6 Şubat 2012 Pazartesi

ZELİHA'NIN YENİ CİCİLERİ

 Öncelikle Rota virüsü hakkında yazdığınız yorumlar için çok teşekkür ederim.Kızımıza bu aşıyı yaptırmaya karar verdik ve doktorumuzdan randevu aldık.İnşallah yavrularımızı hastalıklardan koruyabiliriz elimizden geldiğince...
Bu öğleden sonra güneşli havayı fırsat bilip yürüyüşe çıkalım dedik.Hzırlanıp çıkalım diyene kadar hava biraz serinledi.Biz de rotamızı bir AVM'ye kırdık.İyi ki de öyle yapmışız.Zeliha'nın küçülen kıyafetlerinin yerine yeni ciciler aldık bu sayede...Bebekler için alışveriş yapmak ne kadar zevkli yaaa:)Hamileyken öyle çok şey almamıştık.Sadece gerekli olanları almıştık,sonradan o kadar çok hediye geldi ki zaten..Dolaplar çekmeceler şimdiden doldu ,sevenlerimiz sağolsunlar:)Ama gelen hediyelerin çoğu büyük boy,öyle olunca yeni bişeyler almak şart olmuştu.Önce C&A'ya gittik.Bu mağazanın çocuk reyonu bir harika!Henüz gitmeyenlere şiddetle tavsiye ederim.Üstteki ve alttaki cicileri ordan aldık.Organik pamuktan yapılan bu bluzlar sadece 9 TL idi.
 Bu bluz fotoğrafta mavi çıkmayı nasıl becermiş bilmem,aslında rengi canlı bir yeşil..Kızımın yeşil renkteki ilk eşyası diyebilirim:)))
 Sonra LCW'ye gittik.Tulum,bere ve önlük üçlüsü 14.50 idi.Üzerindeki yazıya hasta oldum:)))
 Bu bluzu babamız beğendi,çok şirin,çok tatlı ama:)))12 TL...
 Bebeklerin en konforlu giysileri tulumlar elbette...Orası burası açıldı derdi yok,oh mis gibi:)Ben de kızıma bol bol tulum giydiriyorum.Baykuş desenli tulum 12 TL idi.

 Bu iç badiler sürekli kullandığım giysiler.uzun kollu olanları kış için ideal.Benim aldıklarımın çoğu küçüldü bile:)Bu iki badi beraber paketliydi,fiyatı 9 TL.

Özsüt'te yediğimiz fevkalade pastaları saymazsak günün en karlısı hiç şüphesiz Zeliha'ydı:))Kuzucum iyi günlerde kullansın inşallah.Bu arada bu cicileri Zeliha'nın ilk harçlıklarıyla aldık:))Anısı da var yani...

15 yorum:

  1. maşallah kuzumun cicileri pek güzel iyi ve sağlıklı günlerde kullansın sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hepsiii çok şiriinnnn, iyi günlerde kullanınsın zelihacıkkk...

    YanıtlaSil
  3. çok ciciler sağlıkla giysin fıstık:)

    YanıtlaSil
  4. Nee kaaa şeker şeyler bunlar eminin Zeliha gibi bi prensesle buluşunca daha da harika olacaklar, güzel günlerde kullanın inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Nee kaaa şeker şeyler bunlar eminin Zeliha gibi bi prensesle buluşunca daha da harika olacaklar, güzel günlerde kullanın inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Kız çocukları için ne güzel şeyler var. Çevremde erkek bebekler olduğu için üzülmüyor değilim gözüm hep kızların bölümünde :) Senin aldıklarınd çok güzel canım Zelihacık güzel günlerde giysin :)

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel, güle güle giysin kuzucuk. bizim tulumların hepsi küçüldü. hala birşey almadım Mimi'ye çünkü teyzesi sürekli birşeyler alıyor bana sıra gelmiyor :) sevgiler tatlım

    YanıtlaSil
  8. oy oy güle güel giysin zeliş bebişimiz yeni cicilerini...C&A yı ben de şiddetle tavsiye ediyorum, rodan bir kaç tane polar tulum almıştım Eylüle... ve evet tulumalr benim d egözdme, hele ki ankara gibi soğuk memlekette...o LCW tulumları ve bodylerindne de bir seri biz de var :)) pek ciciler...off şimdi bunalrı görünce benim d ecnaım alışverişe gitmek istedi :P

    YanıtlaSil
  9. pembe tuluma bayıldım...iyi günlerde giysin.

    YanıtlaSil
  10. gülücükler atarak giysin yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil
  11. Çok cicilermiş hakikaten,güle güle giysin sevgili adaşım,Zelişim.:)
    Sağlıcakla,mutlulukla..
    Öpüyorum ikinizi de :*

    YanıtlaSil
  12. hepsi çok güzel sağlıklı güzel günlerde giysin bebeğin

    YanıtlaSil
  13. iyi günlerde giysin kuzucuk... hepsi birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
  14. güle güle giysin küçüğümm

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))