12 Nisan 2011 Salı

YAKADAN BAŞLANAN ÖRGÜ BAYAN YELEĞİ

 Yakadan başlanan örgüler genelde bebekler için yapılır ama ben bu kez kendim için böyle bir model ördüm.Açıkçası bir daha öreceğimi düşünmüyorum çünkü çok fazla ilmek olunca misinalı şişle örmek zorunda kaldım.Açıkçası misinalı şişle aram  öyle çok da iyi değil.En azından böyle büyük bir parçayı örerken beni epey zorladı doğrusu.İpim öyle tanınan bir marka değil,üzerinde Bambu antibakteriyel yazıyordu.Ama örmesi çok zevkli bir ipti,yaklaşık 400 gram iple ve 3.5 numara şişle ördüm bu yeleği.
 Modele yakadan başladım,haroşa örerek ve kol yanlarından artırma yaparak devam ettim.Kol için ayırdığım ilmekleri ipe dizdikten sonra ön ve arkayı beraber örmeye devam ettim.Bu arada modelimi yerleştirdim.Merak edebler için bu modelin açıklamasını bir sonraki yazımda açıklayacağım.
Beden kısmı bitince kolları sırayla ördüm.Örgü biraz uzayınca sıkıldım ,kollarını kısa yaptım.Aslında uzun olsa çok şık bir hırka olabilirdi.Uzun kollu çok hırka ördüğüm için bu da değişik olsun istedim.
Umarım model hoşunuza gitmiştir,en kısa zamanda yeni açıklamalar ve yepyeni modellerle buradayım.Beni takip etmeye devam edin:)

26 yorum:

  1. çok farklı ve güzel olmuş..renkte çok güzel..güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. mor renk çok yakışmış elerine sağlık iyi günlerde giy canım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. tek kelimeyle olağanüstü olmuş!ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. It is very nicely knitted, such a pretty blue :))

    YanıtlaSil
  5. güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım kısa kolla da hoş olmuş renk süper. sağlıkla giy.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ben de örgü öğrenmek istiyorummmmmmmmmmmmmm... :)))

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. merhabalar canım..Rengi çok güzel modelde renge çok güzel gitmiş ellerine sağlık güle güle kullanasın.görüşmek üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. harikaa olmuşş canım bayıldımmm, ellerine sağlıkk...

    YanıtlaSil
  13. Şehnaz,teşekkür ederim canım:)

    Eda,teşekkürler..

    Sevinç,mor rengi çok severim zaten:)favorim:P

    Cns design,teşekkür ederim tatlım:9

    Pattas,thank you my friend:)

    Ada ve Deniz,beğenmene sevindim canım..

    YanıtlaSil
  14. örgüçantam,evet böyle de değişik oldu,teşekkür ederim:)

    swotpisces,sen bir başla gerisi gelir bu istekle:)ben de böyle diyerek başlamıştım..

    Laly,thanks:)

    Elbistanlı,teşekkür ederim canım..

    Narish,beğenmene sevindim canım:)

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş. Çok da emekli bir iş bu. Gerçekten emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  16. ben de sana bu tarz bir yelek örmeyi planlıyorduum.. sen benden önce davranmışsın.. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  17. Rengarenk hobiler,teşekkürler..

    Emine'cim,ah canım ne de güzel düşünmüssün,çok teşekkür ederim,ikimizin de içine doğmuş yani:)beğenmene sevindim..

    YanıtlaSil
  18. mavi en çok sevdiğim renk, harika olmuş.hep bebekler için örerdik yakadan başlama kazakları... sayılarını verirseniz sevinirim..
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar cnaım hayırlı cumalar, kutlu doğum haftası sebebiyle hep beraber blogumda yasin ve salavat okumaları yapıyoruz.katılmak istersen bekliyorum.görüşmek üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Filiz merhaba :) HARİKA olmuş hırkanız ellerinize emeğinize sağlık.Güzellkleri paylaşmada her zaman buluşmak üzere sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  21. GUNAYDIN IYI GUNLERDE KULLAN BIRDE ILMEK SAYISINI VE AYRIMLARINI YZARSAN ÇOK MEMNUN OLURUM

    YanıtlaSil
  22. Büyük beden için takip ediyordum çok güzel olmuş beğendim tşk.er :)

    YanıtlaSil
  23. Büyük beden için takip ediyordum çok güzel olmuş beğendim tşk.er :)

    YanıtlaSil
  24. teşekkür ederim Güzide hanım,kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))