27 Ekim 2014 Pazartesi

DEKORATİF YASTIKLARIM



Yağmurlu bir günden herkese merhaba!Günler ben peşinden koştururken geçip gidiyor.Ne zaman sabahtı hangi ara gece oldu derken günleri birbirine karıştırır oldum.Zeliha kuzum kreşe başladığından beri hasta,burun akıntısı,öksürük,durgunluk hiç durmadan devam ediyor.Bugün de doktordaydım.Kreşe başlayan her çocuk için benzer bir dönem yaşanıyormuş,biz alıştık zaten ilaçlarla yaşamaya.Allah beterinden korusun ne yapalım.

Hamileliğim  iş güç,ev,Zeliha koşuşturması arasında çok arka planda kaldı.Bulantılarım da geçti çok şükür artık rahatım.Ama hala sabun,deterjan,bulaşık makinası kokularına dayanamıyorum.14.haftadayım ve iki kilo aldım.Karnım belli olmaya başladı.Açıkçası daha hareketlerini hissetmediğimden sanırım hiç hamileymişim gibi gelmiyor bana:)Hadi hayırlısı bakalım...



Yaz başında pazarda üç parçası 5 liraya bulduğum çiçek ve kuş desenli kumaşları ayıla bayıla almıştım.Hemen de kafamdaki projeyi hayata geçirip pembe koltuk takımıma uuyum sağlayacağını düşündüğüm yastık kılıflarını dikmiştim.Sonrasında yaşadığımız yoğun dönemde paylaşmak nasip olmadı sizlerle.Artık uzun zamandır severek kullandığım yastıklarımla bir arz-ı endam edeyim dedim.
 


Üç parça kumaşın desenli kısımlarını öne getirerek 6 parça yastık kılıfı diktim.
 

Arkalarını geçirmeli  yaptım.İçlerine beyaz kumaştan minderler dikip içlerini boncuk elyafla doldurdum.Altı yastığa bir kilo elyaf yetti.Yumuşacık yastıklarımız oldu.Bu koltuk takımı dubleks evde otururken üst kattaki oturma odamızdaydı.Biz hep salonumuzu kullandığımızdan bu koltuklarda hiç oturmamıştır.Gelem misafirlerimiz yatak olarak kullanıyorlardı.Şimdiki evimiz düz daire ,artık zamanında çok severek aldığımız koltuklarımızı kullanabiliyoruz.Yeni yastıklar da koltuklara ve odanın renklerine çok uyum sağladı.


Çarşamba günü fındık kızımın 3.yaş gününü kutlayacağız inşallah.Hazırlıklar tam gaz devam ediyor.Yeni fotoğraflar o günden olacak inşallah.Kızıma bir elbise diktim of ki ne offff:))
Merak edin azıcık:)))

8 yorum:

  1. çok güzel olmuş koltuk kırlentleri.. desenleri de renkleri de çok güzel.. ellerin dert görmesin... iyi günlerde kullan.. sonunda bulantılarının geçmesine de çok sevindim.. inşallah rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebişimizi...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel desenleri varmış kumaşların, çok da yakışmış koltuklara, güle güle kullanın. Şimdiden güzel kızının doğum gününü kutluyorum, sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık,kumaş çok güzel çok yakışmış

    YanıtlaSil
  4. Ya ne güzel kumaşlar buluyosunuz ama.Ben ara ara bulamıyorum.Hep klasik şeyler...
    Çok güzeller canım.Hamileleiğn hayırlı osun canım.Rabbim devamına erdirsin:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller gerçekten...

    YanıtlaSil
  6. renklerine de bayıldım güzel olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. ne zamandır bloga giremiyordum. maşallah neler yapmışsın. ellerine sağlık çok güzelmiş kumaş. bahar gibi olmuş renkleri.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))