4 Ocak 2011 Salı

BİR KEDİ GÖRDÜM SANKİ!!...

 Günaydın herkese:)"Bir kedi gördüm sanki!"deyince aklımıza ilk gelen kedi kim?Tabiki bahtsız kedi Sylvester:)Çocukluğumuz onun Tweety ile maceralarını izleyerek geçti.Zavallı kedinin bir kuşu avlamak uğruna başına gelmeyen kalmadı...Kuş avlamak konusunda pek de becerikli olmayan bu sevimli kediyi örmeye karar verince önce biraz tereddüt ettim.Çünkü yapılış aşamaları çok tererruatlıydı.Patileri,tırnak ayrıntıları,dolgun yanakları beni epey uğraştırdı.Ama sonuç istediğimden de iyi oldu:)
 Sylvester'ın boyu 35.5 cm.Ele avuca gelen ,iri bir kedi oldu kendisi:)Gördüğünüz gibi ayakta durabiliyor,ellerini,kollarını şekilden şekile sokabiliyor.Bıyıklarını yapmak için evdeki ince plastik kabloları kullandım.Pek sağlıklı olmadı ama olsun,zaten şimdilik büyümüş çocuklar oynayacak sadece onunla:)
 Şu yüz ifadesine bakar mısınız ama...Nasıl da sevimli kerata:))Amacım Looney Tunes karakterlerinin dördünü de örerek takımı tamamlamak.Sırada bakalım hangisi var?
Sylvester pencere önünde kuş bekleyedursun,ben de ufaktan kaçayım:)Hepinize mutlu,huzurlu ve bereketli bir gün dilerim.Sevgiler...

75 yorum:

  1. canım harika olmuş ellerine sağlık ne de güzel manzarası var sylvester'in :)

    YanıtlaSil
  2. çok şeker yaaaa.bayıldım doğrusu.

    YanıtlaSil
  3. Bahar'cım teşekkür ederim canım..manzaramız da olmasa bu kapalı havalar hiç çekilmez hani..

    Sevda,beğenmene sevindim canım:)

    YanıtlaSil
  4. Teferruatlı ama bir o kadar da güzel olmuş elinize sağlık...Bloglara baka baka merakımı artıyo örgü oyuncaklara ama bir türlü cesaret edemiyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. filiz harika olmuş tam benzemiş bu çizgi filmi çok severim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Filizcim, muhteşem olmuş. Bu konuda sen çok başarılısın canım hepsinde ayrı bir güzelllik var.

    YanıtlaSil
  7. çoook sevimli , bayıldım :))

    YanıtlaSil
  8. oyyy bu ne şirinlik böyle..Ellerine sağlık...süper olmuş..bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. filiz yine çok güzel olmuş.fotolarını çok seviyorum.ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  10. aman aman ne güzel bir şey olmuş bu böyle. ellerine kollarına sağlık

    YanıtlaSil
  11. Filiz tek kelime ile harika olmuş :) Ba-yıl-dım. Gördüğüm en güzel sylvester.

    YanıtlaSil
  12. Çooooooooook şeker duruyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  13. vaaay...çok güzel olmuş canım,çok beğendim.ya sen yeni başlamamışdın amigurumiye:) nasıl da dökdürmüşsün:)

    YanıtlaSil
  14. Çok çok güzel olmuş o kırmızı burnunu ısırasım geldi:)

    YanıtlaSil
  15. yine çok güzel olmuş diğerleri gibi..eline sağlık..:))

    YanıtlaSil
  16. bir kedi gördüm sanki.....:)çok tatlı olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş bayıldım:)

    YanıtlaSil
  18. oooo! döktürmüşsün =^..^=

    YanıtlaSil
  19. cok sırın olmus evınde sıcacık arkadasım :D

    YanıtlaSil
  20. Sylvester çoook şirin olmuş ya, ellerine sağlık tatlım.

    YanıtlaSil
  21. A beautiful description and wonderful crochet in your making of the cat sylvesta.
    Hugs pat :))

    YanıtlaSil
  22. şahane olmuş bu kedi çok güzel eline sağlık.

    YanıtlaSil
  23. yaaaa nasıl bir beceridir bu!!! :):) emeğine saygı duyuyorum....

    YanıtlaSil
  24. Çok benzemiş gerçekten de, oldukça güzel yapmışsınız, diğer yapacağınız karakterleri merak ediyorum şimdiden , ellerinize sağlık.İyi günler

    YanıtlaSil
  25. çok çokk çok güzel olmuş.valla piyasada satılan oyuncakların bi çoğundan bile daha gerçekçi:)) eline sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  26. çok ama çok güzel olmu.piyasadaki bir çok oyuncaktan bile daha gerçekçi. ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  27. ahhh filizciğim en çok sevdiğim karekterdir bu kuşun ve farenin oyuncakla oynar gibi oynadıkları zavallı kedicik çok hoş olmuş vallahi emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  28. Utku'nun annesi,bence cesaret edip başlamalısınız,inanın çok zevkli...

    Gönül,teşekkür ederim,biz küçükken şimdiki kadar çok çeşitli çizgifilmler yoktu,biz bu karakterlerle büyüdük değil mi?

    Hande'cim çok teşekkür ederim,çok naziksin:)

    Ful yaprakları,teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  29. ahah ellerine sağlık hemde koskomacan olmuşşş:)çok sevimliii

    YanıtlaSil
  30. yaşamla dans,teşekkürler:))


    Özlemce,sağolasın canım..hep aynı yerde çekiyorum ,evimde doğal ışığı yakaladığım tek yer bu pencere:))


    adavedeniz,çok teşekkür ederim canım:)

    Hayal arkadaşlarım,çok mutlu oluyorum yorumlarını okudukça,çok sağol canım,ördükçe öresim geliyor:)

    asahhara,teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  31. nevali,teşekkür ederim canım,elim örgüye yatkın,çocukluğumdan beri tığ işleriyle uğraşırım zaten.sanırım bu yüzden pek zorlanmıyorum:)

    inanırsakolurbence,aynen canım:)


    permaren,teşekkür ederim canım...

    Ozlem,sağol canım:)

    İkiz Annesi,teşekkür ederim..

    All so cute,teşekkür ederim canım,şımardım:P

    YanıtlaSil
  32. edaca,teşekkür ederim canım,hoşgeldin sıcacık evime:)


    yemyeşildeniz,çok teşekkür ederim..


    thank you pattas,yeah I love him very much:)

    biryudumhobi,teşekkür ederim canım..

    Hande,çok teşekkür ederim tatlım,inan ben yaparken çok daha fazla mutlu oluyorum:)

    YanıtlaSil
  33. Very cute! Thanks for visiting my blog,Filiz!

    YanıtlaSil
  34. içimizdeki karnaval,teşekkürler!yepyeni karakterler yolda,beklemede kalın:)

    moriçe,oooo hoşgeldin şekerim:)beğenmene çok sevindim..yakında piyasaya açılıcam zaten:)

    fisunla herşey,teşekkür ederim tatlım,beğenileriniz benim için çok önemli..

    yemek vakti,kocaman olan oyuncakları ben de çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  35. Elinize sağlık çok şeker:D ben eşimi sevgiliyken sylvester diye çağırırdım:) ve ben de tabi ki twetty'dim:D
    memnun oldum blogumu ziyaretinizden dolayı:D hemen ekliyorum sizi listeme:D sevgiler çok:D

    YanıtlaSil
  36. daha önceden tanışmıştık Filizcim Yasamladans ve http://kavunicili.blogspot.com ikisi de benim..sevgiler...

    YanıtlaSil
  37. Aisyah Helga,wellcome to my blog:)thanks for your visit and nice comment:)

    Pino,tam denk gelmiş o zamn:)hoşgeldin canım bloguma..yepyeni yazılarda buluşmayı dilerim:)

    yaşamladans,aaaa bak orda da buldum seni:))

    YanıtlaSil
  38. Ben de bayıldııııııımmm :) Harika olmuş! Ellerine sağlık canım benim.

    YanıtlaSil
  39. Canım ne kadar güzel olmuş! ELlerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  40. Aayy yerim ben onuu çok şeker olmuuş :) Emeğinize değmiş, e tweety de lazım tabi şimdi yanına :)

    YanıtlaSil
  41. Özge,teşekkür ederim canım:)

    Tümay,çok teşekkür ederim canım,beğenmene sevindim:)

    Serpil,tweety de yolda zaten:)

    YanıtlaSil
  42. Aman yarabbim. Siz tam bir sanatkarsınız:)))
    Bir de ışığa karşı nasıl bu kadar güzel fotoğraflar çekiyorsunuz.

    YanıtlaSil
  43. Çok başarılı :) Ellerine sağlık tatlım :) Ben Tweety' i bekliyorum sabırsızlıkla *-*

    YanıtlaSil
  44. sarkaç,çok teşekkür ederim canım ya bak şımarcam şimdi:Daslında ışığa karşı çekmiyorum.sabah saatlerinde evimin batıya bakan penceresinde çektim bu fotoğrafları.flaş kullanmamayı tercih ediyorum bir de..



    Demet'cim çok teşekkür ederim tatlım,Tweety yolda:)geliyor..

    YanıtlaSil
  45. canım çok ama çok güzel olmuş..çok benzemiş:)

    YanıtlaSil
  46. kedi tutkunu olarak çok güzel bir oyuncak yapmışsın filiz
    ellerine sağlık
    tebrikler
    sevgiler
    feride :)

    YanıtlaSil
  47. çok şirin olmuş,eline sağlık.mutlu yıllarrr

    YanıtlaSil
  48. zeynep,benzedi hakikaten canım:)ama benimki daha şanslı:)

    mutlu çocuklar,teşekkürler canım,ben de tam bir kedi hastasıyım:)eee o yüzden bu ördüğüm üçüncü kedi:)

    hazalca,teşekkürler canım..sana da mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  49. Hay tombul yanak hay:))) Süper güzel olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  50. İşte bu çok hoş oldu, az önce "örgü Çantam"ın blogunda Tweety ile sohbet ettim, şimdi karşıma Sylvester çıktı:) Çok şeker, bakışlarını bile aynen yapmışsın, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  51. Canım harika olmuş. Ben kaybolalı amugurumiye başlamışsın. Umarım yeni evine okuluna alışmışsındır.
    Atkının yapılışı Nalan Hobide canım. Ama ben misinalı kullanmadım. Diğer başa dönmem gerektiğinde ilmekleri şişten şişe geçirdim.

    YanıtlaSil
  52. Nedret ablacım teşekkür ederim:)

    Banuca,bizim kediye de bir Tweety lazım elbette:)

    Denden,evet canım bu aralar amigurumi favorim:)atkının tarifi için teşekkür ederim.alışmam zor olmadı buralara,gerçekten çok sevdim Sakarya'yı..darısı tüm tayincilerin başına..

    YanıtlaSil
  53. Hey dear...its super cute...how lovely it is...what a style of standing...haha..you are awesome MashaAllah...very nice work...

    YanıtlaSil
  54. merhaba filiz ziyaretin için teşekkürler, blogun çok güzelmiş, hemen izlemeye aldım ;) etkinliklerimizi forumumuzda gerçekleitiriyoruz, forumumuz yakında yenilenicek yeni bir adresle yayın yapacağız.. bu arada dikkatimi çekti bende adapazarında yaşıyorum, sen nerede görev yapıyorsun merağımı cezbetti..

    YanıtlaSil
  55. creative mind,thank you so much my sister:)

    narish,demek sen de Sakarya'dasın:)ben Mustafa Kemal Atatürk'te çalışıyorum.Sen de mi öğretmensin?forumun yeni adresinde ben de olucam inşallah..sen neresindesin sakarya'nın?sevgiler..

    YanıtlaSil
  56. gene süper.. gene harika... gene muhteşem... o kadar güzel olmuşki valla her an miyavvv diyecek kadar canlı bi hali var..
    emeğine sağlık filizcim..

    YanıtlaSil
  57. gördüm gördüm bir kedi gördüm hemde çok çok güzelll..

    YanıtlaSil
  58. uzun zamandır, blogları gezemiyordum.. ufaklıkla yapışık ikiz olarak yaşadığım için... yeni görüyorum kediciği.. çok güzel olmuş.. ellerine sağlık.. döktürmüşsün....ben de bir şeyler yapmak istiyorum.. malzeme de aldım am bir türlü başlayamıyorum...

    YanıtlaSil
  59. Darman,aaa duymadın mı şekerim deminden beri miyavlıyor zaten:))


    Yaseminkale,çok teşekkür ederim pirim:)

    Emine,teşekkür ederim canım..oyalanıcak bir bebişim oluncaya kadar ben de bunlarla uğraşıyorum işte:)sen daha güzellerini yaparsın eminim..

    YanıtlaSil
  60. ellerine sağlık filizcim sen twety başladın ben de kedi örüyorum :)))daha doğrusu örmeye çalışıyorum diyelim.
    Sylvester süper olmuş çizgi filimler ve oyuncaklar hala ilgi alanımdalar:))

    YanıtlaSil
  61. bellissssssssssimo ^_^

    YanıtlaSil
  62. Sevgili Filiz, Sylvester:) sen bir harikasın muhteşem olmuş o güzel ellerine emeğine sağlık canım bayıldım.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  63. Unos trabajos muy bonitos.

    YanıtlaSil
  64. Günaydın Hayırlı Günler Cumanız Mübarek Olsun Sağlıklı Neşeli ve Güzel Bir Geçirmenizi Dilerim,Sevgi ve Saygımla Kalınız. http://www.sukruyilmaz.net/img/gunaydin_6.jpg

    http://www.sukruyilmaz.net/img/cuma_1.jpg

    Şükrü Yılmaz
    Antakya-HATAY

    http://www.sukruyilmaz.net
    http://www.sukruyilmaz.com
    http://www.facebook.com/sukruyilmaz1953

    CUMA GÜNÜ

    Cümle günlerin şahısın
    Umutların miftahısın
    Müminlerin felahısın
    Ak günümsün Cuma günü

    Güneş sende başka doğar
    Üstümüze rahmet yağar
    Niyazımız arşa ağar
    Ümmetin arınma günü

    Şiir:Hakkı Şener (varsagi)
    Alıntı:http://www.edebiyatdefteri.com/siir/197633/cuma-gunu.html

    YanıtlaSil
  65. La multi ani! Iti multumesc foarte mult pentru ca ai vizitat blogul meu, imi plac foarte mult jucariile tale si tot ce ai crosetat, sunt superbe, esti foarte talentata si te voi urmari in continuare...

    YanıtlaSil
  66. aa silvestırr.ay çok severim.

    YanıtlaSil
  67. merhaba arkadaşım çookk süper olmuş eline sağlık bu güzel kediciğin ne kadar sevimli olduğu yorum yazan hayranlarından belli:))

    YanıtlaSil
  68. Cok sevgili Sylvester :)

    YanıtlaSil
  69. yok filizcim ben öğretmen değilim ben buranın yerlisiyim;)14 yıl almanyada yaşamımızın ardından 2 sene önce adapazarımıza döndük :)
    gazellerde oturuyorum canım ben..

    YanıtlaSil
  70. filiz hanım sylvesterı sayıyla mı yapdınız,yoksa kafadan mı yapdınız?

    YanıtlaSil
  71. nevali,sayıyla yaptım canım.
    https://picasaweb.google.com/MichelyPatty/AmigurumiLooney#
    adresine bakabilirsin canım..

    YanıtlaSil
  72. ayy bu karışık geliyo bana yaa,vücüdu 15 zincirle başlayın demiş,vücüt nasıl 15 zincirle olacak,sihirli halka gibi olmayacakmı,sen yaparken yazdınmı canım bi yere,vücüt için alytan mı başlıcaz,yoksa boyundanmı?

    YanıtlaSil
  73. boyundab başlanıyor canım.kalın iplik kullanırsan iyi olur.ellerle ayaklar biraz karışık ama diğer yerler zor değil canım.bir yere yazmamıştım ne yazık ki ben de bakarak yaptım..

    YanıtlaSil
  74. Büyük bir sylvester hayranı yetişkin olarak resimlerini ararken sizin bu eserinizi buldum. Çok guzel. Oyuncakçılarda da bu tarz büyük sylvester ürünlerine bakıyorum ama eskisi kadar yoklar. Şimdi moda başka çizgiler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  75. selamlar ben bu tarifi buldum çevirdim de ama bacaklarda tıkandım bana yardımcı olurmusunuz. lütfen ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))