17 Kasım 2009 Salı

EŞİME HIRKA ÖRDÜM



Evettttt en sonunda bitti.Eşime bir hırka öreceğime söz vermiştim ama bir türlü cesaret edip başlayamamıştım.Ören Bayan Dora ve 3.5 numara şişle ördüğüm bu hırkayı yaklaşık üç haftada bitirebildim.Az önce fermuarını diktim ve hemen fotoğrafladım.Ahmet çok beğendi hırkasını,artık bu sene ona bişey örmeme gerek yokmuş:))Gerçi ben dayanamam yine örerim ama daha az zaman alacak şeyleri tabi.Yakın plan çekimlerde görüldüğü gibi burgular,yer değiştiren ilmekler ve pirinç örgüsü kullandım.Olur da siz de örmek isterseniz sayıları yazarım.Bu arada modeli oluştururken Nako'nun sitesindeki bazı örneklerden kopya çektim biraz.Ama modelin aslı bana ait.Kollara ön parçalara koyduğum ortadaki baklava dilimli örneği koydum.Arkayı ise düz ördüm.Yaka kısmı çift kat örüldü.Fermuarı dikerken hayalet iplik kullandım.Böylece dikişler hiç belli olmuyor.açık giyilse de hoş duruyor...

5 yorum:

  1. canım ellerine sağlık çok güzel olmuş bende eşime örmek isterim .yapabilirmiyim bilmiyorum.hayalet ipliği ilk defa duydum

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım,tabiki yapabilirsin o kadar da zor değil ama biraz sabırlı olmak lazım.benim eşim xl beden olunca ör ör bitmedi tabi:))hayalet iplik olta misinasının incesi.kurdele nakışında kullanılıyor daha çok.ama ben evde düğme yada sökük dikerken de kullanıyorum.hata yapsan bile görünmüyor.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Güle güle giysin eşiniz. Yaka şahane görünüyor. fermuar ve yaka konusunda bana yardımcı olabilir misiniz benimde bir hırkam var yakasını nasıl yapacağıma ve fermuarı nasıl takacağıma karar vermedim. Daha fermuar bile almadım.

    YanıtlaSil
  4. Çok şahane olmuş ellerinize sağlık, iyi günlerde giysin eşiniz. Benim de eşim çok istiyor böyle bir hırka ama 3XL beden hırka kaç ilmekle örülür bilemiyorum:) Ördüğünüz hırka hem model olarak, hem desen olarak, hemde ince şişle sabır olarak muhteşem olmuş.

    YanıtlaSil
  5. ayşen yörükoğlu3 Mayıs 2011 11:22

    filiz hanım merhaba. uzun süredir blogunuzu takip ediyorum bir ara ulaşamadım malum sebepten ama yine başladım takip etmeye. eşinize ördüğünüz mavi hırkada baklava dilimi açıklar mısınız lütfen:)))aysen009@hotmail.com mail adresim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))