26 Şubat 2012 Pazar

BEBEK BEZİNDEN POST OLUR MU?

Şimdi bebek bezinden de post yazılır mı demeyin:)Bal gibi de olur!Çünkü bizim evde  kızının ilklerini saklamaya bayılan bir baba var:)).Birkaç gün önce Zeliha 4 numara bez kullanmaya başladı ve babamızın küçük koleksiyonu ortaya çıktı.Minik bezini severken bebemizin nasıl da hızla büyüdüğünü konuşurken bu anı da fotoğraflayalım dedik..İnşallah 4 numara son bezimiz olur ve kızım vakitlice tuvalet eğitimini tamamlar...Ah yerim seni kuzucum benim:)Tombik bacaklardan ısırırım!

11 yorum:

  1. allah yavrunuza da size de sağlıklı uzun ömürler versin.zaman su gibi akıp gidiyor bir de bakıyorsun yanında bir genç kız yürüyor.

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy çok divisible, masallah! Zeliha bebis ne de kabuki buyuyor! Darisi basimiza..... He bu arid tecrubeden yararlanmak istiyorum, marka ne tercih ediyorsun? Yani memnun musun kullandigin urunlerden?

    YanıtlaSil
  3. olurmu hiç on numara daha 4 artı var 5 var külot bez var dur bakalım annesi:)

    YanıtlaSil
  4. haha bezleri saklamak iyiymiş :) biz hala 3 no kullanıyoruz 9 kiloya kadr çünkü, prima kullanıyorum ben de. bendede tam tersi fotoğraf hariç hiçbir şey saklamama hastalığı var :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım fikre, bende mesela ilk ayakkabısını aldım 1 aylıkken ancak kullanabilcek ee eskimicekte ve ileride bi aksesuar gibi kullanmayı düşünüyorum, hatıralar başka oluyor...

    YanıtlaSil
  6. ay yanyana koyunca çok hoş gözüküyorlarmış.bu postun güzelliğini ancak anne olmuşlar anlayabilir sanki.çoluk çocuk olmadan her iki lafından birini bebişe çıkartanlardan hoşlanmazdım.şimdi biz öyle olduk iyi mi:)) mşallah zeliha'ya.bizim yerimize de öpün koklayın.

    YanıtlaSil
  7. Bence koleksiyon olayını kısıtlaması gerekli babanızın. Daha neler çıkacak saklanacak başa çıkamayacaksın sen sonra:))

    YanıtlaSil
  8. Ben de saklıyorum kızımın bezlerini.. biz 2'den başladık 3'e geçtik ve orada takılıp kaldık.. kimbilir daha neler saklıyordur babası..

    YanıtlaSil
  9. aksungur46,inşallah o günleri de görürüz...

    Venüsle Hayat,Prima marka bez kullanıyorum ve çok memnunum canım...


    nohut oda,haklısın canım daha çok yol var:)


    yemyeşildeniz,bizim üç numara prima 7 kiloya kadfardı o yüzden 4 numaraya geçtik canım..bana kalsa ben de bu kadar şey saklamazdım sanırım.babası çok meraklı:)


    melc,emin ol canım zaten pek eskimeyecek giydikleri bebeğinin,Zelihanın küçülmüşleriyle daha kaç bebek büyür kim bilir:)


    zeyzey,sana katılıoyorum canım,biz de sürekli her konuşmayı ona bağlıyoruz:))


    adavedeniz,ah canım sen eşimin daha neler sakladığını bir görsen..hatıralara pek düşkündür.ev alırsak bir odası sırf onun meraklarına ayrılcak sanırım..

    Emine,saklamaz mı :)sen kardeşini bilirsin:)

    YanıtlaSil
  10. olur olru gorunce cok guldum :) ben de saklıyorum her numaradan 1 tane :D bu kareyı cekeyım dıye :) bezı bırakınca benım hayalım :) kardes post :) bu arada 1 numaradan 3 tane fılan sakladım :) oyuncak bebegıne baglasın dıye :D
    nasıl buyuyorlar dımı :)
    daha cok yazmak ısterım ben de :)
    sevgıler :)

    YanıtlaSil
  11. Canım bizimde böyle bir koleksiyonumuz var :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))