3 Şubat 2012 Cuma

DÜNYAYA DALIP KANDİLİ UNUTMAYALIM

Bu soğuklar bizi fena vurdu...Dün sabah 5 gibi bebeğimi emzirme seansının ardından bir de baktım sular yok.Hadi gelir dedim sabah oldu hala yok.Öğlen oldu yok,yok,yok..Sonra su idaresini aradık biz kesmedik,donmuş olabilir dediler.Bizim evin su borularının bir kısmı ve su saati açıktaydı,gece nasıl bir soğuk olduysa artık sular buz kesmiş...Bir de yatılı misafirim geldi mi dün.Allahhhh ne yapacağımı şaşırdım.Babamla eşim her türlü yöntemi denediler boruları ısıtmak için.Hürmüz,ufo,sıcak su vs.Bana mısın demedi yahu!Anlayacağınız dün ve bugün susuz kaldık.Mutfak bulaşıkla doldu,ben sinir stres oldum,gerildikçe gerildim.Çok şükür bugün güneş çıktı ve hava ısındı.Müjdeli haberi eşim verdiğinde saat öğleden sonra 4 falandı.Nasıl sevindim..Musluktan akan suyu görünce nerdeyse mutluluktan ağlayacaktım:)))Kıymetini bilmek lazım...Ayrıca senelerce doğuda Ağrı'da yaşamış biri olarak böyle bir olayı burada ilk kez yaşamamız da ayrı bir traji komik durum yani:)))
Onca telaşe ve sıkıntı arasında bugünün Mevlid Kandili olduğunu az kalsın unutacaktık.Ne kadar güzel,ne kadar mutlu bir gün.En sevgilinin doğum günü bugün..Alemlerin onun yüzü suyu hürmetine yaratıldığını düşününce bir anda herşey kayboluyor sadece O kalıyor gerçekte..,Allah bu mübarek gecenin hakettiği değerde yaşanabilmesini nasip etsin hepimize.Çok fazla birşey yapamasakta en azından bol bol salavat getirelim sevgili peygamberimize..Hepinizin bu güzel gecesini kutlarım..İnşallah O'nun nuru hürmetine bu gece edeceğimiz tüm dualar kabul olur..Aminnnnn...


6 yorum:

  1. amin inşallah, hayırlı kandiller. :)

    YanıtlaSil
  2. Gecenin bu saatinde tam da internetten çıkmak üzereyken yazınıza takıldım. Ne kadar doğru demişsiniz. Dünya işlerine takılmayalım, böyle gecelerin kıymetini bilek gerek.Amin ve inşallah dualarımız hayırlısıyla kabul olsun

    YanıtlaSil
  3. canım kandilin hayırlı olsun.rabbim her gecemizi kandil tadında ibadetler yaparak geçirmeyi nasip etsin sevgiler

    YanıtlaSil
  4. amin canım..hayırlı kandiller sanada..

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş kandilin mübarek olsun canım... Su, elektrik... Elimizin altındayken farkında varmıyoruz da hayatımızdan kısa süreliğine çıkmış olmaları nasıl da kıymetlendiriyor kendilerini... Neyse ki tatlıya bağlanmış da sorunun hallolmuş ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))