23 Kasım 2009 Pazartesi

AŞI OLDUM...


Evet yaptırsak mı yaptırmasak mı derken en sonunda karar verdik ve bugün eşimle beraber sağlık ocağına gidip H1N1 aşımızı olduk.Çocukluğumdan beri unuttuğum o endişeli anları tekrar yaşadım.Azcık acıdı itiraf ediyorum.Ama hemen geçti ve aşıyla beraber içimdeki bütün endişeler de kuş gibi uçtu gitti.Rahatladım valla...Şimdi yaklaşık iki hafta kendimize dikkat etmemiz lazım çünkü bağışıklık o zaman başlıyormuş.Profilime bakanlar görmüştür ben ve eşim Ağrı Doğubayazıt'ta öğretmenlik yapıyoruz.Çalışma ortamlarımız pek hijyenik değil.Öğrenciler kişisel temizlik konusunda çok yetersizler.Onları da anlıyorum evlerinde öyle bir ortam yok çoğunun ailesi çok cahil.Haftasonu veli toplantısı yaptık aşı hakkında her sınıfta 1-2 kişiyi geçmiyor aşı yaptırmak isteyenler.Durum böyle olunca korunmak için aşı yaptırmak farz oldu.Ya aşı olucaz yada hasta olucaz yani...Hasta olmayı göze alamıyorum.İnşallah insanlar biran önce bilinçlenir de aşı yaygınlaşır...Hastalıksız , dertsiz tasasız , sağlıklı günler dilerim herkese...

3 yorum:

  1. Bende öğretmenim ve daha önce Ağrı merkezde çalıştım. Sizi çok iyi anlıyorum. Şu anda Van'da görev yapmaktayım ve malesef ürtikerim var. Yan etkileri olacak mı merak ediyorum. Sonuçları yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  2. öğretmenler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. ada ve deniz çok teşekkür ederim...
    sevgili Özden öncelikle öğretmenler günün kutlu olsun.aşının henüz bir yan etkisiolmadı.ayrıca daha önce aşı olan arkadaşlarımda da bir yan etki olmadı.bence doktoruna danış öyle karar ver.sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))