5 Nisan 2011 Salı

KAPŞONLU BEBEK HIRKASI

Bloguma girmeyeli,hatta bilgisayarıma el sürmeyeli iki haftayı aşkın bir süre oldu.Aslında çoktan yeni yazı girer,sizlerin bloglarını da ziyaret ederdim ama,şu berbat kırmızı yazı karşıma çıktıkça sinirlerim bozuldu,hem bloguma hem de internete küstüm.Ama takipçilerimden gelen merak dolu yorumlardan sonra kendime geldim,hemen yazmalıyım dedim.Bloglardaki yasak artık umarım tamamen bitmiştir.Biraz daha devam etseydi ortada yazacak bir blogum da kalmayacaktı:(
Neyse,yokluğumda boş durmadım elbette.Yeni doğum yapmış arkadaşım Emine'nin minik oğlu İbrahim Toprak için bu hırkayı ördüm.Bir önceki yazımda paylaştığım hırkadan artan ipe biraz da kırmızı ip katarak bu kapşonlu hırkayı ördüm.
 Hırkaya alt tarafından bütün olarak başladım.98ilmekle başlayıp önce 2 ters iki düz örerek lastik kısmını tamamladım.Sonra birkaç sıra düz ördükten sonra kırmızı ipi taktım.İpleri kaydırarak baklava dilimlerini ördüm.Kol kısmına kadar lacivert iple düz örgüye devam ettim.İlmekleri İki ön parça ve arka parça olarak üç kısma ayırdım.Üçünü de ayrı ayrı ördüm.Sonra kolları örüp ekledim.En son yaka ve arka parçadan ilmek alarak kapşon kısmını ördüm.Fermuarı terziye diktirdim.
Henüz hırkayı arkadaşıma postalayamadım.Üşenmesem de bir de patik örsem diyorum, bakalım..
Hemen bloglarınızı gezmeye başlıyorum,hepinizi çok özledim:)

9 yorum:

  1. gerçekten de çok şık olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. sabrınıza ve emeğinize sağlık süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, ellerinize saglik cok güzel el emegi olmus.
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  4. adavedeniz,teşekkür ederim:)

    Cns design,beğenmenize çok sevindim..

    anneminkızıyım,teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  5. pratik hoş ve gönül alabilecek bir hediye olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. harika bir hırka olmuş canım ellerine sağlık...

    bu akşam nette gezinirken bişi dikkatimi çekti canım senin comfort şal başlığını olduğu gibi kopyalamış bu arkadaş http://www.madhek.com/blog/dantel-oya-orgu-modelleri-ornekleri/orgu-modelleri/sal-modelleri/comfort-salim-bitti.html sana söylemek istedim canım :(

    YanıtlaSil
  7. canım ellerine sağlık döktürmüşsün yine.

    YanıtlaSil
  8. Narish,teşekkür ederim canım.bu kopyacılardan illahlah geldi zaten,uyarın için çok sağol..

    dishekuş,teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  9. arkadaşım bloklar kapalı açılmadı ben kimseyi izleyemiyorum sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))