20 Ocak 2011 Perşembe

AMİGURUMİ BUGS BUNNY

Nerdeyse bir hafta olmuş bloguma yeni yazı girmeyeli.Hastalığım dolayısıyla okulda dönem sonu yapmam gereken işler bu haftaya sarkmıştı,ben de onlarla meşgul olunca örgü örmeye pek fırsat bulamadım ve yeni yazım gecikti.Merak edenler için hemen söyleyeyim,çok şükür artık iyileştim.Kortizon içeren ağır ilaçlar kullandım,ancak kendime gelebildim.Çok şükür şimdi çok iyiyim.Evettt!Looney Tunes karakterlerini örüyorum biliyorsunuz.İşte huzurlarınızda Bugs Bunny!
Selam ver bakayım izleyenlerime..Aferin sana:)
 Sylvester,Tweety ve Bugs Bunny karakterlerini buradaki açıklamalardan faydalanarak ördüm.3.5 numara tığ ve kalın ip kullandım.Dişi ve gözleri tığla ince beyaz iple ördüm.Göz bebekleri keçeden yapıldı.Boyu yaklaşık 45 cm olan bu sevimli tavşanı örmekte epey zorlandım,özellikle ayaklarını ve ellerini yapmak oldukça teferruatlıydı.Dün akşam Bugs'ı örmeyi bitirince onun en sevdiğini şeyi hatırlayıp eline bir de havuç ördüm.Evde yeşil ip bulamayınca havucun yapraklarını kurdeleden yaptım..


Kuyruğa dikkat:)
Bugs Bunny diğer arkadaşlarının yanında yerini aldı bile.Sırada bir karakter daha var:Taz..Onu da en kısa zamanda örüp sizlerle paylaşma niyetindeyim.Ayrıca yakında size sürprizlerim olacak,hazır olun:)
 "Naber canım?"  diyerek onu bir türlü yakalayamayan avcıyı sinir eden sevimli tavşan Bugs,gelir gelmez koltuğun bir köşesine yayıldı..Şu keyfe bakar mısınız:)Evimizin bir köşesini ördüğüm oyuncaklara ayırdım.Bu sevimli şeylere baktıkça çok mutlu oluyorum:)
 Bugs'a bu güzel pozları verdirmeme ve fotoğrafları çekmeme yardım eden eşime teşekkür ederim...

62 yorum:

  1. harika olmus çok sevimli görünüyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. yine yeniden çok süperrrrrr

    YanıtlaSil
  3. wao...such a stylish Bunny...so cute.....i love this...very nice...Keep it up dear...you are so talented...MashaAllah

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş arkadaşım eline sağlık pozlarıda ayrı bi güzel:)

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Benli Begonya,teşekkür ederim..

    Özlemce.:)))

    Creative mind,thank you very much my sister:)

    biryudumhobi,teşekkür ederim canım,en kolay tarafı fotoğraf çekmek zaten:9

    fundaceyhan,teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun çok cici olmuşşşşşş

    YanıtlaSil
  8. filizcim harikasın ne kadar kısa zamanda hallettin senbu amigurumiyi..hatırladığım kadarıyla ilk amigurumi örgün minik kuşlardı değil mi??yanlışım varsa düzelt lütfen..ellerine sağlık..süpersin:))

    YanıtlaSil
  9. ayyy bende bugs buny örmüşdüm henüz paylaşmamışdım sitemde,çok güzel buda diğerleri gibi,elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. permaren,teşekkür ederim tatlım,evet ilk ördüğüm o minik kuşlardı..elim tığ işlerine yatkın olunca pek zorlanmadım sanırım.ama daha katedecek çok yol var bence:)

    YanıtlaSil
  11. mor menekşeler,teşekkürler canım..

    nevali,eminim seninki de çok güzel olmuştur..

    YanıtlaSil
  12. bugs bunnye bayılırım. Buda çok şeker olmuş. Elerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  13. çok sevimli olmuş.. bayıldım... ellerine sağlık... gelinimiz olarak da gurur duydum.. başladığın bu hobide de başarılı olduğun için kutluyorum....
    ben de örmek istiyorum böyle oyuncaklar.. şemaları da indirdim ama bir türlü konsantre olup başlayamıyorum... başka bahara artık....kısmetse...

    YanıtlaSil
  14. Fevkalade olmuş ellerinize emeğinize sağlık sevgiıi Filiz sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  15. Gözleri, ifadesi çok başarılı. Ellerine sağlık Filiz...

    YanıtlaSil
  16. selmanın sepeti,teşekkür ederim canım..

    Emine'cim,güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim canım.bana örgüyü sevdiren,yaptıklarınla ilham kaynağı olan sensin.inşallah sen de başlarsın oyuncak örmeye,inanılmaz zevkli:)

    Belgin,teşekkür ederim canım..

    Nazan,sağolasın canım:)

    YanıtlaSil
  17. kısa sürede çok iyi iş çıkaran o güzel ellerin dert görmesin canım. ben bugs bunny i ördüğümde yapılış nedir onu bile bilmiyordum:(...
    bnm taz hala kol ve bacak bekliyor :(( onuda yapılışı hazır yapim dedim ama becemedim bakarak yapmak daha kolay geliyor bana:))

    YanıtlaSil
  18. filizciğim blogunu gezdim yaptıklarına hayran oldum.cafe maniadaki buluşmada bende vardım.5.blog yazarları toplantısını birdemlik sohbet yapacak.haberin olsun,banada beklerim,sevgilerimi gönderdim

    YanıtlaSil
  19. Filizcim harika olmuş canım.ellerine sağlık.en kısa zamanda bende yapmak istiyorum.Grafikleri de ekleyebilir misin canım ya da özel olarak yollayabilirmisin link olarak?Bu arada ben de çantamı sayfama ekledim.Bak bakalım beğenecek misin?hoşçakal canım .sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. yaseminkale,eee usta olunca insan sadece bakıp yapabiliyor demekki:)ben henüz o aşamaya geçemedim canım,beğenmene çok sevindim,senden bu övgüleri almak beni inanılmaz mutlu etti..

    aksungur46,keşke orada tanışsaydık..hoşgeldin canım bloguma..hemen ziyaretine geliyorum..

    YanıtlaSil
  21. ay canım link vermişsin gözümden kaçmış ...yaparsam zorlanırsam eğersen senden tüyoalar alırım bu arada bir daha yaparsan eğer yapım aşamlarını da ekle nolur? :))teşekkürler güzel paylaşımların için.iyi geceler canım.

    YanıtlaSil
  22. Arzu'cum,tavşanın yapımında çok fazla ayrıntı var.aslında bazı parçalarının fotoğraflarını çekmiştim ama ayrıntılar pek anlaşılmıyor fotoğraflardan.sen linkteki açıklamalara bak.takıldığın yerde ben yardımcı olurum merak etme..iyi geceler:)

    YanıtlaSil
  23. Filiz, canım pek beğendim ben bu tavşanı. Ellerine, emeğine sağlık. Harika işler başardın. sizin ev çizgi filmleri aratmayacak yakında :)

    YanıtlaSil
  24. Oyle bır keyıfle pozlar vermıs kı tam da fılızın evıne hosgeldınız baslıgına uymus;) elınıze saglık...

    YanıtlaSil
  25. ellerine sağlık canım çok güzel bende iplerimi aldım hazır bekliyor elimde bir iki iş var ondan sonra sıra ona gelecek bende de sayı yok ama yapılanları inceleyerek halletmeye çalışacağım.

    içlerinde telmi kullanıyorsun hareket için yokda eklemlerde kullanılan aparatlardanmı.
    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  26. Filizim sen bu işte çok iyisin. Hepsi birbirinden sevimli :)

    YanıtlaSil
  27. çok şirin bir seri oluyor bu. Yakınlarının çocukları senin evden çıkmayacaklar bu gidişle

    YanıtlaSil
  28. ellerine kollarına sağlık filizim..çok güzel olmuş,Rabbim sağlık sıhhat versin de her daim birşeyler ör inşallah...ay canlı gibiler çok şekerler..çok öpüyorum canım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Özge Filiz,haklısın canım şimdiden bir sürü çizgifilm karakterinin oyuncağı doldu evimiz:)

    Kiraz çekirdeği,teşekkür ederim canım..evimde oyuncaklarımla çok mutlu ve huzurluyum:)

    Örgü çantam,ikisi de değil canım.fotoğraf çekerken toplu iğneyle poz verdiriyorum:)verdiğim link işine yarayabilir,açıklamalar var..

    Hande,çok teşekkür ederim canım:)

    Ada ve deniz,inşallah kendi çocuklarımız da bol bol oynar:)

    laydgreenriver,sağolasın canım:)ne güzel bir dua bu yürekten amin diyorum..

    YanıtlaSil
  30. nasıl bir havadır bu! yanına yatar ısırım bak ben seni!!!

    YanıtlaSil
  31. Bizim evdeki toons hayranlarına gösremiyorum artık yaptıklarını. Sen neden yapamıyorsin ki diye hesap sormaya başladır. Ben gizlice bakıyorum bu güzelliklere

    YanıtlaSil
  32. ellerine sağlık filizcim çok güzel bir yaratık olmuş bu bugss :)

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel olmuş.Şu sevimliliğe bakarmısın?Tebrik ederim çok başarılı:))

    YanıtlaSil
  34. Nilgün Komar,:)))) tam ısırmalık evet..

    Sarkaç,beğenmene çok sevindim canım..

    Narish,teşekkürler..

    Sihirli Günce,teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  35. Çok şirin olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  36. Merhaba,gelişine çok sevindim,çocuklarımla geldik yine,bayıldık oyuncaklara gidiyoruz,oyuncak işi farklı,bayağı ustalık istiyor,ellerinize sağlık,her şey gönlünüzce olsun,takibe alınışıma da sevindim,siz zaten benim ve çocuklarımın takibimizdesiniz,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  37. Harika şeyler yapmışsınız,hepsi birbirinden güzel:)

    YanıtlaSil
  38. http://belguzaranne.blogspot.com22 Ocak 2011 10:48

    Tunaydın ellerıne sağlık ne kadar guzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  39. filiz ördüğün bu oyuncaklar çok güzel. ben de öğrenmek istiyorum, acaba yapabilirmiyim.çok tatlılar ama yaa. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  40. hola, demasiado lindos, preciosos, una belleza. felicitaciones por tan lindo blog. te sigo
    un abrazo

    YanıtlaSil
  41. çok güzel olmuş elinize sağlık yazdığınız linkte ingilizcesi var çeviri yapamadım yapmayı çok istiyorum yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  42. Süper olmuş. Ellerinize sağlık. Geçmiş olsun buarada. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  43. Bugs is wonderful and such playful positions.. Great photography also..
    all the best :))

    YanıtlaSil
  44. Hola guapa!!
    Muchas gracias por hacerte mi seguidora, por supuesto que yo me hago la tuya y te llevo a mi blog para seguirte mucho mejor y que te puedan conocer mis amigas.
    Tu blog me a parecido fantástico haces autenticas maravillas felicidades, un super abrazo muakssssss

    YanıtlaSil
  45. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim hepinize..
    adsız,vaktim olsa tek tek çevirisini yapar yayınlardım inan ki..ama oyuncakların yapım aşamaları epey karışık.ne yazık ki çeviremicem.ama her hangi bir çeviri sitesinden faydalanabilirsiniz.yine de anlamadığınız birşey olursa memnuniyetle açıklamaya çalışırım..nolur kusura bakmayın..

    YanıtlaSil
  46. Hişşt!! Mimlendin tatlım :)

    http://cheerfuldemet.blogspot.com/2011/01/butun-fiyonklar-toplansn.html

    YanıtlaSil
  47. Bu arada ben bu cici oyuncak için yorum yapmıştım geçen gün; ulaşmadı sanırım. Ya da o kadar çok yorum var ki; ben göremiyorum :)))) Oyuncaklarını çok seviyorum Filizcim, beğenerek takip ediyorum her ne kadar çok fazla varlığımı belli edemesem de :)) Yeni oyuncağı sabırsızlıkla bekliyorum :) Ve hikayesini de ;) Öpüyorum tatlım.

    YanıtlaSil
  48. Demet'cim yorumun gelmemiş sanırım..takip edilmek çok güzel:)bu sayede yeni çalışmalar için gerekli motivasyonu buluyorum kendimde:)ben de seni yakinen takip ediyorum canım..çalışmalarına bayılıyorum:)
    mim için hemen geliyorum..

    YanıtlaSil
  49. thanks for visit my blog!
    I write mostly in spanish, but if you need to ask me something, feel free to do it, I will answer!
    Your blog is beautiful! you are an artist! many beatiful and interesting things!
    I`ll read every post!

    YanıtlaSil
  50. You have a beautiful blog! many interesting things!
    I love Bugs Bunny!! and also Tweety!
    they're very well made! congratulations!
    I will read all your posts!

    YanıtlaSil
  51. gracias por visitar mi blog, el tuyo es maravilloso y te sigo para no perderme nada de lo que haces. felicidades por tu magnifico blog, es divino. un beso, isa.

    YanıtlaSil
  52. Filiiiiiiizzzz super super super!

    YanıtlaSil
  53. Lauri,wellcome to my blog:)thans for your nice comment.I hope we will visit each other regularly..

    Isa,thanks for your visit and nice comment:)

    Amigurumi Shop Designs,thank you!

    All so cute,çok teşekkür ederim canım..daha sizden öğrenecek çok şeyim var..

    YanıtlaSil
  54. http://belguzaranne.blogspot.com25 Ocak 2011 12:16

    merhaba elıne sağlık tavsancıklar çok şık

    YanıtlaSil
  55. :))) ellerıne saglık saheser resmen...

    YanıtlaSil
  56. oyy,bayıldım buna benn,çok şiriinn :)

    YanıtlaSil
  57. Filiz Hanım çok güzel olmuş elinize sağlık bir sorum olacaktı dirseğin kıvrımlı durmasının püfü nedir orada arttırma mı var acaba yoksa elinizlemi şekil veriyorsunuz?

    YanıtlaSil
  58. Filiz Hanım cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim ben çeviri derken kelime kelime tamamını kastetmemiştim böyle birşey zaten isteyemem ben çeviri sitelerini denemiştim ama resim olarak kayıtlı olduğu için kopyalama yapılamıyor tek tek yazmam gerekiyordu yoksa benim için bugs bunny nin ingilizcesini bulmak bile büyük şans uzun zamandır arıyordum sizin sayfanızda rastlayınca çok mutlu oldum zaten bu şekilde yardımcı olmuş oldunuz. sadece anlamadığım bazı yerler var gövdenin ön tarafındaki beyaz kısım sonradan mı örülüyor yoksa örerken beyaz ipemi geçiliyor birde parmak nasıl yapılıyor onu merak ettim çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  59. Bayılıyorum bunlara, helal olsun örebilenlere, örgü konusunda bende tık yok, ellerine sağlık, çok başarılı bir çalışma olmuş Filiz, sevgiler...

    YanıtlaSil
  60. Ellerinize sağlık Filiz Hanım çok güzel olmuş. Ben sizinle farklı bir şey konuşmak istiyorum info@burakayni.com mail adresim mesaj atarsanız sevinirim. Bu benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))