1 Aralık 2010 Çarşamba

POSTACI KAPIYI ÇALINCA:)

Aslında kapıyı postacı değil kargo çalışanı çaldı ama olsun bu başlık hoşuma gitti:))Lam-ı Tarif'in düzenlediği "Bir Dost Ta Sen Hediye Et" etkinliğine katılmıştım biliyorsunuz.Etkinlikte birbirimize kitap hediye edicektik ve benim kitabım kanatlanıp Sakarya'ya uçtu, bizim evin çatısına kondu bile:)Sevgili Derya Hanım'a bu güzel kitapiçin çok teşekkür ediyorum.Dua etmenin inceliklerini,yöntemlerini anlatan bu kitap çok işime yarayacak.Malumunuz odur ki "Dünya dua ile dönüyor.."Bu güzel kitabı en kısa zamanda okuyup,sevdiklerime de okutturucam inşallah:)
Benim kitabım henüz sahibine ulaşmadı,hala kargoda,umarım en kısa zamanda eline geçer arkadaşımın..

12 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun... Sevindim kitabınızın elinize ulaşmasına...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim,iyi ki bu etkinliği düzenlemişsiniz ve ben de katılmışım...

    YanıtlaSil
  3. bu aralar cok duyuyorum bu kitabin övgüsünü.. umarim sen de istifade edersin :) böyle kitaplari ulasanlari görünce bir garip oluyorum :( daha benim hediye edecegim kitap benim elime ulasmadi.. onu hazirla vs. derken sahibinin eline ulasmasi 2 haftayi bulacak sanirim.. bana hediye gelecek olan da ancak yilbasinda elime ulasacak.. her isim gibi bu da sürüncemede :(

    YanıtlaSil
  4. Hediyen biraz evvel ulaştı Filiz'cim. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. İyi okumalar efendim, sever ve faydalanırsınız inşâAllah...
    Küçücük yanlışlığı düzelteyim :) ismim Meral..

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. cherryblossom,ben kitabın sahibine çabuk ulaşması için internetten sipariş verdim,direk sahibinin adresine gitti.böylece zaman kaybı olmadı..umarım kitabına tez vakit kavuşursun canım..

    YanıtlaSil
  7. çok sevindim Sakar Hafiye,umarım beğenirsin:)

    afedersin Meralcim hemen düzeltiyorum:((

    YanıtlaSil
  8. Bu kitabı okudum ben de, hatta yazarın Ruhsal Zeka ve Sevgi Zekası kitaplarını da, Güzel bir dil kullanılıyor ve okuması çok zevkli, güzel bir seçim, güle güle okuyun. :)

    YanıtlaSil
  9. bu yazarın tüm kitaplarını okudum ama en çok etkilendiğim bu muhteşem bir kitap hiç vakit kaybetmeyin hemen başlayın derim :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba filiz hanım bende okumuştum bu kitabı bloguma ziyaretiniz için teşekkür ederim bende sizi ekliyorum görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  11. meraba ben hollandadan hanife blogunuzu cok beyendim ama garip birsey sizin yaptiklariniza bakarken sanki cok yakinimmissiniz gibi hissettim cok pozitif bir elektriginiz var ben de hollandada evliyim iki oglum var sizin gibi ormeyi cok seviyorum ve terepi oldugunu dusunuyorum neyse ben yazsam kitap olur kendinize iyi bakin hanife

    YanıtlaSil
  12. meraba ben hollandadan hanife sizin blogunuzu cok beyendim cok sicak bir blog cok guzel seyler yapiyorsunuz sanki sizin yaptiklariniza bakarken pozitif bir enerji aldim demekki cok severek yapiyorsunuz kendinize iyi bakin sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))