13 Eylül 2010 Pazartesi

35 LİRAYA İĞNE OYASI HAVLU ALIR MISINIZ?

Esenköy'deki evimizin alt katını yazları pansiyon olarak yerli turistlere kiralıyoruz.Bu yaz pansiyonda kalan Balıkesir Gönen'li bir abla yaptığı iğne oyalarını satıyordu.Ben de yaptıklarının bir kısmını fotoğrafladım.İğne oyası gerçekten yapımı oldukça zor,emek isteyen bir iş.Kıymetini de ancak bu işin nasıl yapıldığını bilenler anlayabilir.Ben hepsini çok beğendim.Ara ara sizlerle iğne oyası örnekleri paylaşıcam.Satın almak isterseniz benimle iletişime geçin lütfen.İğne oyalarını yapan hanım,sipariş üzerine de çalışıyor.İstediğiniz renk ve modeli yaptırabilirsiniz.
Bu model beyaz polyester(floş) iplik ve gri simli iple çalışılmış.Motiflerin ortaları tığla yapılmış,etrafları iğne oyasıyla devam edilmiş.

Her kızın çeyizinde bulunması gereken çok şık bir model.Fiyatı da oldukça uygun bence.
Motiflerin havluya birleştirilmesi de özenle yapılmış.İlgilenenler lütfen bu yazıya yorum bırakın.

13 yorum:

  1. fiat gerçekten uygun. annem bundan bir kaç yıl önce sadece havlu kenarına o kadar vermişti. hele bir de havlu içindeyse fiat oldukça cazip

    YanıtlaSil
  2. gerçekten güzel yapılmış, yapanın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. az önceki adsız mesaj bana ait. bir hata oluştu da

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Filiz, havlu harkulade kullanmaya kıyamam. Tam çeyizlik işler yapanın ellerine emeğine sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. eminecim gerçekten de uygun o zaman fiyatı..

    belgincim ben kullanıyorum valla,hiç gözünün yaşına bakmam,süs diye duran şeyleri hiç sevmem oldum olası,kullanılsın eskisin,yenisi yapılsın diye düşünüyorum hep.sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sevgili Filiz,
    ziyaretin ve yorumun için teşekkürler.
    Bende çok severim iğneoyasını yapmak bir türlü kısmet olmadı,inşaallah bundan sonra...
    bende seni takip listeme aldım..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. beğenmene sevindim evcilik,irtibatı koparmayalım:p

    YanıtlaSil
  8. cok güzelmis yapanin eline saglik paylasim icin tsklr diegrlerinin resimlerinide görünce bi kac tane almayi isterim kismetse

    YanıtlaSil
  9. cok güzelmis yapanin eline saglik paylasim icin tsklr diegrlerinin resimlerinide görünce bi kac tane almayi isterim kismetse

    YanıtlaSil
  10. sevdacım beğenmene sevindim.alamk istersen yardımcı olurum.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. emeğinize sağlık çok beğendim satın alabilmek için ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olursanız sevinirim...SERAP...

    YanıtlaSil
  12. merhaba, bu havludan satın almak istiyorum bende. yardımcı olabilir misiniz? teşekkür ederim, elif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık satmıyorum bu havlulardan malesef..kusura bakmayın

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))