15 Kasım 2009 Pazar

KEMERLİ KIRMIZI KAZAĞIM




Üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun diye boşuna dememişler.Kırmızıyı çok seviyorum kendime de çok yakıştırıyorum:)Geçen kış ördüğüm bu kırmızı tuniğimi severek giyiyorum.Kullandığım ip Ören Bayan Dora,şiş 3.5 numara.Modeli beni takip edenler daha önce yayınladığım sarı tunikten hatırlayacaklardır.Merak edenlere sayılarıyla anlatabilirim.Belindeki kemer modele ayrı bir hava kattı.Evde kullanmadığım bir kemerin tokasını kestim,bel ölçüsünde ördüğüm kemerle birleştirdim.Kemerin sabit durması için ön ve arkaya ikişer kemer yuvası örüp diktim.Bu modeli çok beğenen bir arkadaşa da fuşya renklisini örmüştüm 50 liraya.Örgüden kazandığım ilk para olduğu için ayrı bir anısı var tuniğimin...

1 yorum:

  1. kırmızı kazağın ürülüşünü sayılarıyla anlatırmısınız.çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))