dilemek gerek..Şimdi çoook yakışıklı üç ayını doldurmuşi bir küçük adam oldu bile.. kutluyorum ve çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  6. Çok sevindim adınıza ,
    Şimdiden tebrikler,
    Birden erkek olacak gibi bir his belirdi Ben'de :)
    Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir haber canım :)) sen şimdi ona ne güzel şeyler örersin örgü oyuncakları da hazır zaten :))

    YanıtlaSil
  8. Annelik dünyanın en değeli ve kutsal mesleği
    Sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. colette,güzel dileklerin için çok teşekkür ederim:)

    Benden mütevellit,teşekkür ederim..

    Şükran,çok teşekkür ederim:)ne güzel dilekler...

    Sedo kız,benim de içimden erkek geçiyor hadi bakalım hayırlısı:))

    Hande'cim,evet çok hevesliyim,çok güzel bir heyecan,mutluluğumu paylaşan herkese teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  10. canım çok mutlu oldum... allahım isteyen herkese nasip etsin.. sağlıkla huzurla mutlulukla kucağına alırsın inşallah.. bol bol su bol bol meyva:))

    YanıtlaSil
  11. Ne mutluluk verici bir haber bu♥♥♥

    YanıtlaSil
  12. Tebrik ederim canım, Allah tamamına erdirsin inşallah..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. ayy canım çok sevindim, sağlıklı bir hamilelik dilerim canım, daha sonrasındada sağlıklı bir bebek dilerim canım, neler örücek bebeğine merakla bekliyorum.. ;)

    YanıtlaSil
  14. ne kadar güzel ne kadar samimi yazmışsın Filiz.İnan okurken yüzümde kocaman bi gülümseme belirdi ve dularınıza AMİN dedim canı gönülden...Bu heyecanlı yolculukta bizleri habersiz bırakma e mi? :)sevgilerle...

    YanıtlaSil
  15. Congrats my dear,i am so much happy to read this post,you cant imagine.you will not believe but its the most amazing for me..you know almost 10 days back i saw a dream that i was in turkey & there was a little baby boy there with me..when i wake up i thought that who was the baby?suddenly i think about you.but i thought if there was a news you will share with us.but today i am totally surprised to read this post..i saw your baby first of all..inshaAllah you will have a baby boy..i am so happy to read this post.
    you know i told about it my turkish friend biyasimadahgirdim during daily chat..
    stay happy & be careful my dear
    I am extraordinary happy for you

    YanıtlaSil
  16. tebrik ederim allah sağlık ve sıhhatle dünyaya gelmesini kısmet etsin ne büyük mutluluk

    YanıtlaSil
  17. Utku'nun annesi,çok teşekkür ederim canım..

    Yaseminkale,canım güzel dileklerin ve tavsiyelerin için çok teşekkür ederim:)

    yerdenuzak,çok teşekkür ederim..

    Funda Ceyhan,amin canım çok teşekkür ederim..

    Narish,teşekkür ederim tatlım,ben de çok merak ediyorum bakalım neler örücem diye:)

    YanıtlaSil
  18. bir güzel çift,canım çok teşekkür ederim:)darısı başına inşallah..

    Gönül,çok sağol canım,güzel dileklerin için teşekkür ederim..

    Creative Mind,oh my dear friend,thank you so much:)I am glad to happy to read your nice comment..It is amazing what a wonderful dream that you have seen!I hope my baby will be a boy,my husband and I want to have a baby boy:)I want to thank you and your mother ,too.You prayed for us to have a baby..I hope,he/she will be healty..

    YanıtlaSil
  19. Allah tamamına erdirsin sağlıkla inşallah:) Tebrik ederim ikinizi de.

    YanıtlaSil
  20. harika bir haber bu:))

    mini mini bir bebecik geliyor demek, yaşasın!

    tebrikler:)

    YanıtlaSil
  21. Tebrik ederim. Allah hayırlısıyla sağlıkla dünyaya getirmek nasip etsin. Darısı başıma :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel bir haber bu :) gözünüz aydın tatlım. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Filiz, ne kadar güzel bir haber:) hayırlı olsun canım çok sevindim. Allah tamamını erdirsin inşallah.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  24. hayırlı Cumalar canım dünyada insanın duyabileceği en güzel şey anne olacağını duymaktır çok tebrik ederim ALLAH tamamını erdirsin...sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. tebrikkkk ederiim.rabbim mutluluğunuzu taçlandırmış.maşallah.sorunsuz bi hamilelik geçirmenizi temenni ediyorum.sağlıkla kavuşursunuz inşallah yavrunuza.

    YanıtlaSil
  26. tebrikkkk ederiim.rabbim mutluluğunuzu taçlandırmış.maşallah.sorunsuz bi hamilelik geçirmenizi temenni ediyorum.sağlıkla kavuşursunuz inşallah yavrunuza.

    YanıtlaSil
  27. Tebrik ederim canım çok sevindim,Allah sağlıkla hayırlısyla kavuştursun mutluluğunuz daim olsun..

    YanıtlaSil
  28. çok güzel bir haber inşallah hayırlısıyla kucagına alırsın annelik çok güzel bir duygu allahım her isteyene versin...bide hamileligin ilk aylarında seyahat etmek çok tavsiye eddilmez ama dogrusunu doktor bilir (istanbul gezizi için)

    YanıtlaSil
  29. Oyy ne güzel bir haber bu..
    Maşallah diyeyim,inşallah sağlıklı bir hamilelik geçirirsin...
    Gönülden sevindim bu güzel habere..
    Kendine ve bebeğine iyi bak emi?:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Tebrik ederim filizciğim, Allah sağlıkla kucağınıza versin inşallah.

    YanıtlaSil
  31. Çok tatlı bi haber buuu.. Allah her ikinizide sağlıkla kavuştursun :) bekliyoruz gelişmeleri :)

    YanıtlaSil
  32. en güzel kayıt bu bence sayfanda, kutlarım, Allah sağlıklı bir hamilelik nasip etsin.

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Çok sevindim Filizciğim Allah isteyen herkese nasip etsin.Sağlıklı,huzurlu,mutlu bir çocuk olsun inşallah.Beslenmene uyku düzenine dikkat et ki bebeğinde öyle olsun :)

    YanıtlaSil
  35. canım arkadaşım tebrik ederim. Rabbim hayırlı, sağlıklı evlat eylesin inşallah. kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  36. Filizciğim sizin adınıza çok sevindim kardeşim Rabbim hayırlısı ve sağlıklısı ile bir avazda doğurmayı nasip etsin evladını huzurla büyütmek analı babalı büyütmek nasip olsun inşaallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  37. tebrik ederim canım Allah tamamına erdirsin sağlıkla inşallah hayırlı bir evlat kucağınıza alırsınız mutluluğun daim olsun

    YanıtlaSil
  38. aslında uzun zamandır kimseye yorum falan yazmıyorum uzaktan uzaktan takip ediyorum herkesi ama bu haberi görünce dayanamadım çok sevindim. Rabbim hayırlı ugurlu etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  39. tebrik ederim.
    Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin..
    bu arada bende sakaryalıyım..:))

    YanıtlaSil
  40. tebrik ederim canım..allahım sağ salim kucağına almayı da nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  41. çok sevindim Allahım tamamına erdirsin çok muhteşem bir duygu onunla yaşamak :)

    YanıtlaSil
  42. Tebrik ederim Allah'ım hayırla sağlıkla tamamına erdirsin...Mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  43. ayyyyyyyy canım benim hayırlı olsun bitanem inşallah:)Rabbim sağlıkla kucağına versin inşallah:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  44. Tebrik ederim. Ne güzel haber. İkinize de sağlıklar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  45. Vallahi abartmıyorum; okurken gözlerim doldu Filizcim. İnsanın yüzünü gördüklerinin yazılarını okuması farklı oluyor :) Öyle sevindim ki senin adına... Tebrik ederim tatlım. Bebişini sağlıkla kucağına alman nasip olur inşallah. Sen şimdi deneyimlen, ilerde kapını çalarım ben senin :p :)) Öpüyorum canımcım.

    YanıtlaSil
  46. Sevgili Filiz, sizin için çok sevindim.İnşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın.

    YanıtlaSil
  47. Canımm hayırlı olsun, Allah bir an önce kucağına almayı nasip etsin :)))

    YanıtlaSil
  48. Sizin adınıza çok sevindim. Allah sağlık, afiyet içinde yavrunuzu kucağınıza alabilmeyi nasip etsin. Ve sizin gibi bu güzel haberi duymayı arzu eden nice arkadaşa da hayırlı haberler nasip etsin.

    YanıtlaSil
  49. Selamün aleyküm canım..

    Ah ne güzel bir haberdir böyle..Çok sevindim..Mucizeye tanık olmak Rahman'ın varlığınıHerşey gönlünüzce olur hayırlısıyla doğar bebeğiniz inş..Rabbim size güzel günler göstersin..Şimdiden sevgiler bebişe :))

    YanıtlaSil
  50. tebrikler canım Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sevgiler

    YanıtlaSil
  51. Happy news indeed, all the very best to you both.. An exciting time for you both :))

    YanıtlaSil
  52. allah sağlıcakla kucağına almayı nasıp etsın hayırlı evlat olsun....

    YanıtlaSil
  53. çok sevindim adına. Alahım sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin inşallah. Kendine çok ama çok iyi bak. Çok çok sevindim

    YanıtlaSil
  54. maşallah ..Rabbim tamamına erdirsin sağlıkla al kucağına inşallah :)

    YanıtlaSil
  55. canım arkadaşlarım,sevincimi benimle paylaşmanız beni çok mutlu etti.birbirinden güzel yorumlarınız ,dilekleriniz,dualarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim..Allah isteyen herkese bu mutluluğu tattırsın..

    YanıtlaSil
  56. Tebrik ederim.Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin;)))

    YanıtlaSil
  57. tebrikler.. biz de heyecanla bekliyoruz ailemize katılacak güzelliği..

    YanıtlaSil
  58. hayırlı uğurlu olsun canım. sağlıklı bir hamilelik geçirirsin inş.:)

    YanıtlaSil
  59. Cook sevindim Filicim,Allah tamaina erdirsin insallah,saglicakla dogsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
  60. çok sevindiiimm...Allah sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
  61. çok sevindim,epeydir bekliyordum bu haberi zamanı çoktan gelmişti:) bilsen ne çok mutlu oldum Allah bağışlasın tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  62. çok sevindim canım allah hayırlısı ile tamamına erdirsin

    YanıtlaSil
  63. tebrik ederim. allah tamammina erdirsin. insallah sorunsuz bir hamilelik ve kolay dogum yapmanizi ve saglikla kucaginiza almayi yüce rabbim nasip etsin.allah olmayan ve isteyenlere de bir evlat sahibi olmayi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  64. Canımmmm çok sevindim!Tebrik ederim!Allah hayırlısıyla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah!Eh artık senden deneyimli bir anne olduğum için bana her konuda soru sorabilirsin:)

    YanıtlaSil
  65. Çok sevindim.İnşallah sağlıkl akucağına alırsın.Bu aldığım 2. hamilelik haberi, dünde bir başka blogçu arkadaşın hamilelik haberini aldım. Çok mutlu oldum.Hayırlı olsun İnşaallah

    YanıtlaSil
  66. mrb ben sıze yenı katıldım yabancı bır sıteye turk ısmı olarak yorum yapmıs olmanız dıkkatımı cektı bır tıkladım ama kendımı alamadım öncelikle hamilelik drumunus ııcn tebrık ederım.inş herşey yolunda gıder zaten ortak bı suru blog arkadasımıs varmıs meger.ve benım esımde eskısehırlı.öğretmenlık yapıomususunus ve bukadar el emegı yapıosunus tebrık ederım benım bır suru ev hanımı arkadasım var hicte bıseyler örmuyorlar gercı haftada 2 gun ahsap boyama kursumus var ama neyse ben blogunuzu cok begendım ellerınıze saglık maşallah çok hamaratsınız hoscakalın gorusmek uzere

    YanıtlaSil
  67. tebrik ederim. Allah sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  68. filizcim çok sevindim harika bir haber...umarım sağlıklı bir hamilelik geçirirsin ve Allah'In izniyle bebişini kucağına alırsın...

    YanıtlaSil
  69. tebrik ederim canım.ALLAH sağlıkla kucağınıza almak nasip eder inşallah...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  70. filiz gözünüz aydın,ne güzel,allah aratmadan vermiş,buda bir ayrıcalık.çok güzel bir duygu,şu an aynı duyguları yaşayan biri olarak söylüyorum,bende 14.haftanın içindeyim,allah tüm isteyenlere ve hamilelere,hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin.

    YanıtlaSil
  71. ay cok sevindim saglıklı bir bebek olsun inşallah cocuk evin neşesi

    YanıtlaSil
  72. merhaba Filizcim,sizi tebrik ederim canım,inşallah hamileliğin sorunsuz geçer,Allah tamamına erdirsin ve bebişini sağlıkla kucağına almanı nasib etsin canım,annelik güzel şey,Allah herkese tattırsın bu duyguyu...sevgilerimle.hoşçakalın. :)

    YanıtlaSil
  73. süper allah tamamına erdirsin..
    sevgiler
    filiz.

    YanıtlaSil
  74. canım allah sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin.çok sevindim,mutluluğun daim olsun..REFA

    YanıtlaSil
  75. Tebrik ederim.canım Allah tamamına erdirsin.inşallah

    YanıtlaSil
  76. masalalh.cok guzel bır haberın uzerıne geldım ve senı ızlmeye aldım .4 cocuk annesı olarak soyluyorum .hayatının en guzel gunlerı tadını cıkart.sevgıler

    YanıtlaSil
  77. merhabalar allah tatamına erdirsin inşallah sağlıkla kucağınada alırsın arkadaşım sevgiler banada beklerim

    YanıtlaSil
  78. gözün aydın canım.inşallah sağlıkla kucağına alırsın

    YanıtlaSil
  79. Filiiiz!! Canım beniiiim :_)

    Ay nasıl sevindim var ya...

    SubhanAllah!
    Yavrunuzu hayır ve sağlıkla kucağınıza alın inşaAllah.

    Gönlünden öpüyor, kalbi sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  80. çok uzun süredir giremiyordum bloglara yeni bakabildim çok sevindim gerçekten müthiş bi duygu bende yaşadığım için biliyorum:) bizim bebiş 27.haftasındda sona yaklasıyors artk allah isteyenlere nasip etsin ,bebişini bekleyenlerede bi an önce sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin..öpüorm taze anne adayını ve minik yavrusunu ^_^♥

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))