20 Mayıs 2015 Çarşamba

YİNE ZELİHA'YA ,HEP ZELİHA'YA


Bu gidişle dikiş makinamın başına geçip kendime birşey dikmek hayal olacak belli.Bari eski diktiklerimi paylaşayım da azıcık moralim yerine gelsin.Zira koşturmacadan kafam yine bin beş yüz:)))
 

Zeliha için birşeyler dikmeyi seviyorum.Hem prova yaparak deneyim kazanıyorum,hem de kızım çok mutlu oluyor:)Bu yazlık takımı dikerken de çok keyif aldım.Model Burda dergisinden ama hangi sayısı unuttum,aramaya da zamanım yoktu malesef.Kumaş Çarşamba kumaş pazarından,2-3 liralık birşeydi.Desenlerine bayıldığım pamuklu kumaşı kaçıramazdım.Zeliha kuzusu bu aralar doktorculuk oynamaya epey hevesliyken bu kumaş tam cuk oturdu yani:)))
 

Arkadan düğmeli,robadan pileli üst parçanın robadan üstünü iki kat kumaştan diktim.Modelin aslı öyleydi zaten.Sadece ben pileleri biraz azalttım.


Bu da arkadan görünümü.İki düğmesi var.
 

Alttan lastikli kapri-şort tam diz üstünde kalıyor.Henüz kullanmadı kızım,lastiklerden hoşlanmazsa lastikleri çıkarıp bir parmak içeri kıvırmayı düşünüyorum.

Nurbanu bebek yarın bir ay bir haftalık oluyor.İnanılmaz bir hızla büyüyen bebeğimle ilgili yazı var sırada,bekleyin canlar:)))

15 Mayıs 2015 Cuma

FANATİK BABY NEST


Baby nest çalışmam beğeni almaya devam ediyor.Bir siparişi daha hazırlamanın mutluluğunu yaşıyorum:)Bu sefer fanatik bir yatak hazırladım.Siparişi veren hanım nişanlısının isteği üzerine görümcesinin doğacak oğlu için Sakaryaspor temalı bir baby nest dikmemi istedi.


Yine severek yaptığım bir çalışma oldu.Harfleri keçeden kestim,zigzag dikişle diktim.
Bir çocuk ve bir bebek annesi nasıl dikiş siparişi alır merak edenlere söyleyeyim hazırlamam yaklaşık 10 gün sürdü:))Ki normalde 2 saatimi ancak alır:)))
 


İnşallah doğacak bebekleri sağlıkla güzel güzel uyur içinde.

Sipariş vermek isteyenler miraclefiliz@gmail.com dan bana mail atabilirler.

12 Mayıs 2015 Salı

ZELİHA'YA BİR PİJAMA TAKIMI DAHA


Günler geceler birbirine karıştı bende,vakit nasıl da geçmiş,minik kuzum Nurbanu bu Perşembe tam bir aylık oluyor:)Benim iyileşme sürecim,Nurbanu'yla uyum sürecimiz,gelen-giden derken bir ayı devirdik nerdeyse.Çok şükür iyiyiz,uykusuz  ve yorgun olsam da:)))
 


Doğuma az zaman kala diktiklerimden bir parça da bu pijama takımıydı.Kumaşçımda Hello Kitty desenli pazeni görünce hemen bir metre aldım.Kızım için bu takımı diktim,kumaşım tam yetti.Yakayı beyaz biyeyle döndüm.
 


Önünü bu kez düğmeli yaptım.Çıt çıtları astarı yüzünden pahalı geldiği için bir süreliğine askıya aldım.Şimdi favorim düğmeler:)
 


Zeliha kuzum pijamasını keyifle giyiyor.Az buçuk dikişten anlayan herkesin dikebileceği kolay bir çalışma oldu.Kalıp olarak çocuğunuzun kıyafetlerini kullanabilirsiniz.Ben öyle yaptım.

Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere:))

22 Nisan 2015 Çarşamba

TAZE ANNEDEN HABERLER



Allah'a sonsuz şükürler olsun kızımız Nurbanu'yu kucağımıza aldık.Yarın kızımız tam bir haftalık oluyor.İkimiz de iyiyiz çok şükür.Birbirimize alışmaya çalışıyoruz.Ameliyatım biraz zor geçti,çok kan kaybetmişim,kan değerlerim düştüğünden aşırı halsiz kaldım.Günden güne daha iyi oluyorum.Annem,eşim etrafımda dört dönüyorlar sağolsunlar.Bebek bakımında çok zorlandığım söylenemez.Zeliha'dan antrenmalıyız ne de olsa:)
 


Dikiş makinama bu kadar çabuk kavuşacağımı düşünemezdim.İhtiyaç olunca dolaba kaldırdığım makinamı tekrar ortaya çıkardım.Nurbanu'nun giysilerini ayrı yıkıyorum doğal olarak.Kirli giysilerini koymak için bir çamaşır torbası yapmak geldi aklıma.Evdeki bir parça kumaşımı değerlendirdim.Dikdörtgen bir parça kumaşı ikiye katladım.Kat yerinden bir yaka oydum.Önce arka dikişi kapattım.Sonra dikişi arka ortaya alarak torbanın altını diktim.Beyaz biyeyle yakayı temizledim.Arka parçayı katlayarak kurdele için gerekli tüneli hazırladım.Kurdeleyi geçirip büzünce torba ortaya çıktı.
 


Süslemek içinde yine evdeki malzemelerimden faydalandım.Pazardan aldığım hazır süsü silikonla yapıştırdım.Kızımın kirli çamaşırları yerini buldu...
 
Bir önceki yazıma yorum bırakan,dualarını ,güzel dileklerini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim.Tek tek cevap veremesem de buradan beni ne kadar mutlu ettiğinizi sizlerle paylaşmak istedim.

Şimdi annelik zamanı,kızım beni bekliyor:)Hoşçakalın....

16 Nisan 2015 Perşembe

HOŞGELDİN NURBANU...

Nurbanu kızımıza nihayet kavuştuk,yasadigimiz mutluluk tarifsiz...Ne kadar sükretsek az Yaradana...Simdi hastane odasinda yanibasimda uyuyan yavru kusa bakiyorum.Dualariniz ve guzel dilekleriniz icin cok tesekkur ederim.Bizde hersey yolunda cok sukur...Allah bu mutlulugu isteyen herkese nasip etsin insallah..Simdilik hoscakalin....

15 Nisan 2015 Çarşamba

ZELİHA'YA CIVIL CIVIL BİR ELBİSE



Doğum öncesi dikişe doydum desem yeridir.O kadar çok şey diktim ki.Bu dikişlerden en çok nasiplenen Zeliha  kuzum oldu.Yaz için çok cici elbiseler,şortlu takımlar diktim.İnşallah sağlıkla,mutlulukla giyer canım kızım.


Bu rengarenk elbise evdeki kumaşlar arasında gezinirken aklıma düştü.Mor kumaş annemden,çiçekli kumaşı geçen sene almıştım,gömlek dikerim diye düşünmüştüm.Zaten kumaş çok büyük,kalanından gömlek dikebilirim.Çiçekli kumaş ince olunca,mor kumaştan elbiseyi dikip  üzerine çiçekli kumaşı monte ettim.


Model için ordan burdan esinlendim.Ortaya karışık bir model oldu.Kumaşı pratik kestim.Artık Zeliha'nın beden ölçülerini ezberledim,gözüm kapalı kesebilirim nerdeyse...


Arkasına bir tane düğme kondurdum.İlik açmada tecrübe kazandım sayılır.Bu aralar düğmeler favorim.

Havalar iyice ısınsın da kızımın üzerindeyken de elbiseyi sizlerle paylaşabileyim inşallah.


Bu arada yarın sabah ikinci kez anne oluyorum inşallah.Nurbanu aramıza katılacak,anne-baba-Zeliha kadrosuna dahil olacak:)Çok heyecanlıyım,biraz da korkuyorum,malum ameliyat yüzünden.İyileşme süreci çabuk olsun,kızlarımla ,eşimle,kendimle,evimle gönlümce ilgilenebileyim istiyorum.Dualarınızı bekliyorum.İnşallah hayırlı haberlerimizi alırsınız.

Dikiş makinamı bugün dolaba kaldırdım.Hüzünlü bir veda oldu:)Bakalım bir daha ne zaman tıkır tıkır dikicem...Şimdilik hoşçakalın:))

13 Nisan 2015 Pazartesi

İLK DİKİŞ SİPARİŞİM


Dikiş dikmeye başlarken bugünlere geleceğimi aklımın ucundan bile geçirmezdim.Artık çalışmalarım çok beğeniliyor ve sipariş almaya bile başladım:)Son zamanlarda yaptığım çalışmalardan Baby Nest çok sevildi,en çok okunan,yorum alan yazılarımdan biri oldu.Bir de üzerine sipariş alınca süper oldu.
 

Doğumuma günler kala aldığım siparişi hemen hazırlayıp sahibine ulaştırdım çok şükür.Bu cici bebek yatağı İzmir'e gitti.Şimdi sahibi küçük beyefendinin doğmasını bekliyor...
 

Kendi kızıma diker gibi özene bezene diktim.Çok güzel oldu.Minik kuzu içinde en güzel rüyaları görür,huzurla uyur inşallah.
 

Sipariş vermek isteyenler miraclefiliz@gmail.com adresinden bana yazabilirler.

Bu hafta inşallah doğum yapıcam,henüz günü belli değil.Dualarınızı bekliyorum...