7 Nisan 2015 Salı

KIZIMIN LEOPAR DESENLİ TRENÇKOTU


Leopar desenini severim ama pek kullandığım söylenemez.Aylar önce kumaş pazarında kocaman boyutlardaki enfes parçayı görünce ah bundan ne güzel trençkot olur demiştim.Geçenlerde kumaş çekmecemi kurcalarken elime geçti.Eşim tek parçada çok dikkat çekici olur diye veto edince o zaman ben de kızıma dikerim,hevesimi öyle alırım dedim:)

Zeliha kuzusuna daha önce de bir trençkot dikmiştim.Buradaki yazımdan bakabilirsiniz. Model , Burda 2010 Şubat sayısından.Keyifle diktim çok da hoş oldu.Ama bir daha böyle tok kumaşlarla çalışmaya tövbe ettim.Zira ilk defa bir dikiş sırasında iğnemi kırdım.Yaka gibi üst üste gelen dikişlerde çok zorlandım.İlik açmak da bunalttı.Sonuç güzel oldu neyse ki...
 

Kızımın abla ,benim de ikinci kez anne olmama on gün  kala işte böyle poz verdik :)Patlayacak gibiyim değil mi.Aslında sadece 12 kilo aldım.Hepsi de karnımda toplanmış gibi:)))



Fotoğraflar haftasonu kaçamağımıza denk gelince pek bir havalı oldu.Mekan Acarlar Longozu...Ne zamandır gitmek istiyorduk,nasip oldu çok şükür...

 

Açık hava hepimize çok ama çok iyi geldi.
 

Dönüşte Karasu sahiline de uğradık.Zeliha kuzusu kumlarda pek güzel oynadı,midye kabukları topladı...

Trençkotu diktim ama hevesimi alamadım daha.Kalan kumaştan bir çanta mı diksem kendime acaba diye düşünüp duruyorum.Vakit azaldıkça bendeki projeler artıyor ne hikmetse:)))

Haydi bakalım ben kaçarım.Kızı uyutup makinamın başına geçme zamanı....

6 yorum:

  1. ikiniz de pardon üçünü de harika görünüyorsunuz. Allah nazarlardan saklasın.... maşallah sizlere..

    YanıtlaSil
  2. Kızın çok tatlı maşallah, trençkot çok güzel olmuş, kızına da çok yakışmış. Emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok yakışmış kuzuya..

    YanıtlaSil
  4. oyyy tipini de ,pozunu da sevsinlerr:):):Trençkotu da pek güzel olmuş annesi,ellerine sağlık:)http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Bayılıyorum canım bu diktikerine.Süper olmuş doğrusu.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım.zelihacığım iyi günlerde kullansın.çanta iyi fikir. bende leopar severim.ve kendim için bir çanta diktim.güzel oluyor.bu arada rabbim sağlıklı bir doğum nasip etsin.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))