10 Ekim 2014 Cuma

ZELİHA'YA BAYRAMLIK ELBİSE


Yazın diktiklerim hala paylaşılmayı bekleyedursun ben geçen hafta kızım için diktiğim elbiseyle karşınızdayım.Aslında bayram için yeni kıyafetler almıştık kızımıza ama dikiş makinam başka bir dikişim için ortadayken Zeliha için de evdeki kumaşlardan birşey dikmek istedim.


Kumaş klasik 1 liralık pazar kumaşlarımdandı,tam elbiselik,overlok istemeyen,düzgün duruşlu hafif tok bir kumaş.Rengine ayıla bayıla almıştım yazın.Kesimi Zeliha'nın bir bluzunu örnek alarak pratik olarak kestim.

Arkasına gizli fermuar dikişini normal dikiş ayağıyla yaptım.Yaka ve etek uçlarına hareket vermek için siyah dantel dikerek elbiseyi tamamladım.
 

Çok düzgün bir dikiş oldu doğrusu.
 

Bayramda Yalova Esenköy'de annemlerle beraberdik.Tüm kardeşler bir araya geldik.Ev çocuk sesleriyle doldu taştı,herşey çok güzeldi:))Bayram telaşından elbiseyi Zeliha'nın üzerindeyken fotoğraflayamamışım.Aklıma bile gelmedi..Bir sonraki giyişinde sizlerle paylaşırım,çok yakıştı gerçekten:))

Sevgiler...

5 yorum:

  1. halasının güzeline çok yakışmıştır eminim... güle güle giysin...

    YanıtlaSil
  2. sağlıkla giysin prenses:) ellerinize sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. Filiz hanım kızınız Zeliha çok şanslı.Sizin gibi becerikli bir annesi var . Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Küçük hanım Zeliha çok şanslı.Çünkü sizin gibi becerikli bir annesi var .Ellerinize sağlık .Elbise çok güzel olmuş.Küçük hanım güle güle giysin.:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))