19 Ocak 2010 Salı

KAYINVALİDEME ÖRDÜĞÜM ŞAL


Herkese merhaba..Tatilde olunca hergün giremiyorum internete malesef ama sizleri unuttuğumu sanmayın:)Süper bir şal modeliyle daha sizlerleyim.



Geçen sene 15 tatile girmeye yakın bu anneme ve kayınvalideme Alize Angora Batik ip ile iki tane şal örmüştüm.Sırası gelmişken sizlerle paylaşmak istedim.Modelin açıklamasını sizlerle daha sonra paylaşıcam.

Örnek nohut modelini andırıyor,sırasıyla 1 ilmekten 7 ilmek çıkarılıyor,sonraki 7 ilmek beraber örülüyor.Sanırım böyle kuruluyordu örnek.Şala iki yumak ip gidiyor.3.5 numara şişle örmüştüm.Örmesi zevkli bir ip herkese tavsiye ederim.


7 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline sağlık iyi günlerde kullansın kayınvalden.

    YanıtlaSil
  2. nasıl geçiyor tatilin canım.ayrıca yorumuna katılıyrum bende kendimi kaybediyorum dekorasyonda..VE ve ve
    şalın rengide şeklide süper olmuş canım.ellerine saglık
    öptüm.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çoook güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. gerçekten güzel bir modelmiş

    YanıtlaSil
  5. umarım tatil iyi gidiyordur... model harika olmuş kaç ilmek üzerine kurulu acaba? ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. baharcım yakında ayrıntılı açıklamasını yazıcam.takip edersen sevinirim.
    sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))