6 Nisan 2011 Çarşamba

EL EMEĞİ KİTAP AYRAÇLARI

Eşimin son zamanlardaki hobisi bilgisayarda kendi kitap ayraçlarını tasarlamak.İkimiz de tam bir kitap kurdu olduğumuzdan olsa gerek,kitaplarımızı süsleyen ayraçları da çok seviyoruz.Süslü püslü bir sürü ayracımız var.Ama eşimin tasarladığı ayraçları daha bir sevdik:)Eşimin favorisi "Yüzüklerin Efendisi","Wall-e","İstanbul" ve oyun kartları temalı ayraçlar."Kitap okuyan kedicik" temalı olansa bana özel:)Merak edenler için söyleyeyim,bu ayraçları eşim Paint'te hazırlıyor.İnternette bulduğu görselleri kullanarak yaptığı bu ayraçlardan siz de kendi zevkinize göre hazırlayıp kullanabilir hem de sevdiklerinize hediye edebilirsiniz.Kartona basılan bu ayraçlara PVC kaplama da yapılırsa daha uzun ömürlü olur sanırım...

10 yorum:

  1. hepsi çok güzel, kedili daha da güzelmiş ama. :)

    YanıtlaSil
  2. benimde aklımda uzun zamandır,keçeden ayraçlar yapmak var, bi kısmet olmadı:)

    çok cici olmuş, özellikle istanbullu olana bayıldım:)

    eşinin emeğine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. Kitap okumak özel bişi zaten , ayraçlarda el emeği olunca daha da özelleşiyor:)

    YanıtlaSil
  4. ay çok güzel tasarımlar olmuş benim eşimin de canı sıkılıyordu vesile mi oldunuz ne bir söyleyeyim onada belki uğraşmak için güzel bir hobisi olur:)elinize sağlık....

    YanıtlaSil
  5. buradan ne fikirler çıkar şimdi filizcim ortaya. her kitap için ayrı keyifli ayraçlar süper...

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok güzel:) benim her kitabın arasında kendine ait ayraçları vardır hiç sevmem sayfanın katlanıp belirlenmesine koy bir ayraç:(

    YanıtlaSil
  7. Filizcim hepsi çok şirin, bende kendi ayracımı hep yapmak istedim ama fırsat olmadı hiç. Bunları görünce tekrar heveslendim :))

    YanıtlaSil
  8. Ayracın her çeşidine varım :) Herşeyden ayraç olabiliyor ya, onun için çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
  9. sevgili filiz çok güzel olmuşlar eşinin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel de ,Ah İstanbul...diyorum.vazgeçemeyeceğm o olurdu herhalde.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))