18 Şubat 2012 Cumartesi

AKILLI SAYAÇ GERÇEKTEN AKILLIYMIŞ:)

Daha önce buradaki yazımda size akıllı sayaç kullandığımızdan ve geçen ay ekonomik tarifeye geçtiğimizden bahsetmiştim.Dün yeni faturamız geldi ve iyiki akıllı sayacı aktif hale getirmişiz dedik.Çünkü faturamız 13 TL az geldi geçen aya göre.Ki aslında geçen ay bizim için yoğun bir dönemdi,bolca misafir ağırladık ve makinalar da hergün çalıştı.Buna rağmen böyle bir düşüş elde edince eşim de ben de çok mutlu olduk:)))Sonraki faturanın daha da düşük geleceğinden eminiz artık.Herkese tavsiye ederim akıllı sayaç kullanmayı.Para kolay kazanılmıyor,hele de bu zamanda...

10 yorum:

  1. Filiz'cim hep duyuyordum ama tasarruftan emin değildim söylediğin çok iyi oldu, teşekkürler. İyi Pazarlar...

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım inşallah sevindim adınıza... :)

    YanıtlaSil
  3. kardeşimde kullanıyo ama pek akıllı olduğunu düşünmüyo çünkü gece kullanma zorunluluğu varmış sanırım.gündüz açınca makinaları fatura acayip kabarıyo diyo.bende kendi çapımda tasarruf için ketılı kaldırdım ortalıktan.15 günde bayaa bi fark etti faturam inanamadım.tavsiye edrim canım.dediğin gibi kolay kazanılmıyo
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. canım evet, epey farkdediyor.ben kurutma makinasını da ciddi anlamda kullanıyorum. hatta şuanda hem kurutucu hem bulaşık mak. çalışıyor. yalnız dikkat etmen gereken bir nokta var sayacının üzerindeki saati kontrol et mesela benimki 10 dk. geri

    YanıtlaSil
  5. tüm yurtta zorunlu çoğalacak diye tahmin ediyorum.
    İzmirde eskiyen saatler artık akıllı saatlerle değiştiriliyor. öyle de olmalı.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. filizcim çok haklısın ben nerdeyse 9 senedir kullanıyorum,çok da alıştım,bütün elektrikli ev aletleri ile yapılacak işlerimi akşam 10 dan sonra yapıyorum,mesela bulaşık makinası,çamaşır makinası,ütü...vb. herşeyini hazırlayıp saat 10 da düğmesine basıveriyorum,baştan zor gelmişti ama artık alışkanlık oldu,diğer işlerimi normal zamnlarında yapıyorum mesela evi süpürme işini gündüz yaparım mecburi olarak ama onlar da zaten normal tarifede oluyor gündüz olduğu için,tek yapman gereken gündüz 5 ile akşam 10 arası çok elektrik sarfiyatı olacak eşyaları kullanmamak,KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİMMM...

    YanıtlaSil
  7. Filiz bu konuyla ilgili paylasimin icin cok tesekkur ederim en kisa zamnada gecmeyi planliyirum ama bizim saat akilli degil bunu nasil degistirebiliriz?

    YanıtlaSil
  8. bizim apartmanında sayaçları değişmiş. Akıllı sayaç takmışlar.
    şimdilik özellikle ütü ve fırın işi akşam 10 dan sonrasını beklemek zor geliyor. Ama alışacaz inş.

    YanıtlaSil
  9. bende akıllı sayaca geçtim normalde 80 tl gelen faturam akıllı sayaçtan sonra 3.550 tl oldu :D:D baya bir kara geçtik ailecek:D..sayaçta problem olmuş değiştiler ama cok birsey değişmedi faturada:( bende gece ütü ev süpürme yapıyorum...yinede yüksek...çok ütü yapıyorum ben çorapları bile :)) ondanmı acaba....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))