5 Kasım 2009 Perşembe

HARİKA DANTEL YATAK ODASI TAKIMI

Bugün okuldan arkadaşım Emine'yle beraberdik.Okuldan sonra evine gittik.Arkadaşım mükellef bir sofra hazırladı sağolsun, spor yapıyoruz aman kilolarımız falan demedik iştahla yedik:)Canım arkadaşım benim ellerine sağlık tekrar.Karnımız doyunca geçtik asıl mevzuya:Emoşcum daha yeni gelin,senesi bile dolmadı.Ben blogumu hayata geçirince çeyizlerini sayfamda sergileyebileceğimi söyledi.Eee ben de atladım tabi bu fikre.Aldım makinemi elime başladım çekmeye.Makinemin şarzı bitince çekim yarım kaldı ama daha sonra devam edicem inşallah.
Bu harika yatak odası danteli ile başlıyorum.Floş iplikle yapılmış bu örtü gerçekten de çok zarif değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))