20 Aralık 2010 Pazartesi

HELLO KİTTY EVİME GELDİ!

 Bir yandan boğaz ağrısı,diğer yandan ev sıkıntılarıyla boğuştuğum geçen haftasonu amigurumi çalışmalarıma kaldığım yerden devam ettim ve tüm dünyanın en çok sevdiği kediyi, Hello Kitty'yi ördüm.Yapımı son derece zevkli ve bir o kadar da kolay olan bu kediyi örerken buradaki açıklamalardan faydalandım.Gözlerini ve bıyıklarını siyah yünle,burnunu ise ince organze sarı kurdeleyle işledim. Sıra fotoğraf çekimine gelince Hello Kitty bir manken edasıyla ordan oraya atlayıp zıplamaya başladı:)
 Önce "Hello Kitty in the jungle" formatına uygun olarak saksının içine atladı,anneciğimin hediyesi çiçekle poz verdi:)
 Sonra eşimin taaa Kıbrıs'tan getirdiği deniz kabuklarıyla kaynaştı...
 "Nolur bineyim,nolurrrrr!!" diye yalvarınca file binmesine de izin verdim.Napayım doğuştan şeker bu kedicik,onu reddetmek kolay değil:))Her yeni oyuncakla daha da mutlu oluyorum,şimdi acaba ne örsem diye düşünmeye başladım bile:))
Bu arada hastalığım bir türlü geçmeyince bugün doktora gittim,bir sürü ilacın yanı sıra bir de 3 günlük rapor aldım.Dinlenmeden geçmeyecekbu hastalık anlaşıldı:(Bıktım hasta olmaktan ama...Neyse şikayet etmeyeyim,Allah başka dert vermesin..
Son yazımda anlattıklarımdan dolayı yorum bırakan,güzel dileklerini,moral verici sözlerini benden esirgemeyen bütün arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim.Hepiniz birtanesiniz:))

26 yorum:

  1. Harika olmuş ellerine sağlık,çok şirin

    YanıtlaSil
  2. ellerien sağlık çok şirin görünüyor. Sabır işi bu kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. anneanneninemekleri,çok teşekkür ederim..

    back to black,sabrın sonu selamet öyleyse:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, çok severim hello kittyciği :)

    YanıtlaSil
  5. yemyeşildeniz,teşekkürler canım,sevilmicek gibi değil ki kerata:))

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun ve elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. aman benim kediciğim hello kitty profil resmim:))))))çok severim ben bu kediciği...çok tatlı...ellerine sağlık arkadaşım her zaman ki gibi yine mükemmel bir iş çıkarmışsın ortaya...

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun, bu kedicik de harika diğerleri gibi. :)

    YanıtlaSil
  9. ellerie sağlık çok beğendim helo kittiy

    YanıtlaSil
  10. Thanks
    Flavia
    http://puntoperdido.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. delianne teşekkür ederim canım:))

    permaren,sağolasın canım ben de bu kediyi çok severim:)


    Swotpisces,bu sefer fena hasta oldum:(iyileşemek istiyorum artık....sağol canım güzel dileklerin için..

    ev günlüğü,teşekkür ederim..

    Flavia,thank you,visit me again:)

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun Filizcim. İnsan çalışınca hasta olmak bile bir lüks oluyor maalesef. Hello Kitty pek bir yaramaz, çok da sevimli :) Ellerine sağlık. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. how cute..you like cartoons these days...hmmmm..i always love cartoons...happy world of cartoons..no fear...hahaha...its wonderful...Mashallah..

    YanıtlaSil
  14. Tam alet işler el öğünür olmuş, minicik nasıl da ördünüz öyle ! :) Tebrikler, yanaklarından öpün...

    YanıtlaSil
  15. yerim ben bunu.pek şeker olmuş yaa,eline sağlık

    YanıtlaSil
  16. ne yiyi etmişsin binmesine izin vermekle en çok onu sevdim ben çünkü :)

    YanıtlaSil
  17. Hayal Arkadaşlarım,haklısın canım hasta olmak yasak bize..sıkıldım zaten evde yarın başlıyorum inşallah çalışmaya:)

    creative mind,thank you dear..yeah I love them nowadays:)

    Kiraz çekirdeği,kedicik de seni öpüyor canım:)

    hazalca,teşekkür ederim canım..

    Seyhan,koskoca kadınların uğraşına bak dimi,ı-ıhh değil işte:)

    YanıtlaSil
  18. elceğizlerine sağlık canikom bende istiyorum banane banane..

    YanıtlaSil
  19. Çok sevimli bir şey bu ama biraz yaramaz mı ne, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş yapılışınıda anltsanda bende kızıma örsem:):):)

    YanıtlaSil
  21. çok sevimliolmuş bu kedicik..yaramaz kedi ne kadar da hınzır bakıyor... kedi nüfusu arttıkça, örgü kuşların ne yapacağı da merka konusu oluyor tarafımdan...

    YanıtlaSil
  22. Demet,senin gibi çok şirin oldu:)

    Şulecim beğenmene sevindim canım aa istersen yaparım kız sana da..

    Zencefil ve tarçın,evet şekerim çok yaramaz yaaa:))

    Keskin makas,yazımda link verdim canım,oradan bakabilirsin nasıl örüldüğüne.İngilizce ama,ilmek sayılarını takip etmen yeterli zaten.

    Emine'cim beğenmene çok sevindim canım,kedilere ne kadar düşkün olduğumu bilirsin.evde aksesuar olarak da çok kedi var zaten.ee en başta ben de bir kediyim:)))

    YanıtlaSil
  23. Preciosa, me encanta tu kitty. Gracias por tu visita a mi blog

    YanıtlaSil
  24. Çok çooook tatlı oldu!!!! Çok şirin!

    YanıtlaSil
  25. harikasınız... bebeklerimiz için muhtesem oyuncaklar bunlar :)) Ellerinize saglık..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))