14 Kasım 2009 Cumartesi

AŞK...

"Biz dile söze bakmayız.Gönle hale bakarız.Edep bilenler başkadır,canı ruhu yanmış aşıklar başka.Aşk şeriatı bütün dinlerden ayrıdır.Aşıkların şeriatı da Allah'tır,mezhebi de..."
diyor Mevlana.Elif Şafak'ın Aşk isimli kitabını bir solukta okudum.Şimdi de eşim okuyor.Oldum olası tasavvufa ilgim vardı bu yüzden konuya yabancılık çekmedim.Roman o kadar güzel bir üslupla yazılmış ki sayfalar arasında kayboldum,kendimi aradım.Israrla herkesin okumasını tavsiye ediyorum.Yazarı yürekten kutluyor ve en kısa zamanda diğer kitaplarını da okumak istiyorum.

1 yorum:

  1. Bu kitap anlatmakla bitmez okumak lazım ben okudum ve bayağı etkilendim.Elif Şafak harika bir kitap yazmış okumayanlarda mutlaka okumalı her önüme gelene tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))