27 Kasım 2010 Cumartesi

İĞNE OYALI HAVLU SATIYORUM İLGİLENİR MİSİNİZ?

Daha önceki bir yazımda iğne oyası çeyizlik ürünler yapan bir tanıdığımdan bahsetmiştim. Gülferah Abla, Balıkesir Gönen'de yaşıyor ve çok güzel iğne oyaları yapıyor.O da yaptıklarını satarak ev ekonomisine katkı sağlıyor, birçok hanım gibi.Ablayla konuştuk, anlaştık;bundan sonra blogumda ve kuracağım pasajda iğne oyası ürünler satmaya karar verdim.İlk kargom Perşembe günü elime geçti.Ancak bugün fırsat bulup fotoğrafladım gelenleri.Bugün üç tane havlu paylaşıcam sizlerle.Herbiri birbirinden güzel.Fiyatlarını belirlemeden önce internette bir araştırma yaptım.Satacağım ürünlerin kalitesi ,yapılışındaki titizlik,verilen emek ve göznuru düşünülünce oldukça makul fiyatlarda karar kıldım.İnternette bu fiyatlara bu kalitede ürünler yok emin olun:)
1-Bu havlunun her iki kenarında da aynı oymalı iğne oyası işleme var.
 Altın sarısı simli ip ve beyaz polyester dantel ipiyle yapılmış bu şık havlunun fiyatı 35 lira.
 2-Altın simli ip kullanılan kadife havlunun ön kısmına iğne oyası  motifler yerleştirilmiş.Motiflerin etrafına simli iple piko çekilmiş.Havlunun ön ve arka uçları simli fırfırla süslenmiş.
 Bu havlunun fiyatı 30 lira.
 3-İlk fotoğraftaki havlunun gümüş simle işlenmiş hali..Her iki yanı da oymalı iğne oyalarıyla süslü havlunun fiyatı 35 lira.

 Havlularımdan satın almak isteyenler bu yazıya yorum bırakabilir ya da miraclefiliz@gmail.com adresine mail atabilir.Siparişlerinizi özenle paketleyerek  takip eden ilk iş gününde kargoya verebilirim.Kargo ücreti alıcıya aittir.PTT kargo ile 2-3 lira ancak tutar zaten.Ayrıca iki ya da daha fazla havlu sipariş verirseniz kargo bedava!
Haydi bakalım Allah yüzümü kara çıkarmasın,hayırlı kazançlar nasip etsin inşallah:)Bismillah diyerek yazımı yayınlıyorum:))

17 yorum:

  1. İsmi kadar işleri de güzel ablanın..Gerçketn kaliteli gözüküyor işler..Ellerine sağlık..Bereketli satışlar diliyorm sana da..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Melekcim:)başladık bir işe bakalım nasipse satarım..

    YanıtlaSil
  3. Rabbim hayırlı bol müşteriler ihsan etsin canım.

    çok güzel emekler..

    YanıtlaSil
  4. This is super cute...lovely....

    YanıtlaSil
  5. bu kadar goznuru icin cok ucuz, uzuluyorum, ne kadar guzeller, sevgilerimle bol kazanclar olsun :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler papatyacım..

    thank you creative mind:)

    all so cute,yurtdışında el meği ürünler çok yüksek fiyatlara alıcı bulurken ülkemizde malesef durum bu..hakettiği değer değil elbet ama yapcak bişey de yok başka..

    YanıtlaSil
  7. GERÇEKTEN BİZDE EL YAPIMI ÜRÜNLER DEĞERİNİN ALTINDA SATILIYOR. ÜCRET SATANA AZ ALANA FAZLA GELİYOR. AMA HELE Kİ İĞNE OYASI ÇOK İNCE İŞÇİLİK GEREKTİRİYOR. YAPANIN ELLERİNE SAĞLIK.. SANA DA BOL KAZANÇLAR FİLİZ'CİM..

    YanıtlaSil
  8. GERÇEKTEN HER ÇEYİZDE BULUNMASI GEREKEN BİR PARÇA...İĞNE OYASI OLDUĞU DÜŞÜNÜLÜRSE FİAT DA MAKUL...

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim eminecim,hakettiği değerin altında satıyorum evet ,inşallah kıymetini bilenlerle muhatap olurum..

    YanıtlaSil
  10. El emeği göz nuru..benim annem de çok yapar,bense kullanmaya hiç kıyamam.hayırls satışlar diliyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. sağol Ebruli:)haklısın insan kıyamaz kullanmaya,ama süs niyetine de olsa,hediyelik için de olsa hoş güzellikler bunlar..

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    Benim iş çok güzel tebrikler, ben parmaklıklı önce
    Öper ve harika bir gün,
    Sandra / Brezilya

    YanıtlaSil
  13. evet canim biliyorum uzun yillar yurtdisinda yasadim orada ufacik bir amigurumiye ne paralar veriyorlar, heleki igne oynasini gorseler ooo bayilirlardi heralde :)

    YanıtlaSil
  14. selam canim ben yurt disinda kaliyorum acaba orayada gonderirmisiniz

    YanıtlaSil
  15. iyi günler ben simli ipli havlu kenarını çok begendim.almak için nasıl irtibat kurabilirim.

    YanıtlaSil
  16. malesef artık bu ürünlerin satışını yapmıyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))