19 Mart 2013 Salı

BEN BUNU ÖRMELİYİM

 Bu şeker yeleği internette görünce resmen vuruldum:)Hem rengi hem de modeli çok güzel.Fotoğraflar internetten,hangi siteydi hatırlamıyorum ama malesef açıklaması yoktu.Şimdi elimde bir örgüm var ,biter bitmez ne öreceğimi sizlerle paylaşmak istedim.
Benimle beraber bu modeli örmek isteyenler iplerinizi hazırlayın:)Bu yelek için 2 yumak Nako Pırlanta ya da Saten ip kullanmayı planlıyorum,3.5 numara şiş da tam uygun olur.Aynı tonda ip bulabilirim inşallah,sarı civcivime de pek yaraşır hani:)))

Haydi bakalım şimdiden kolay gelsin:)



27 yorum:

  1. filiz hanım ben sizin bloğunuzu cahide sultana yorum yazdığınızda farkettim bir bakayım dedim ve çok beğendim tam bana göre genelde hergün bakıyorum kızınız maşALLAH çok tatlı ALLAH nazarlardan saklasın hastalığınız sizin bir imtihanınız RABBİM en kısa zamanda şifa versin size dün en azından 5 defa yorum yazdım gitmedi profili yanlış seçmişim heralde ondan en son usandım bir merhaba diye yazayım dedim bakalım çıkacakmı baktı çıkmış e bundan sonra gelsin yorumlar inşALLAH bugün yarın kurbağalı patiği denemeyi düşünüyorum yalnız nasıl bir ipten ördüğünüzü yazmamışsınız cvp yazarsanız sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun canim cok sagol.blogumu begenmene cok sevindim her zaman beklerim:-)patikleri loren marka iple ormustum,patiklik ip diye satiliyordu.kolay gelsin canim....

      Sil
  2. hakikaten çok sevimli birşey.Anneme ördüreyim bunu ben de.Örgünün böyle modellisini beceremiyorum.Sen örerken sayılarını ve nasıl yaptığını yazarsan belkide yapabilirim ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun ip alip baslamayi dusunuyorum canim,sayilari ve nasil ordugumu anlaticam insallah...

      Sil
  3. kizi olanlar bayiliyor sanirim sahiden cok guzelmis cnm

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir modelmiş.. tam da baharlık...spor kıyafetleri de çok güzel tamamlar..

    YanıtlaSil
  5. siz örerken açıklamasını yazında bizde örebilelim ozaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylasicam aciklamalari insallah..takibe devam;-)

      Sil
  6. filiz maşallah çok güzel bir hıka inşallah bende örebilirim seninle bayıldım çünkü gerçi bizde giyecek kimse yok ama olsun verecek birini bulurum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ipni sisini hszirla canim bugun yarin badlariz ormeye insallah;-)

      Sil
  7. yakışmazmı cadıya..kolay gelsın
    benım arşıvımde olan bır yelek bakalım nezamn sıra gelır...

    YanıtlaSil
  8. Sagol canim gel beraber orelim minik cadilara...

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir modelmiş şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  10. http://www.liveinternet.ru/users/gelexxx/post232860191/

    Ben sizin için araştırdım ve buldum hırkasın sitesini...)))

    YanıtlaSil
  11. http://www.liveinternet.ru/users/gelexxx/post232860191/

    Size ufak bir bilgi.. Netten beğendiğiniz herhangi bir resmi (dantel, örgü gibi...) önce bilgisayarınıza kopyalayıp yapıştırın. Sonra google görselleri tıklayarak açın. Sonrada ekrana kopyaladığınız resmi tıklayarak görsellere getirin. Size o resmin bulunduğu birçok siteyi gösterecektir. Onlarada tek tek tıklayarak bakarsınız... Yukarıdaki linki sizin için buldum. Umarım yardımcı olmuşumdur. selmaaltınkaya@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim bu uygulamayi bilmiyordum super oldu.ayriva bu siteyi benim icin bulmaniz da harika oldu dogrusu:-)

      Sil
  12. Canim masallah vallahi örgü örmekte üzerine yok gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim orgu ormeyi cok seviyorum ah keske daha fazla vakit ayirabilsem neler orerim neler

      Sil
    2. en çok örgü öğrenmeyi istiyorum biliyormusun filiz düz örüyorum fakat örnek nasıl konur kol nasıl kesilir hiç bilmiyorum

      Sil
  13. çok şeker,ben öremem ama anneme göstereyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Goster tabi tatlim senin minik de giysin insallah

      Sil
  14. Ipi sisi hazirladim yapilisini paylasmanizi bekliyoruz ayrica burgu modelini de aciklamissiniz cok isime yaradi ne kadar tsk etsem azdir. Basarilarinizin devamini diliyorum.
    Sevgiyle kalin...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))