2 Ocak 2010 Cumartesi

ÖRGÜ TUNİĞİME BAKIN ÇOK GÜZEL OLDU!

İşte budur!Kendimi tebrik ediyorum harika bir tunik ördüm kendime.İki hafta önce başlamıştım dün bitirebildim.Bu sabah eşim kursa gitmeden de fotoğrafları çektik ve hemen sizlerle paylaşıyorum.Alize Angora Gold Simli  ip kullanarak 4 numara şişle ördüm.İnanmayacaksınız sadece 2 yumakla modeli tamamladım.İp kendinden simli.Benim yüncüde görünce rengine bayıldım hemen aldım.Aslında şal örmek için almıştım.Yapacağım örneğe karar verince tunik öreyim dedim.Tuniğin modeli  tamamen bana aittir.Örneği ise internetten buldum. Örneğin açıklamasını görmek isteyenler buraya tıklasın..Başlangıçta çok zor gelmişti ,çünkü sürekli sayarak,örnek kağıdıma bakarak örmek zorunda kaldım.Ama emeğime değdi muhteşem oldu valla.Mütevazi olamıcam napim:))


 



 

10 yorum:

  1. Elinize sağlık, iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim arkadaşlar....

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş rengide harika elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim bende aynı ipten yapraklı etol başladım ama tuniğemi çevirsem acaba

    yaka kısmını nasıl yaptınız

    YanıtlaSil
  5. semracım kazağın eteğini ölçerek yaka çevresinin kaç cm olacağını hesapladım.sonra da aynı modelin ilk 5 sırasını örüp birkaç sıra da haroşe örerek bitirdim.oluşan uzun parçayı toplu iğne ile yakaya tutturdum.(bu işlemden önce ördüğüm parçayı hafiften ütüledim.)daha sonra da diktim.
    ben etolünü görmüştüm ve çok beğenmiştim sen bilirsin tabi.ikisini yap olmazsa:)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim canım etol yap diyorsun yani

    YanıtlaSil
  7. semracım sen etolünü yap bence de sonra da tunik örersin kendine zaten bu iple örgü örmek çok zevkli...

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık harika olmuş tuniğiniz,ben de hep örmek isterim ama hiçbir zaman cesaret edemedim..blogunuz çok iç açıcı herşey çok güzel...İyi günler diliyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))