29 Aralık 2010 Çarşamba

OYUNCAK AYICIK-AMİGURUMİ TEDDY BEAR

Yağmurlu bir Sakarya gününden tüm arkadaşlarıma sıcacık bir merhaba:)Hasta olsam da örgü oyuncak çalışmalarıma ara vermeden devam ediyorum.Usta amigurumici arkadaşlarım örgü oyuncak yapmanın da hastalık gibi olduğunu söylemişlerdi bana,haklılarmış sanırım:)Ördükçe öresim geliyor inanın...Birini örerken acaba sonra ne örsem diye düşünür oldum.İşte amigurumi maceralarımın son ürünü karşınızda:Teddy Bear!Nam-ı diğer oyuncak ayıcık...
Ayıcık örmeye karar verince internetten şablon arayışına giriştim.Bazı sitelerde çok güzel açıklamalar buldum ama kiril alfabesiyle yazıldıkları için bir türlü çözemedim.İngilizce açıklama bulmak da zor,örgü şablonlarını bile parayla paylaşıyor insanlar.Tam istediğim gibi bir açıklama bulamayınca göz kararı başladım,devamı geldi zaten.Ve ta-ta-taaaam işte sonuç!
Biraz kalın bir ip kullandım,böylece oyuncak daha güzel oldu bence.Aslında en çok burnunu ve kulaklarını sevdim:)Yüz ifadesini işlemek çok zevkliydi.Göz aparatlarım olmadığı için,evdeki top düğmelerin arkalarını makasla kestim,silikonla yapıştırdım.Gayet de güzel oldular...
Ayıcığım arka bahçemizi seyrededursun,ben de yeni oyuncağıma devam edeyim..Yeni çalışmalarıma bayılacaksınız:))Hepinizi çok öpüyorum,sevgiler:))

46 yorum:

  1. Ya el emeği kadar güzel bir şey var mı :) Çok tatlı olmuş..Ama ben yeni çalışmalarını merak ettim şimdi :)Kolaylıklar..

    YanıtlaSil
  2. filizcim çok güzel olmuş gerçekden,gayet başarılı,hele de kafandan yapmışsın bide,daa bi güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  3. O ne güzel bir bakış öyle... Rengi de çok hoş. Eline sağlık arkadaşım. Sen de gumi gribin yakalandın desene :) Pek fena bir hastalık. Bulaştı mı tedavisi yok.

    YanıtlaSil
  4. Diğerleri gibi bu oyuncak da çok sevimli olmuş.Ellerinize emeğinize sağlık.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. pek güzel ayıcık olmuş bu eline sağlık gurumi hastalığı bulaşıcıdır
    dikkat et:)

    YanıtlaSil
  7. Melek'cim teşekkürler canım,yeni oyuncağımın bitmiş halini ben de çok merak ediyorum canım:))

    Nevali,beğenmene çok sevindim canım,severek yapınca daha şirin oluyorlar sanırım:)

    Hayal Arkadaşlarım,gumi gribim ben evet:)güzel yorumun için teşekkür ederim tatlım..

    gözde hobiler ,çok teşekkür ederim canım..oyuncak örmek gerçekten çok zevkli..

    YanıtlaSil
  8. ada ve deniz,teşekkür ederim..

    biryudumhobi,beğenmene sevindim canım,ben çoktan kaptım o hastalığı:))

    YanıtlaSil
  9. Süper bişi olmuş bu bayıldım gerçektennnnnn. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. asahhara,teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  11. süper olmus yine. hem sabirli hem caliskansin görüyorum da :). ellerine saglik.

    pecete transferi ile aran nasil? ben blogumda pecete-seti cekilisi baslattim. seni ve okurlarini da bekliyorum...

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık Filiz.Bakışı, duruşu çok şirin olmuş.

    YanıtlaSil
  13. çok şeker ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. eli,teşekkür ederim canım ,ziyaretin ve nazik yorumunla beni mutlu ettin..
    peçete transferi hiç yapmadım ama hemen bloguna gelip bakıcam canım..

    Nazan,teşekkür ederim canımk beğenmene çok sevindim..

    Gönül,sağolasın canım:)

    YanıtlaSil
  15. çokkk güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. yaa şaka gibi...fabrika yapımı gibi...nasıl beceriyorsun?? harikasın!! ellerine sağlık! bayıldım bayıldım...

    YanıtlaSil
  17. Şengül İlbay,teşekkür ederim,çok mutlu oldum:))


    Hande'cim çok şekersin canım,yorumlarınızla o kadar mutlu oluytorum ki..

    YanıtlaSil
  18. Surey,teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  19. ayyy çok şirinn, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  20. Evine geldik ama bir çay bile ısmarlamadın.:))) Ayıcık çok tatlı olmuş, blog da oyle.

    YanıtlaSil
  21. ay filizcim keşek yakın olsaydıkta bana da öğretseydin..bende yapmak istiyorum yaaa...püf noktası varmı bunları yapmanın acaba?ellerine sağlık canım harika olmuş..

    YanıtlaSil
  22. çok şirin yaaaa süper..benimde böyle bir becerim olsada bende yapsammmm:)))

    YanıtlaSil
  23. çokkk güzel olmuş bayıldımm ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  24. çok güzel bir ayıcık olmuş... ellerine sağlık.. yeni çalışmalarını merakla bekliyorum.. bu gidişle ev oyuncak dükkanına dönecek gibi geliyor bana...

    YanıtlaSil
  25. yemyeşildeniz,teşekkür ederim..


    hazar,hoşgeldin canım aaa çay da laf mı şekerim ikramda sınır tanımam yani:))teşekkür ederim..

    laydgreenriver,canım aslında sıkiğne yapabilen herkes yapabilir bu oyuncakları.o kadar da zor değil,tam tersi çok zevkli:))


    kendimodam,teşekkür ederim..

    yağmur kokusu,sağol canım:))

    Emine'cim,haklısın ev oyuncakla dolacak.belki bir süre sonra satarım bazılarını.teşekkür ederim güzel yorumun için:)

    YanıtlaSil
  26. maşallah çok muntazam bir eliniz var, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  27. swotpisces,teşekkür ederim canım:))

    YanıtlaSil
  28. filizciğim ben bunu niye çok beğendim bil bakalım :)))))
    kocaman olmuşşş...tam benlik...
    amigurumi yaptın mı böyle kocaman yapacaksın ki görenin gözü gönlü doysun di mi amaaa? :))))))
    şahane bir çalışma bu...ellerine sağlık ablam....

    YanıtlaSil
  29. Sizin hiç de şablona ihtiyacınız yokmuş. Eline sağlık, çok güzel ve sevimli olmuş.

    YanıtlaSil
  30. Figen Ablacım hoşgeldin bloguma:)ben de aynı fikirdeyim,büyük oyuncaklar daha güzel oluyorlar:)

    Sarkaç,teşekkür ederim:)aslında oyuncakların yapılışındaki mantık hep aynı o yüzden pek zorlanmadım:)

    YanıtlaSil
  31. Filizcim ayıcığa bayıldım canım çok sevimli bakıyo ellerine sağlık :)) senin yaptıklarında süper bitanem valla allah nazardan sakınsın ellerin dert görmesin :)) daha nice güzel paylaşımlar olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  32. How cute...very very smart..how many days you have worked on it??till its completion?i think you spent many days on working it...hmmm...

    YanıtlaSil
  33. vaaaaaayyyyyyyy! bravooo! coooook guzel yapmissin :) simdi sen goz de alirsin, ben bilirim :))))) devamini dort gozle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  34. HOŞGELDİN ARAMIZA ÇOK ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK MUTLU SAĞLIKLI ÇOK ÇOK YILARA

    YanıtlaSil
  35. çok çok çok şirin olmuşş..
    emeğine sağlık filizcim,çok beğendimm..

    YanıtlaSil
  36. mutlu yıllar sevgili filiz,yeni yılın sana ve ailene mutluluk huzur ve sağlık getirmesini dilerim :)
    ayrıca dileklerinin gerçekleştiği bi yıl olsun inşallah

    (ayıcığında çok hoş olmuş emeğine sağlık)

    YanıtlaSil
  37. Bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum.. :)
    YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN....!

    YanıtlaSil
  38. ebru akkaş,çok teşekkür ederim canım..ziyaretin ve cici yorumlarınla beni çok mutlu ettin.her zaman beklerim:)

    creative mind,hımmm I think I worked 3 days on it,but croching is very enjoyable:)thanks for your nice comment:)

    all so cute,çok teşekkür ederim canım,verdiğin bu gazla ben göz de alırım,oynar eklem aparatı da:)

    örgücüoyuncakçınine,hoşbulduk ninecim:)beğenmene çok sevindim..

    bülbülünyeri,ne güzel dilekler bunlar..teşekkür ederim..inşallah yeni yıl hepimize sağlık ve mutluluk getirir..

    darman,çok teşekkür ederimm canım..

    fisunla herşey,güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım,yeniyıl hepimize hayır getirir inşallah..

    YanıtlaSil
  39. ama ben bu ayıcığa bayıldımmm,ellerinize sağlık,mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  40. çoook başarılı:D bayıldım:) MEslektaşmışız bu arada ne güzel:) ben de takipteyim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  41. cnm valla ellerin dert görmesin kusursuz olmuş:)

    YanıtlaSil
  42. minik,teşekkür ederim:)

    Hande,meslektaşlarımla burada buluşmak çok güzel..yepyeni paylaşımlarda buluşmayı dilerim..

    Benden birşeyler,teşekkür ederim canım,beğenmene çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  43. Gelcem dedim ve geldiiim :) Ay ben bunu yerim ne kadar tatli bi ayi buu! Ellerine saglik harika olmus!

    YanıtlaSil
  44. Çok güzel olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  45. çok haklısınız filiz hanımcım.

    tamam şablonunu uğraştın yaptın bide üstüne üstlük parayla satıyorsun. parayla satman bi yana 8-10 liralardan satıyorsun. biz şablona o parayı verirsez nerden para kazanacağız. hiç düşünmüyorlar.

    başarılarınızın devamını dilerim.
    sevgilerimle.

    godless tortoise

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))