14 Kasım 2013 Perşembe

METAL TEPSİ BOYAMACA

 Okul,ev,minik kuzu derken araya bir de hastane randevuları girdi ve benim hayatım tam bir koşuşturmaya döndü.Bu arada hobilerime az da olsa vakit ayırabiliyorum çok şükür.İki arada bir derede boyadığım bu tepsiyi sizlerle paylaşmak istiyorum.
 Bu tepsiyi kayınvalidem eşime evlenmeden önce almış,çeyiz niyetine.Ama zamanla üzerinde böyle lekeler oluşmuş.Bu yüzden kullanamıyordum ve hatırası var diye de atamıyordum.Boyama işlerine girişince aklıma bu tepsiler geldi.Üç boy takım olan tepsilerden büyük olanını boyadım.Diğerlerine bakalım ne zaman sıra gelecek.
 Tepsiyi önce bir güzel temizledim,zımparaladım.Sonra beyaz yağlı boyayla boyadım bir kaç kat.İnternette bulup ozalitçiden A3 kağıda çıktı aldığım dekupaj kağıdını dekupaj tutkalıyla yapıştırdım.Bu işlemi yapmadan önce resmin kenarlarını elimle yırttım,daha doğal dursun diye.Sonrasında bildiğiniz bulaşık süngeriyle önce maviye boyadım,sonra da beyazla üzerinden gölgelendirmeler yaptım.Resmin ortada çiğ durmaması için renklerle resme de biraz müdahale ettim.
 Son işlem olarak sprey parlak vernikle birkaç kat boyadım.Arkasını fotoğraflamayı unutmuşum,arkası düz mavi renk tepsinin.
 Bugün hava kapalı buralarda ben de balkon ve merdiveni çekim alanı olarak kullandım.Umarım çalışmamı beğenirsiniz.Açıkçası biraz morale ihtiyacım var yeni çalışmalara başlayabilmek için...

Herkese kocaman sevgiler,selamlar:)

32 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, tepsi de çok hoşmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, elinize sağlık, diğerlerini de sabırsızlıkla bekliyoruz :) Sayenizde yağlı boya üzerine dekupaj tutkalı kullanılabileceğini öğrenmiş oldum. Teşekkürler. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben aslında tamamen spontan çalıştım,olmazsa atarım dedim ama oldu.ayrıca mavi boya ahşap boyası onu da belirteyim.diğer tepsileri için de güzel fikirlerim var,ah biraz da vaktim olsa tam süper olurdu:)

      Sil
  3. hamiyet tufekçi14 Kasım 2013 13:48

    Emeğinize sağlık. Daha hamile iken takip etmeye başlamıştım sizi, kuzunun büyümesini görmek beni mutlu kılıyor. Şifanız bol olsun, gelip geçsin bir daha hiç uğramasın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Hamiyet hanım,inşallah...takibe devam:)

      Sil
  4. Ellerine saglik. Ne guzel degerlrndirmissin bence de devam et sen bu ise

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,devam edicem inşallah,vakit buldukça..

      Sil
  5. Eski olmus yepisyeni :) mavi ayri bihava katmis emegine saglik camim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o eski tepsiden eser yok,ben asıl kayınvalidemin tepkisini merak ediyorum:)maviyi ben de sevdim:)

      Sil
  6. çokda güzel olmuş Filizcim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Filizciğim ellerine sağlık, ben rengini de resmi de çok beğendim.Diğerlerini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol Nazan,inşallah onlara da sıra gelir..

      Sil
  8. çok güzel olmuş rengi resimle çok uyumlu olmuş ellerinize sağlık selamlar....

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş canım.ellerine sağlık.rengi de çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feyza'cım çok teşekkürler,senden bunları duymak benim için çok çok güzel...

      Sil
  10. ellerine sağlık filizim harika olmuş tepsi seçtiğin resme de bayıldım bu arada geçmiş olsun Rabbim acil şifa versin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim dishekuş,internet sağolsun:)

      Sil
  11. çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  12. harika görünüyor... son halini görünce ilk halini fotoğrafı olmasa hatırlamazdım doğrusu.. ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  13. çok harika olmuşş bayıldım ben de 2 tane var boyancak bekliyo bakalım sırası gelir elbet,canm ellerine sağlık mavinin tonu da çok güzel

    YanıtlaSil
  14. Bayıldım..
    Renkleri ve ortasındaki resmin uyumu harika olmuş..
    Ellerine sağlık Filizcim..

    YanıtlaSil
  15. Filiz hanım yine güzellikler çıkmış ortaya .Emeğinize vede yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Selam hoşbuldum:)) banada beklerim çok sıcak ve içten geldi blogun hemen çaya çağırdım:))

    YanıtlaSil
  17. Cok sirin olmus :) ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık çok güzel olmuş.bende ahşap boyama yapıyorum ama metal hiç boyamamıştım benim içinde fikir oldu.bu arada küçük kızınızın da büyümesi izlemek çok keyifli.mutlu günler

    YanıtlaSil
  19. harika bir şey çıkmış ortaya bendede bir çift böyle bir tepsi var ne kullanabiliyorum nede atabiliyorum bu şekilde değerlendirebilirim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))