28 Şubat 2012 Salı

KAR VE ÇİÇEK SEVİNCİ...

 Haftasonu güneşle içimiz ısınmıştı,neşeyle dolmuştuk:)Acaba bahar göz mü kırpıyor demiştik,ama yalancı baharmış o...Dün yağmurlu bugünse karlı bir güne uyandık..Bu sene amma kış oldu yaaa...Şikayetçi değilim ama,kışı severim ben...Kar manzaralı penceremin önünde baktıkça içimi ısıtan iki tane de çiçeğim var:)
Sakarya'ya yerleştirdiğimizde anneciğim hediye getirmişti bu çiçeği.Adını bilmiyorum ama onu çok seviyorum.O da bizi ve evimizi çok sevdiğinden sanırım sık sık çiçek açıyor.İki çiçek birden açınca inanılmaz mutlu oldum.Geçenlerde saksısını da büyüttüm.Rahat etsin,hep çiçek açsın diye...


Mutlu bir gün olsun herkese....

14 yorum:

  1. Zambak ve kar ne kadar da yakışmış :)) evet yine kar yine bembeyaz dünya... camdan seyretmek güzel de dışarda olanlara içim üşüyo, Allah yardımcıları olsun, sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. çiçek çok güzel görünüyor. Ama ben kışı hiç sevmem. Bu soğuklar bana göre değil. Güneş açsın yaz gelsin artık....

    YanıtlaSil
  3. yelken çiçeğiydi sanırım adı.pek güzel açmış maşallah.kar manzarasını bende severim ama bu sene de fazla oldu sanki.

    YanıtlaSil
  4. Manzara çok güzel, o koltuğa yerleşip kahve içmelik tam.Çiçekde süper,ben maalesef çiçek yetiştiremeyenlerdenim.bir tek orkidem var oda yaprakları büyüyor ama çiçek açmıyor :)

    YanıtlaSil
  5. çiçeğiniz çok hoş bende çiçekleri çok severim.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Bu çiçekten bizim ofisdede var, bende çok severim. Ama artık kar görmek istemiyorum ben :( bahar gelse, biraz ısınsak.

    YanıtlaSil
  7. Bu çiçeğe gelin çiçeği de derler:)

    YanıtlaSil
  8. biz de de aynı şekilde, önce yağmurlu bri gün arkasından kar..ben ne yazık ki kışı pek sevmeyenlerdenim, güneşi, sıcak havaları özledim...
    bu arada çiçeğini ben de barış çiçeği oalrka biliyorum, stressiz, mutlu ortamlarda çiçeklenen bir çiçek, aksi durumlarda kuruyup gidiyormuş...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel görünüyor...huzur dolu güzel bir ev

    YanıtlaSil
  10. ne güzel açmış cok yakışmış..

    YanıtlaSil
  11. merhabalar benimde aynı çiçekten var.Ama benim çiçeğin çicekleri bu kadar canlı açmıyor yani beyaz kısmı o kadar gelişip büyümüyor açınca çokta kalmıyor hemen kuruyor neden acaba bilgisi olan arkadaşlar varsa yazsın :D

    YanıtlaSil
  12. http.//belguzaranne.blogspot.com1 Mart 2012 12:03

    evınde gule gule tur çiçieğin adı glrya bazen beyaz yelken denıyır

    YanıtlaSil
  13. benim spatfilyum ve diğer çiçekler maalesef yeni evlerini sevmediler.. bu eve taşındığımızdan beri hepsi küstü bana.. kauçuğum bile büyümüyor artık... seninkinin büyümüş.. ne de güzel açmış..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))