21 Nisan 2011 Perşembe

İSTANBUL'DA LALE ZAMANI

Geçen haftasonu İstanbul'daydık.Laleleri,o güzelim çiçekleri gazete sayfalarında ya da televizyon ekranlarında görmekten sıkılmış bir çift olarak Cumartesi sabahı erken saatlerde çıktık yola...Harem'de otobüsten inip Sirkeci'ye geçtik vapurla.Ordan hemen Sultanahmet'e...
 O meşhur tahta sıralarda oturup taze poğaçaya sıcacık çayı ekledik,açık havada mini bir kahvaltı yaptık...
Gülhane'ye doğru inerken orta refüjü güzelleştiren bu kırmızı laleleri ölümsüzleştirmeden geçemedik..
Sabah sakinliğinde Gülhane'de gezinmek ikimize de çok iyi geldi.Ah o güzelim laleler,hangisine baksam,hangisine dokunsam bilemedim.Bu muhteşem manzarayı görmeyi nasip ettiği için Rabbime şükrettim...
 Sonra dümeni kırdık Emirgan Korusu'na.İstanbul'un bu kısmına daha önce gitmemiştik.Kalabalık otobüs ve sıkışık trafik bizi bunaltsa da doğrusu buna fazlasıyla değdi...
 Bu mor çiçeklerin kokusu hala burnumda.Nasıl bir güzellikti ya Rabbim!
 Çiçeklerden yapılmış bu dere,üzerindeki köprü ve içindeki ördeklerle harika görünüyordu...
Nazar boncuğu şeklindeki çiçek bahçesi önünde poz verdik.Aşkımıza,mutluluğumuza nazar değmesin dedik.Gözümüz de gönlümüz de açıldı,ferahladık...Bu güzel geziyi organize eden,benim bütün kaprislerimi,nazlarımı çeken,ve elbette bu muhteşem karelere imzasını atan biricik aşkıma teşekkürler.Seni seviyorum birtanem:)

13 yorum:

  1. Filiz ilk fotoğraflara bakarken asıl laleler emirganda güzeldir keşke... dedim ve bir de baktım ki oraya da gitmişsiniz ne iyi etmişsiniz nazar değmesin size:)

    YanıtlaSil
  2. ne güzell! nazar değmesin arkadaşıma :) bu haftasonu nereye gitsem diyordum, rotamı belirledim sayende filizcim ;) blogspot yasağından beri blogunu ziyaret edemiyorum. bu yorumu da telefonumdan yazıyorum, umarım ulaşır. sevgiler... demet

    YanıtlaSil
  3. So Beautiful.. The colours are wonderful ..:))

    YanıtlaSil
  4. harika fotoğraflar ve güzel bir çift..daim olsun mutluluğunuz..biz istanbul içinde üşengeçlik yapıp gidemiyoruz siz ne güzel gelip gezmişsiniz..

    YanıtlaSil
  5. hiim harika, fotolarda görüntülerde, esinizin organizesi de muhtesem, paylasim icin cok tesekkürler arkadasim...

    YanıtlaSil
  6. Filizcim merhaba!Bloglar açıldı da ben de herkesin blogunu açabildim sonunda!Çok sıkıcıydı yaa,hiç kimseyi okuyamamak!
    İstanbul'daki lale fotoğraflarınız süper olmuş,ellerinize sağlık!Ben de özledim İstanbul'u,uzun zamandır Ankara'dayım.

    YanıtlaSil
  7. fotoğraflar harika laleler ne güzel çiçekler renkleri çok güzel nazar değmesin mutluluğunuz daim olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir hafta sonu olmuş..laleler çok güzel istanbulun en sevdiğim zamanı..bu arada size ve eşinizede kırkbirkere maaşallah Allah ayırmasın nazar degmesin canım..hayırlı geceler ve hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  9. Nasıl güzellerrr :) Şimdi İstanbul'da olmak vardı... Size de maşallah tatlım Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  10. zeynep'cim,tam da güzel yerlere gitmişiz,doğru tercih:)teşekkür ederim..

    Demet,çok teşekkür ederim canım,git tabi yeni makinenle ne de güzel fotolar çekersin..

    Gul/inn,aman acele edin canım laleler kısa ömürlü malum,ayrıca güzel sözlerin için çok teşekkürler..

    Pattas,thank you:)

    Şengül İlbay,teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  11. anneminkızıyım,teşekkürler:)

    Kitap kurduyum ben,canım ben de bir süre ayrı kaldım bloglardan bir daha olmaz inşallah..

    Gönül,çok teşekkür ederim canım,aminnn..

    Marifetanne,çok teşekkür ederim:))

    Yeşim,teşekkür ederim canım,inşallah size de nasip olur bu güzellikleri görmek:)

    YanıtlaSil
  12. yaaaa filiz aşk olsun niye haber vermedin ağırlardım sizi,eşleride tanıştırırdık,üzüldüm şimdi..:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))