22 Aralık 2010 Çarşamba

NE DE GÜZEL KADIN ŞU ANGELINA...

Hastalığım dolayısıyla 3 gündür evde istirahat ediyorum.Yok anam biz çalışan kadınlar hasta falan olmamalı bence.Zaten hastayım,iyileşemiyorum diye kafam bozuk,hergün bir sürü ilaç içiyorum -ki canım yanmadıkça ilaç içmem-.Dört duvar arasında kalmaya alışık olmayan bünye televizyonda izlediğim gündüz kuşağı programlarıyla hepten serseme döndü:((Allah ev hanımlarına yardım etsin arkadaş!Yok yok ,ben çok sıkıldım,psikolojim bozuldu inanın.Eşim okuldan dönünce sebepsiz yere başladım ağlamaya:((Aşkım benim hiç kıyamaz bana,"hadi sen sıkıldın ,seni dışarı çıkarayım"diyince o kadar sevindim ki,hastalığı falan unutup jet hızıyla hazırlandım:))Önce yemek yedik,sonra da okuldan arkadaşlarla buluşup sinemaya gittik."The Tourist" filminin fragmanını izlemiş ve çok beğenmiştim.Şu Angelina Jolie ne güzel kadın yaaa...Film dünyanın en romantik şehirlerinden biri olan Venedik'te çekilmiş.Angelina Jolie malumunuz hayırsever yönüyle de çok tanınıyor.Kalbinin güzelliği de yüzüne yansımış sanırım.O ne duruş,o ne bakış ya..Filmde oyunculuğunu konuşturmuş yine..Johnny Depp'le de iyi bir ikili olmuşlar bence..Film aksiyonla karışık romantizm kokan sahneler içeriyor.Sonunda da bir sürprizi var:))
Bana çok iyi geldi valla..Ohhh nefes aldım biraz.Okuldaki bebelerimi bile özledim:)Aslında tam iyileşmesem de yarın inşallah okula gidicem.Sessiz sessiz ders anlatırım artık:P
"The Tourist" her ne kadar çok iddialı bir yapım olmasa da,güzel vakit geçirebileceğiniz çerezlik bir film.Herkese tavsiye ederim:))

24 yorum:

  1. Ben de çok seviyorum filmini de merak etmiştim iyi oldu bu yazı...Teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. ayrıca birde iyi bir bagımlı oldugunu biliyormuydun.ki yıllardır ugraşıyor.Allah yardım etsin sanada cok gecmiş olsun sevgilerle canım...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bi öneri:) teşekkür ederiz canım

    YanıtlaSil
  4. Ben de yarın gitsem mi diye düşünüyordum, ya kuaför ya film bakalım. :)

    YanıtlaSil
  5. Tekrar geçmiş olsun canımcım, evde benim de çok canım sıkılıyor eğer fiziksel olarak kendimi iyi hissetmiyorsam... Hele haftaiçleri :)

    Neyse ki senin durumun da tatlıya bağlanmış sonunda, üzülme, hayat güzel ;)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun filizcim.en iyisini yapmışsın.insan yattıkça daha çok hasta oluyor sanki

    YanıtlaSil
  7. hem de ne hatun şu elise :) bütün mana gözlerinde sanki Angelina Jolie .. bende kesinlikle tavsiye ediyorum.. ;)
    bende öyle diyorum filizcim izne çıkıyım evde olayım ama en fazla 1 hafta sonra başlıyorum kıvranmaya işim de işimmm.. :))

    YanıtlaSil
  8. Haftasonu gitsem mi diyordum şimdi bunu okuyunca tamamdır dedim. Haftasonu sinema programım belli oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. sen onun antonio banderas'la sevişme sahnesini izlesen hiç hastalığın kalmazdı

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten güzel kadın.filmlerde almış olduğu rollerinde hakkını veriyor..sewgiler

    YanıtlaSil
  11. Kiraz çekirdeği,git canım izle sen de seversin umarım..

    selinka,o dünyada olup ta kullanmayan az zaten,yazık,ama her güzelin kusuru da oluyor işte..teşekkürler canım..

    Zeynep,rica ederim canım iyi seyirler..

    swotpisces,önce kuaför sonra film:)güzelleşmeden olmaz dimi..

    YanıtlaSil
  12. Demet,çok sağol canım,okula gidicektim ama yine gidemedim,öksürük nöbetine tutuldum tresmen.tam iyileşemeden gitmeyeyim dedim.bugün de evdeyim yani:((


    akasya ağacı,teşekkür ederim canım..

    Darman,çalışma hayatı insanın ruhuna işliyor sanki..bir de öğrencilerimi özledim hakketen yaaaa..

    çeşnici Handan,umarım sen de beğenirsin canım..

    Serap,o filmi izlemedim sanırım.bir bakayım:P

    Moda gezgini,aynı fikirdeyim,ondaki bakış kimsede yok anacım..

    YanıtlaSil
  13. merhaba bende aranıza yeni katıldım. Bloğunu inceledim çok beğendim.Bende bu filme gidecem film yorumunuz için teşekkürler:):):)

    YanıtlaSil
  14. merhaba sizin işlerinizde çok güzel bende yeni başladım amigurumi örmeye sizi izlemeye aldım arkadaş listemede ekliyorum görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil
  15. cok gecmis olsun. inshAllah en kisa zamanda sagligina kavusursun.
    ben film izlemesini cok seviyorum, ama sinemaya gitmeyi pek sevmem. bana dvd olsun, evimde esimle veya arkadaslarla yiyelim icelim rahat rahat film seyredelim. :-)
    bu filmide listeme aldim.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  16. Canım iyileş artık yaa:))
    İyi yapmışsın,evde kalmak gerçekten bir süre sonra sıkıyor insanı.Ben de doğum iznine çıktım,bakalım ne zaman sıkılacağım evde olmaktan:))

    YanıtlaSil
  17. Geçmiş olsun sevgili Filiz . Allah şifa versin. Sıkcı başlayan gününün güzel bitmesine sevindim. En kısa zamanda ben de seyretmeliyim bu filmi.

    YanıtlaSil
  18. merhaba iade-i siyarete geldim :) Geçmiş olsun bende yeni iyileştim salgın bu aralar. Blogunuda cok beğendim izlemedeyim :)

    YanıtlaSil
  19. film çok süper değildi ama eglenceli seyredilebilir
    :)

    YanıtlaSil
  20. keskin makas,hoşgeldin canım:)

    adavedeniz,teşekkür ederim..

    narin,hoşgeldin canım,her zaman beklerim,ziyaretlerin beni memnun eder:)

    eli,sağolasın canım.biz de dvd izlemeyi seviyoruz hatta sırf bunun için sinema sistemi aldık evimize ama sinemada izlemenin de tadı başka oluyor tabi..arada gidiyoruz işte..

    YanıtlaSil
  21. Kitap kurduyum ben,valla ben de bıktım canım ya hastalıktan..umarım toparlarım.hadi bakalım doğum iznin hayırlı olsun canım,bol bol dinlen,bebekle beraber zaten yorulacaksın ister istemez:)

    seda,teşekkür ederim canım,umarım sen de beğenirsin bu filmi..

    Arzuco,hoşgeldin canım,sık sık görüşelim..

    evhobi,ben de aynı düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  22. ooff gerçekten hasta olup evde o programları izlemek benide boğuyor.birinci gün neysede 2 ve üçüncü günler Allam hastayım mastayım ama işemi gitsem ben yaa derdine düşüyorum..Çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  23. Ben de çok severim gerçekten de çok hoş:)Film önerisi için ayrıca teşekkür ederim gerçi bu aralar vaktim pek yok ama araya sıkıştırmaya çalışırım.
    Ayrıca çok geçmiş olsun boğaz pastilleri var ses kısıklığına iyi gelen bir de tarçınlı süt önerebilirim iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  24. yemek vakti,teşekkür ederim canım,insan hasta olduğuna mı üzülsün,yoksa eve tıkılıp kaldığına mı bilemiyor:)

    İkiz annesi,tavsiyelerine çok teşekkür ederim canım,ne kadar incesin:)çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))