1 Aralık 2014 Pazartesi

KIRMIZIYI SEVDİĞİM DOĞRUDUR



Son zamanlarda kendim için ne çok şey diktim,ama sizlerle daha hiçbirini paylaşamadım.İkinci hamileliğimin 21. haftası içindeyim,karnım giderek büyüyor ve çoktandır kıyafetlerimin içine giremez oldum.Hamile pantalonları giyiyorum ,üzerlerine de uzun tunikler.Eski tuniklerim dar geldiğinden kendime bir sürü yeni tunik diktim.Haftasonu büyük hevesle diktiğim ve bugün okulda giydiğim kırmızı tuniğimle diktiklerimi sizlerle paylaşmaya başlayayım dedim.


Kumaşım Çarşamba kumaş pazarından.Çok büyük bir parçaydı 5 liraya almıştım.Bundan iki tane parça dikerim ben diyordum ama artan parçalardan Zeliha'ya bir elbise ancak çıkar.Model Burda dergisi 2010 Mayıs sayısından.Uzun zamandır paftayla çalışmıyordum,özene bezene kestim -diktim:)
 
 
Model büyük bedenler için verilmiş.Ben 44 beden üzerinde çalıştım ama dikiş paylarından epey daralttım.Yaka kısmı ve belden büzgülü oluşu beni cezbetti.


Modelin aslında arkadan fermuar vardı ve kollar yoktu.Yaka geniş olduğundan fermuara gerek duymadım,daha kullanışlı olsun diye de  modelin kol kısımlarını oydum ve klasik kol kalıbımla kolları ekledim.


Giderek büyüyen karnımı düşündükçe bu elbiseyi severek defalarca giyeceğime eminim:)
 

Bu da modelin orjinali.
 

Fotoğraf çektircek kimse olmayınca iş başa düştü.Üzerimdeki halini de görün istedim.Nasıl , beğendiniz mi?

13 yorum:

  1. çok güzel olmuş gerçekten. güzel günlerde giy :))

    YanıtlaSil
  2. çok çok güzel olmuş. rengine de bayıldım. Güle güle giyin inşallah

    YanıtlaSil
  3. Harika canım..bu arada tebrik ederim,ben yazamasamda okuyorum sizleri 😊 Güzel günlerde giy,sağlıkla gelsin bebiş 😘

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyorsun canım.. bebiş daha belirginleşmiş.. elbisen de çok yakışmış.. iyi günlerde sağlıkla giy inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol eminecim,inşallah:)yeğenin kıpır kıpır karnımda geziniyor:)))

      Sil
  5. ellerine sağlık, biz kırmızı sevdalılarıyızzz:)
    Çok da fazla bir şey dikmeyelim fazlalıkları yavaş yavaş gönderelim :)))
    sağlıkla giy canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım:)hele bir gelsin bebe kiloları sonra düşünürüz:))

      Sil
  6. Merhaba canım sana bir ödülüm var...Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))