16 Aralık 2010 Perşembe

AŞURE GÜNÜNÜZ MÜBAREK OLSUN

Dün yaptığım iki tencere aşureden sadece birkaç kase kaldı:)Yiyenler  çok beğendi,ben de çok mutlu oldum:))Ne mübarek bir yiyecek şu aşure,hem çok lezzetli,doyurucu,hem de çok bereketli.Allah tekrarını nasip etsin inşallah...Tarifim her zaman olduğu gibi "portakal ağacı"ndan..Ben aşure yapmayı oradaki tariften öğrendim,iki senedir yapıyorum ve çok lezzetli oluyor.Tarif arayanlara tavsiye ederim:)Ben rengini koyulaştırdığı için kuru incir koymuyorum,öyle de çok güzel oluyor.Dün ılıkken bolca yedim şimdi de resimdekinin ifadesini alıcam:)Sizin için de bir kaşık alırım merak etmeyin:P

Bu arada hala tam olarak iyileşmedim,kırıklığım devam ediyor..Yarın da okulda nöbetçiyim,nasıl olcak bakalım..Tüm hastalara ve kendime acil şifalar dilerim.Sevgiler...

32 yorum:

  1. Bende bugun aşure yedim.Ellerinize sağlık sizinde..

    YanıtlaSil
  2. sizin de aşure gününüz mübarek olsun ve elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Filizciğim..
    Aşure harika gözüküyor..
    Ben de yapmak için kolları sıvadım :)
    Uzun süredir yapmamıştım,umarım başarabilirim..:)
    Aşure günümüz mübarek,cumamız hayırlara vesile olsun..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. On parmağınızda on marifet, süper. Allah acil şifalar versin. Nöbet zordur, hele hastayken hiç çekilmez, kolaylıklar.

    YanıtlaSil
  5. Filizcim bana da yapar mısın?
    Enfes görünüyor aşuren,ellerine sağlık!Allah kabul etsin.
    Ben bu sene yapamadım malesef,malum uğraştırıyor insanı.Ama çok canım çekti valla:)

    YanıtlaSil
  6. filizcim ellerine sağlık blogunu gezerken sen de yap nidaları yükseliyor bizden tabiki yapacağım tencere olarak aliminyum tencere değil çelik tencere kullanmak gerekiyor bna dikkat edince incir karartmıyor yalnız cevizi yerken dökecen paylaşımiçin sağol hoşçakal

    YanıtlaSil
  7. Oyy ne güzel görünüyor:)
    Ellerine sağlık,Allah c.c kabul etsin Filiz'ciğim.Aşure günümüz kutlu olsun..
    Sevgi ve selam ile

    YanıtlaSil
  8. Oh afıyet olsun ve Allah kabul etsın, bızım eve de gelmıs kadar oldu hanı ... : )

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyor...bir kaşık da ben alıyorum... bu arada aşurenin altındaki örtü de gözümden kaçmadı.. çok şıkmış.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. asahhara,teşekkür ederim,sana da afiyet olsun,şifa olsun..

    Deli anne,teşekkür ederim canım,Allah bir sonrakine erdirsin inşallah..

    Zelihacım,seninkini de sabırsızlıkla bekliyoruz:)kolaylıklar dilerim.cuman mübarek olsun tatlım:)

    Swotpisces,ay şımarcam bak şimdi:)yok ya aslında o kadar da zor değilmiş..ben de ilk defa yaparken çok kasmıştım kendimi..nöbeti de atlatırsam tam süper olcak hani:)

    YanıtlaSil
  11. Kitap kurduyum ben,ay bak nasıl üzüldüm şimdi:((yakında olsam inan ki taksiye atlar sana da getirirdim canım..bir de hamilesin ya..kusura bakma,umarım zor durumda bırakmamışımdır..

    ev günlüğü,tavsiyene teşekkür ederim canım..dikkate alıcam..ben zaten sağlık açısından aliminyum tencere kullanmıyorum,çok zararlıymış...

    Pepelacım,teşekkür ederim canım..keşke size de ikram edebilseydim..herşey paylaştıkça daha güzel..aşure günümüz mübarek olsun,Allah bir sonrakine kavuştursun inşallah..

    YanıtlaSil
  12. Kiraz çekirdeği,canımmm afiyet olsun diyorum o zaman:P

    Eminecim,siz gelice yine yaparım beraber de yeriz inşallah..ayrıca bugün beni araman ve ettiğimiz hoş sohbet beni çok mutlu etti:))sağol canım,Allah eksikliğini göstermesin..Bu arada örtüyü beğenmene sevindim:)Mutfak takımımın masa örtüsü kendisi..yakında paylaşıcam blogumda bakarsın diğer parçalarına da..öptüm

    YanıtlaSil
  13. MERHABA BLOĞUMU İZLEMEYE ALDIĞINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..SİZİ TANIMAK ÇOK GÜZEL..AYRICA DA AŞURE BİR HARİKA GÖRÜNÜYOR.ELLERİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  14. Öncelikle geçmiş olsun canım. Bende de var kırgınlık, üşüttüm sanırım... Aşure de çok güzel görünüyor; ellerine sağlık *_*

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun öncelikle...Aşure enfes görünüyor, ellerine sağlık...
    Hepimizin aşure günü mübarek olsun tekrardan...sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Filiz ellerine sağlık. Aşuren bir harika olmuş . ve Allah kabul etsin inşallah

    YanıtlaSil
  17. merhaba filizcim.öncelikle aşure günün mübarek olsun,tüm dileklerin kabul olsun.bende aşure yaptım))okul arkadaşlarıma ve köydeki komşularıma dağıttım.bugün oruçtum üstüne bide müfettiş geldi yoğun geçti aşure günü anlıcan.kalabalık okullarda nöbet hasta hasta çekilmez yaa))Allah kolaylık,sağlık ve mutluluk versin haa birde para:) REFA

    YanıtlaSil
  18. merhaba filizcim.öncelikle aşure günün mübarek olsun,tüm dileklerin kabul olsun.bende aşure yaptım))okul arkadaşlarıma ve köydeki komşularıma dağıttım.bugün oruçtum üstüne bide müfettiş geldi yoğun geçti aşure günü anlıcan.kalabalık okullarda nöbet hasta hasta çekilmez yaa))Allah kolaylık,sağlık ve mutluluk versin haa birde para:) REFA

    YanıtlaSil
  19. merhaba filizcim.öncelikle aşure günün mübarek olsun,tüm dileklerin kabul olsun.bende aşure yaptım))okul arkadaşlarıma ve köydeki komşularıma dağıttım.bugün oruçtum üstüne bide müfettiş geldi yoğun geçti aşure günü anlıcan.kalabalık okullarda nöbet hasta hasta çekilmez yaa))Allah kolaylık,sağlık ve mutluluk versin haa birde para:) REFA

    YanıtlaSil
  20. merhaba filizcim.öncelikle aşure günün mübarek olsun,tüm dileklerin kabul olsun.bende aşure yaptım))okul arkadaşlarıma ve köydeki komşularıma dağıttım.bugün oruçtum üstüne bide müfettiş geldi yoğun geçti aşure günü anlıcan.kalabalık okullarda nöbet hasta hasta çekilmez yaa))Allah kolaylık,sağlık ve mutluluk versin haa birde para:) REFA

    YanıtlaSil
  21. geçmiş olsun ve Allah kabul etsin. Aşureye en çok yakıştırdığım süsleme nar. Çok güzel görünüyorlar, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  22. Filizcim ellerine sağlık, tadıda sunumu kadar güzeldir kesin. Ben çok severim ama hiç yapmadım anneannemin yaptıklarını yiyorum genelde :)

    YanıtlaSil
  23. selam canım hayırlı cumalar
    Filizciğim sen istersinde ben sana cüz vermezmiyim tabiki hemen iki cüz verdiğim bir arkadaşımınkini tek cüze indirip sana yazdım 21. cüz senindir kardeşim lütfen okuyunca bana haber ver canım
    Aşuren nefis olmuş Allah kabul etsin tekrarını da nasip etsin inşaallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. ellerinize sağlık. gerçekten de çok güzel bir tatlıdır

    YanıtlaSil
  25. AŞURE NEFİS GÖRÜNÜYOR,SUNUM,TABAK ALTINDAKİ ÖRTÜ HEPSİ SÜPER.

    YanıtlaSil
  26. yeşilinci,teşekkür ederim canım,ziyaretine çok sevindim:)

    Demet'cim sağol canım,sana da acil şifalar.haftasonu geldi toparlarız heralde:)

    teşekkürler dokuztepe,ziyaretine çok sevindim:)

    Seda'cım teşekkür ederim canım..

    YanıtlaSil
  27. Refa'cım,bu güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım.senin de eline sağlık,Allah orucunu kabul etsin.kolaylıklar dilerim canım.sevgiler..

    zeynep sağol canım:)

    Sarkaç,ben de nara bayılırım canım,kendi kaseme nar dolduruyorum tepeleme önce,sonra hüpppp!

    Hande,anneannenin elinden çıkan aşure bambaşkadır:)

    Papatyacım çok sevindim,okuyunca haber veririm canım..sevgiler

    adavedeniz,harika bir tatlı gerçekten..
    anneanneninemekleri,teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  28. gerçekten çok güzel gözüküyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  29. Ellerine sağlık canım dediğin gibi enfes valla..öyledir..Allah kabul etsin..Rahatsızmışsın umarım günün güzel geçmiştir...

    YanıtlaSil
  30. so this was the dessert you was telling me about...looking yummy..bowl is very cute...

    YanıtlaSil
  31. Ellerinize saglik. Ne hos bir sunum olmus. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))