20 Mart 2015 Cuma

BEBEKLER İÇİN ÖZEL YASTIK


Şu ılık ,güneşli bahar günleri hala başlamadı.Puslu,sisli,serin havalardan da gına geldi yani.Vaktimin çoğunu evde geçirince havanın durumundan daha da etkilenir oldum. Yaklaşan doğumumun stresi de cabası,keyifsizim biraz bugünlerde.Ne yalan söyleyeyim korkuyorum...En yoğun hissettiğim duygu korku.Hayırlısıyla kavuşsak evladımıza sağlıkla inşallah...

Kafayı dağıtmanın en güzel yolu dikiş dikmek benim için.Geçen hafta bir gece yarısı mahsülleriyle karşınızdayım.Fikir yine pinterestten tabiki.Bebekler için özel dikim yastık modelleri sürüyle internette.Ben kelebek modelli olanlara bayıldım.Bebekler için hem uyurken hem de araba koltuğunda rahatlıkla kullanabilecekleri,dikmesi de çok kolay bir model.


Yine evde kalan kumaş parçalarını kullandım.Aslında şablonlu bir fotoğrafım vardı ama bulamadım bir türlü.Ortada küçük bir dikdörtgen parça var.Yanlarda da kelebek kanatları.Pratik kesim yapabilirsiniz aslında.


Kumaşı çift kattan kesip tersten dikiyoruz.Bıraktığımız küçük boşluktan ters çevirip kelebek kanatlarını boncuk elyafla doldurup,ortadaki dikdörtgeni boş bırakıyoruz.Kenar dikişlerini yapıp dikdörtgeni sabitliyoruz.En son da doldurma işlemi için açıkta bıraktığımız kısmı dikiyoruz.İşte bu kadar.
 

Zeliha yastıkları görünce bir süre alıkoydu.Pembesi onunmuş yeşili Nurbanu kardeşinin:)Ben de Zeliha kuzusunun Ayşe bebeğiyle yastık fotoğrafı çektim.
 

Bu da fikrin orjinali.Dikmek isteyenlere kolay gelsin derim ve kaçarım:)))

7 yorum:

  1. harika bir fikir:) filiz hanım Sakarya'da mı oturuyorsunuz?

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyorlar... doğum heyecanı beni de sardı canım.. inşallah sağ salim alırız kucağımızı kuzumuzu...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel fikir... Zeliş işi biliyor pembe tabiiki:))

    sağlıkla alın kucağınıza inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Ben bu bloğu yeni keşfettim,ne kadar da çok şey kaçırmışım meğer,çok begendim burayı çıkamıyoruuummm:):):):)Yastıklara ve kızınızın tulumuna bayıldımmm.

    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. bizimde yeni bebeğimiz olacak muhakkak bende deneyeceğim elinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))