21 Mayıs 2014 Çarşamba

AÇIKLAMALI KIZ ÇOCUK ELBİSESİ DİKİMİ


Önceki yazımda bahsettiğim kız çocuk elbisesini işte yukarda gördüğünüz eteğimden diktim.Fotoğraflar yine gece çekildi ve cep telefonuyla,çok iyi değil kusura bakmayın...

Eteği boyuna ikiye katlayarak üzerine kızımın bir bluzunu fotoğraftaki gibi koyarak dikiş payını da hesap ederek göz kararı kestim.

İşte bu hali aldı kesince.

Ön yakayı yine göz kararı oyarak genişlettim.Omuzlardan çıt çıt yapacağım için çok geniş yaka yapmadım.

Omuz başlarına küçük dikdörtgen şeklinde kestiğim kumaş parçalarını iğneyle tutturdum.Bu kısma çıt çıt basılacak.


Sonra diktim. 


Biye dikişine geçmeden önce biyenizi ütüleseniz harika olur.Ben ütüledim mi hayır tabiki:)Üşenirim ben ne yapayım:))Tez canlıyım biraz...
 Biyeyi ikiye katlayarak kumaş kenarını ortalayarak iğneledim.Siz bu aşamada teğel alırsanız daha muntazam olur bence.


İğneleme işi bittikten sonra dikişe geçtim.

Yakaya ve kol oyuntularına biye dikişini aptıktan sonra sıra geldi tuhafiyeye gidip çıt çıt bastırmaya..

Eteğe de biye dikişi yaparak kendi çapımda bir ilke imza attım:)

Dikmek isteyenlere kolay gelsin...

12 yorum:

  1. Çok teşekkürler paylaşım için bende bloğuma beklerim. http://yazdayamur.blogspot.com.tr/
    Dikişler benim de son zaman çoook ilgim çekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Şükran hanım hemen geliyorum:)

      Sil
    2. teşekkür ederim geliyorum ziyaretinize..

      Sil
  2. ben de yıllardir kullanmadigim dikiş makinemi bir gun hayata geçirirsem sizin bu postlariniz cok yol gösterici olacak :) bloğunuzu gfc den takipledim. ben de bloğuma beklerim ve beğenirseniz gfc den takiplerseniz cok sevinirim.
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

    YanıtlaSil
  3. Maşallah, marifet bu, bu kadarı bende yok :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ve anlatım da harika. Ben de deneyeceğim kızım için. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. elbisenize çıt çıt yeri koydunuzmu farkedemedim.

    YanıtlaSil
  6. elbisenize çıt çıt yeri koydunuzmu farkedemedim.

    YanıtlaSil
  7. elllerıne saglık cok acıklayıcı olmus bende beklerım sevgıler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))