22 Nisan 2015 Çarşamba

TAZE ANNEDEN HABERLER



Allah'a sonsuz şükürler olsun kızımız Nurbanu'yu kucağımıza aldık.Yarın kızımız tam bir haftalık oluyor.İkimiz de iyiyiz çok şükür.Birbirimize alışmaya çalışıyoruz.Ameliyatım biraz zor geçti,çok kan kaybetmişim,kan değerlerim düştüğünden aşırı halsiz kaldım.Günden güne daha iyi oluyorum.Annem,eşim etrafımda dört dönüyorlar sağolsunlar.Bebek bakımında çok zorlandığım söylenemez.Zeliha'dan antrenmalıyız ne de olsa:)
 


Dikiş makinama bu kadar çabuk kavuşacağımı düşünemezdim.İhtiyaç olunca dolaba kaldırdığım makinamı tekrar ortaya çıkardım.Nurbanu'nun giysilerini ayrı yıkıyorum doğal olarak.Kirli giysilerini koymak için bir çamaşır torbası yapmak geldi aklıma.Evdeki bir parça kumaşımı değerlendirdim.Dikdörtgen bir parça kumaşı ikiye katladım.Kat yerinden bir yaka oydum.Önce arka dikişi kapattım.Sonra dikişi arka ortaya alarak torbanın altını diktim.Beyaz biyeyle yakayı temizledim.Arka parçayı katlayarak kurdele için gerekli tüneli hazırladım.Kurdeleyi geçirip büzünce torba ortaya çıktı.
 


Süslemek içinde yine evdeki malzemelerimden faydalandım.Pazardan aldığım hazır süsü silikonla yapıştırdım.Kızımın kirli çamaşırları yerini buldu...
 
Bir önceki yazıma yorum bırakan,dualarını ,güzel dileklerini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim.Tek tek cevap veremesem de buradan beni ne kadar mutlu ettiğinizi sizlerle paylaşmak istedim.

Şimdi annelik zamanı,kızım beni bekliyor:)Hoşçakalın....

5 yorum:

  1. hayirli olsun allah anali babali buyutsun allah yoilund olsunlar ins. kirli torbasi da cok guzel maasallah lohusa iken bile uretiyorsunuz. allah sifaa versin bir an once toparlanirsiniz ins

    YanıtlaSil
  2. analı, babalı kardeşli ,sevgi ,huzur dolu bir ömrü olsun maşallah ...hoş gelmiş Nurbanu hanım....

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun tekrardan canım.ellerine sağlık çok şık olmuş.nurbanu sultan iyi günlerde kullansın:))) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. canım... bir dur dinlen.. nazar olacaksınız diye çok korkuyorum.. bin kere maaşallah sana da kuzuma da. ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))