25 Ekim 2010 Pazartesi

DANTELİN ZERAFETİ...

 Birkaç gündür blogumu ihmal ettiğimin farkındayım ama bahanem çok:)Haftasonu İstanbuldan gelen misafirlerimizi ağırladık.Hani şu cici hırkaları yaptığım cimcime var ya,hani şu beni "halasının gülü"diye seven zıpır..Evet evet Ceren'le annesi geldiler bize,evimize neşe getirdiler.Hasret giderdik kuzumla,nazar değmesin kızıma benim:)Haftasonu fotoğrafları daha sonra.Şimdi sizlerle güzel bir dantel örtü paylaşmak istiyorum.Bilenler bilir danteli çok severim,genç kızlığımda annemde göre göre ben de öğrenmiş,bol bol da örmüştüm.Şimdi de yeni evimizde çeyizimdeki dantelleri sırayla kullanmaya başladım.Tamam kurdele nakışını da çok seviyorum ama bence dantelin yeri ayrı.Ondaki zerafet ve incelik başka birşeyde yok diye düşünüyorum.
 Bu dantel takımını yatak odamda severek kullanıyorum.Annemin samimi bir arkadaşı örmüştü çeyizim için.
Örmek isteyenler için ayrıntılı olarak fotoğrafladım,umarım beğenirsiniz.Çok yakında yepyeni yazılarla burdayım..

7 yorum:

  1. gerçekten dantelin yeri başka. incecik iple bazen parmakları delinerek örülür dantel. emek ve sabır ister. çok özel bir örnek gerçekten, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. hayatımda hiç dantel örmedim ama örülmüşleri severim:))benim ilgi alanım örgü..bu model çok şirinmiş gerçekten.şimdi benim yeğenim doğubeyazıtta.garibim çok zorluk çekiyor

    YanıtlaSil
  3. Elelrine sağlık benim böyle güzel el yetenelerim yoktur.
    Bu işi zevke yapanlara hayranım..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. teşekkür Eminecim..

    kullanması örmesinden daha zevkli sevgili Hazalca:)doğubayazıtta hayat zor tabi,özellikle büyük şehrin nimetlerine alışanlar için çok daha zor.ama insan her zorluğa alışıyor.umarım yeğenin de yeni düzenine çabuk uyum sağlar..

    YanıtlaSil
  5. sevgili neşeli günler,el emeği olan herşeyin kıymeti ayrı oluyor tabi..

    YanıtlaSil
  6. Es-Selam gülüm.Yazdıklarınla bir kez daha içim ısındı , içine.Allah c.c razı olsun,ne cici,ne incesin.
    Rabbim gönlüe göre versin,her ne hayırlı duan varsa tez zamanda kabul eylesin.
    Dantel de pek şık olmuş:)
    Ellerine sağlık,maşallah sana en kocamınında.
    Dualarımdasın,dualarında olayım.
    Muhabbetle

    YanıtlaSil
  7. ve aleyküm selam Pepelacım,ziyaretinle beni neşelendirdin sağolasın canım kardeşim.Allah dualarını,dualarımı kabul etsin inşallah,uzaklardaki ama sanki çok yakınımdaki canım arkadaşım benim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))