12 Aralık 2010 Pazar

AMİGURUMİ KEDİCİĞİM:))

Herkese merhaba!Havalar soğudu ve ben hemencecik şifayı kaptım:((İki gündür ilaçlar,ıhlamurlar,hasta çorbaları ve tabiki sadık dostlarım kağıt mendillerimle iyice haşır neşir oldum:)Sağolsun canım eşim benimle ilgilendi de şimdi daha iyiyim ve yeni amigurumi oyuncağımla karşınızdayım...
Pembiş kedimin macerası Perşembe günü başladı ve Cuma akşamı bitti.Başlayınca bırakamıyor insan elinden:)En çok ta yüzündeki ifadeyi işlerken mutlu oldum:D..Buradaki açıklamalara bakarak önce vücut parçalarını ördüm.Sonra da içini doldurarak diktim.Kedicik oturabilsin diye gövdenin alt kısmına boncuk doldurdum.Kollarında ,ayaklarında ve kuyruğunda dolgu yok,sadece uçlarında yine boncuklar ve azıcık ta elyaf var,böylece istediği gibi hareket edebiliyor..
Pencereden dışarı bakıp güvercinleri izleyebiliyor...
Ya da kollarını bağlayıp kendini iletişime kapatabiliyor:)
Kediciğim çek sevimli oldu,onu çok sevdim:)Şeker pembesi rengine ve yüzündeki masum ifadeye bayıldım:D
Kedileri oldum olası çok severim,amigurumi maceramın başlarında ördüğüm bu kedicik benim en kıymetli oyuncaklarımdan biri olcak sanırım:)Hadi kedicik kalk bilgisayarımın üstünden de senin yazını gireyim bloguma,arkadaşlarım da görsünler,sevsinler seni:)))
Kedicik diyor ki:Hadi siz de ipleri tığları elinize alın ,benim gibi şirin oyuncaklar yapın,hem siz mutlu olun hem de onları gören herkes...
Herkese hayırlı,sağlıklı ve bol kazançlı bir hafta dilerim...

51 yorum:

  1. Aman Allahım, ne güzel , ne sevimli bir kedicik bu. Geçmiş olsun demeyi bile unutturdu bana.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun.mutlu huzurlu bir kedicik.fotoğraflamanızı çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  3. sevgili filiz ne kadarda güzel ve sevimli bir iş çıkarmışsın ortaya..çok beğendim hatta bayıldım..bu işi fazlasıyla ilerleteceksin anlaşıldı baksana şu güzelliğe..bende çok seviyorum örgü oyuncakları..nasıl sevimliler dimi?yenilerini bekliyoruz ona göre en azından ben merakla takip ediyor olacağım seni..bu arada geçmiş olsun canım havalar hakkaten çok soğudu fazla dışarı çıkmaya gezmeye gelmez..evde oturup örgü örmek en güzeli..ben öyle yapıyorumda..akşam oldu bi çaykoyarız şimdi bide mısır yanına bugün pazar aaa çok güzel hareketleride açarız..öreriz karşılıklı:)çenem düştü biliyorum sustum..kaçtım...:)

    YanıtlaSil
  4. Filiz'ciğim,şu canlılığını ve enerjini çok seviyorum,maşaAllah sana,güzel arkadaşım.
    Kediğicin de pek tatlı her zaman ki gibi :) Amigurimiye olan ilgim kabarmış bulunmakta son zamanlarda.Böyle mahirelerimizi gördükçe,aşka geliyorum.
    Annem de Caillou bebek örmüş,torunusuna.Müthiş bir terapi kaynağı değil mi?
    Malzeleri bulsam denemek isterim.
    Ellerine sağlık canım.
    Mutlu günler diliyorum,dualarda buluşmak umuduyla

    YanıtlaSil
  5. sevgili sarkaç,ay nasıl mutlu oldum anlatamam:)kediciğimi beğenmene çok sevindim canım,inşallah iyileşir ve yeni oyuncaklarla yola devam ederim..

    Sevgili Özlemce,eşim fotoğraf konusunda uzmandır,ben de azıcık da olsa birşeyler öğreniyorum:)aslında fotoğraflara hayat vermeye çalışıyorumö sanırım.beğenmene çok sevindim..

    YanıtlaSil
  6. permanen,canım benim yorumunla beni ihya ettin şekerim,böyle övgüler aldıkça ördükçe öresim geliyor inan:)
    aslında ben kapalı havaları çok seviyorum oh ne güzel sıcacık oturuyorum koltuğuma,penceremde yağmur manzarası,elimde örgüm,keyif budur işte!ortak yanlarımız çok seninle canım:))

    YanıtlaSil
  7. Pepelacım,örgü örmeyi zaten çok severdim ama blogumu kurduğumdan beri biraz da izleyenlerime karşı sorumlu hissederk daha çok üretir oldum.çok ta güzel oldu,evet benim için tam bir terapi oluyor.son zamanlarda da örgü oyuncaklar favorim:)ben de hala içten içe küçük kız çocuğu modunda olduğum için bu işi çok sevdim:)Ben de caillou örmeyi düşünüyorum bir ara..sağlıcakla kal canım arkadaşım..

    YanıtlaSil
  8. Bu kedi pek şirin olmuş.Benim kızlara arkadaşlık edecek gibi :)))

    YanıtlaSil
  9. Filizcim öncelikle geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Ben sevgili kedicğini çocukluğumuzda izlediğimiz pembe panter 'e benzettim. ÇOk şirin bir oyuncak . ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun acil şifalar kedicikte kuşlarda çok tatlı bende deniyecem inşallah yapabilirim tekrar yaparsanız yapıp aşamalarınıda koyarmısız

    YanıtlaSil
  11. colette,beğenmene sevindim canım,aaa çok iyi arkadaş olur bu kedicik:)

    Seda'cım teşekkür ederim canım,şimdi daha iyiyim çok şükür,eşim de pembe pantere benzetmişti:)

    Fatma'cım teşekkür ederim canım,verdiğim linkte ayrıntılı anlatımı var aslında,gerçi ingilizce ama ilmeklerin artşları ve azalışları şemayla çok güzel anlatılmış.bir bak sen anlayamazsan ben yardımcı olayım canım..

    YanıtlaSil
  12. bu pembiş kedi çok güzel olmuş, bu işte de başarılısınız, diğerlerinde olduğu gibi. fotoğraflar çok eğlenceli bu arada. :)

    YanıtlaSil
  13. Yapabilsek biz de yaparız ama bu çok büyük bir iş benim gözümde, size de çok saygı duyuyorum. O kadar güzel, şirin olmuş ki, anlatımınız da ona hayat vermiş, bu arada kediciğin oturduğu sehpadaki dantelli örtünün zarifliği de gözümüzden kaçmadı hani...:) Sevgiler, bol bol örgüler...

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun Filiz, umarım biraz daha iyileşmişsindir.Yinede dikkat et kendine, bitti derken tekrarlayabiliyor..Kedi çok sevimli olmuş.Rengi, yüz ifadesi çok başarılı.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  15. pembiş kedicikkk ne güzel olmuşsun sennn :))bende heveslendim bak şimdiii ;)
    emeğine sağlık..
    çokkk geçmiş olsun bu arada artık kışı iyiden iyiğe hissetmeye başladık dikkat etmemiz lazım..

    YanıtlaSil
  16. çok geçmiş olsun, kedicik harika olmuş. ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  17. swotpisces,beğendiğinize çok sevindim:)fotoğraf çekmeyi de en an örgü örmek kadar seviyorum sanırım:P

    Kiraz çekirdeği,sağol canım ne güzel şeyler yazmışsın,yorumlarınızı okudukça enerji buluyorum kendimde yepyeni örgüler için:)bu arada çok dikkatlisin,sehpadaki dantel örtüyü annemle beraber örmüştük çok eskiden,zamanı gelince kullanmak nasip oldu çok şükür..

    YanıtlaSil
  18. Darman,teşekkür ederim canım,aslında çok dikkat ederim sağlığıma ama okuldaki ortamdan kaptım mikrop sanırım,malum çocuklar,toz v.s.dikkat edicem kendime canım,çok sağol:)

    Nazan'cım çok teşekkür ederim canım,ne mutlu bana:)beni yorumlarıyla destekleyen bir sürü arkadaşım var:)kedicik yeni arkadaşlarını bekliyor,onu fazla bekletmemek lazım dimi?

    YanıtlaSil
  19. selamlar arkadaşım.
    bu ne tatlı pozlar yahu
    bittim resimlere pozlara.
    resmen sen bu amigrumileri canlandırmış,konuşturmuşsun.emeğine sağlık.kediciğin yan gelip yatarkenki pozuna bittim.kuşların da üstüste hallerine ve kedicik tarafından kovalanırkenki hallerine.
    çooook güzeller arkadaşım.
    emeğine yüreğine sağlık.
    ben ba yıl dııııım...

    YanıtlaSil
  20. Ayy o ne tatlı bir kedidir öyle :)
    Çizgi film kahramanı gibi :)
    Çok da güzel pozlar verdirmişsin :) hayran kaldım inan ki..:)
    Ayrıca çok geçmiş olsun canım,Allah razı olsun eşinden,ne güzel ilgilenmiş seninle..
    Havalar birden acaip soğudu,çok dikkat etmek lazım..
    Mutlu haftalar diliyorum..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  21. atöyye nott,teşekkür ederim canım..

    mintinin mutfağı,beğenmene çok sevindim canım,içimdeki çocuk bu oyuncaklarla canlandı:)bu fotoğraflar için fazla düşünmeme gerekmedi böylece:))

    Zelihacım çok sağol canım,dikkat ediyorum kendime,çabuk iyileşmem lazım örgülerim beni bekliyor ne de olsa dimi?

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık.. Filiz'cim çook sevimli olmuş.. rengi de kendi de şeker gibi.. yüzündeki ifadeye ben ne bayıldım.. ellerine sağlık. ama dikkat et daha önce ördüğün kuşları yemesin...

    YanıtlaSil
  23. bu arada geçmiş olsun.. inşallah bir an önce iyileşirsin..

    YanıtlaSil
  24. cok cici olmuş bu kedicik kurulmuş camında önüne. ayrıca çok geçmiş olsun bu havalar hepimizi mahvetti

    YanıtlaSil
  25. Filiz'ciğim geçmiş olsun canım. Hastayken bile boş duramamış ve bu sevimli kediciği örmüşsün :) maşallah sana. Bayıldım bu minnoşa, ellerien sağlık :)

    YanıtlaSil
  26. çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  27. Emine'cim teşekkür ederim canım şimdi daha iyiyim,merak etme ben kuşlara göz kulak olurum;)

    teşekkürler Ece,beğenmene sevindim,örgü örmek zaten zevkliydi oyuncak örmek ise çok daha zevkli:))

    Yeşim,çok sağol canım,insan hastalığını bile unutuyor böyle cici şeyler yaparken:)

    cicibişi,teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  28. Çok geçmiş olsunnn...Bu ara çoğumuz aynı dertten muzdaribiz galiba..bende bugün biraz daha iyyim ama burnum silmekten kıpkırmızı:))


    Pembiş kediciğe ve kuşlara bayıldım.Harika olmuş.Hele kendini kapattığı poz çokkk sevimli. emeğine sağlık canım.sevgiler bıraktım.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba!
    Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Kedicik çok güzel olmuş.Ne güzel şekil vermişsin.Şov yapıyor bize resmen.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  30. ellerine sağlık filiz kış geldi mi hastalıkta başlıyor bende bugünlerde grip modunda geziyorum
    kediye bayıldım eskiden bir çizgi film vardı hatırlarsın pembe panter diye biz bu sevimlinin adını pembe panter koyalım ne dersin annesi:)

    YanıtlaSil
  31. Ah o kedicik çok haklı Filiz'cim. Maalesef dermansız bir hastalığa yakalandın. Bu hastalığın adı Gumigrip. Dermansız ama çok keyifli :)) Kedicik de çok sevimli, ellerine sağlık. HAvalar soğudu grip mevsimi geldi. Dikkat et canım kendine. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. kediciğin hareketlerini izlerken yüzüme bir gülümseme yayılmadı desem yalan olur, çok hoş olmuş gerçekten,ellerine sağlık,geçmiş olsun dileklerimle sevgilerimi bırakıyorum)))

    YanıtlaSil
  33. Sevgili Filiz, geçmiş olsun acil şivalar. Mükemmel olmuş kedicik bayıldım ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  34. How nice..i love pink color...& the pink panther is always smart...now you think about making a Tweety...yellow is also cool....

    YanıtlaSil
  35. Gönüldenele,teşekkür ederim canım,ne kadar dikkat ettiysem de şifayı kaptırdım bir kere..bugün ders anlatmak tam bir işkenceydi..kedicik poz vermeyi sevince işim kolay oldu:)

    Şanslı,hoşgeldin bloguma canım:)beğenmene çok sevindim,oyuncakların yeri her zaman ayrı ben ve benim gibi içindeki çocuğu yaşatanlar için:))her zaman beklerim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  36. mavilale,sağol canım,şimdi daha iyiyim çok şükür,pembe pantere benzetenler 4 kişi oldu şimdiye kadar:)ben de çok severdim onu izlemeyi çocukken..

    Hayal arkadaşlarım,ben hiç şikayetçi değilim canım bu hastalıktan:)gerçekten çok keyifli..kediciği beğenmene çok mutlu oldum:)çalışmalarını yakından takip ediyorum,her zaman beklerim canım..


    Belgin'cim,ziyaretin ve güzel dileklerin için teşekkür ederim canım..


    Creative Mind,ohh That's funny:)it looks like pink panther that's true!I really want to make a Tweety,why not?kisses..

    YanıtlaSil
  37. filiz hanım çok güzel olmuş kediniz.rengi bakışı hepsi mükemmel:)

    YanıtlaSil
  38. çok ama çok beğendimmmmm.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  39. nevali,çok teşekkür ederim:)

    Hürrem Takı,teşekkür ederimmmm:)

    YanıtlaSil
  40. blogunuzdaki bütün fotoğraflar çok güzel. ama bu pembe pantere bittim. ellerinize sağlık! - yeşim -

    YanıtlaSil
  41. Merhaba Filiz. Evine davet edersin de ziyarete gelmez miyim :) çalışmaların çok güzel hele bu yaramaz hınzır kediye bittim (bir kedi delisi olarak ;))pasajın ve facebook sayfana da hemen göz atacağım :)

    sevgiler, seden ;)

    YanıtlaSil
  42. merhaba filizciğim. bunda sonra bede senin takipçilerindenim :)
    sende kediciğini benim gibi pembeden yapmışsın. çok güzel olmuş
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  43. orjin krem ,teşekkür ederim:)

    tarcinmoscow,hoışgeldin canım bloguma,ziyaretinle beni mutlu ettin:)ben de kedileri çok seviyorum:P

    mutlu çocuklar,evet canım zevklerimiz aynı seninle,hoşgeldin bloguma..her zaman beklerim canım...

    YanıtlaSil
  44. merhabalar ellerinize sağlık oyuncaklar harika.blogunuzu daha uygun bir zamanımda ayrıntılı incelemek isterim.şimdilik hoşçakalın

    YanıtlaSil
  45. çocukluguma gittim görünce ,çok güzel olmuş ellerine saglık ,igne oyası havlularına bayıldım

    YanıtlaSil
  46. ilk amigurumiye göre örgüleriniz gayet güzel devamınızı bekliyoruz.bende sizi izlemeye aldım iyi günler.

    YanıtlaSil
  47. Çok neşeli ve sevimli bir kedicik oldu 8))) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  48. kollarını kavuşturduğu resimde o kadar güzel ki :)))))
    yaa bu şahane olmuş....
    filizcim sen de benim gibi kocaman çalışıyorsun...
    ve bu işi iyice elin almış...mükemmel örüyorsun...
    gönülden tebrik ediyorum ablam...

    YanıtlaSil
  49. sewda,her zaman beklerim canım,bloguma hoşgeldin:)


    dikişdersi,ben bu oyuncakları örmeye başlayınca aslında hiç büyümediğimi anladım:))

    şengül ilbay,teşekkür ederim nazik yorumunuz için,her zaman beklerim..

    deniza17,teşekkür ederim:))

    Figen Abla,beğenmene çok sevindim canım:)insan baktıkça mutlu oluyor bu kediciğe..

    YanıtlaSil
  50. Merhaba filiz hanim ordugunuz kedi gercekten cok tatli olmus uzun zamandir bende bir amigurumi ormek istemisimdir, ne kadar cok bilmesemde orguyu.. ama yukarda bir link gostermissiniz buradan anlatimini gorebilirsiniz diye . fakat o siteyi actigimda gostermiyor.. acaba bi sekilde bana paternini gonderebilir misiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www5a.biglobe.ne.jp/~mite/diagram/crochetedCat.html

      buradan ayrıntılı tarife ulaşabilirsiniz:)))

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))