27 Mayıs 2010 Perşembe

VE LOST BİTTİ:(((

Lost dizisini izlemeye başladığımızda arka arkaya bir sürü bölüm izler , bir sonraki bölümü sabırsızlıkla beklerdik.Dile kolay tam altı sezon takip ettiğimiz dizimiz bitti...Final bölümünün hakkını verememiş olan senaristlere gıcık olduk eşimle.Nasıl yani??? diye kalakaldık bittiğinde.Bence bu şahaser dizi daha güzel kurgulanmış bir sonu hakediyordu.Paralel evrene mi bağladılar,yoksa reenkarnosyana mı anlayamadık ya neyse..Tek kelimeyle harika bir diziydi,henüz izlememiş olanlara şiddetle tavsiye ederim,hastası olacaksınız...
Bu arada severek takip ettiğimiz bir çok dizi sona erdi.Önce Prison Break , Monk ve Lost...Ama neden Yaprak Dökümü hala bitmiyor ki:))))

3 yorum:

  1. merhaba filizcim.güzel yorumun için teşekkür ederim.ben de son 4 senedir çok severek takip ediyordum lostu.bittiğine üzülüyor insan öyle alışmıştık ki:)ben de finali izlediğimde tam anlayamadım sonra yapımcının bir röportajını okudum.paralel evrenin araf olduğunu soylüyordu.lostun sonunda ne olduğu muamma olsa da bir efsane olduğu gerçek:)sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  2. biz de hüsrana uğrayanlardanız Ama sana izlemediysen House da tavsiye edebilirim. O da alışkanlık yapacaktır

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle katılıyorum filizcim sana...ben lostu çok takip etmedim ama monk ve diğerlerini çok severek ziliyordum...dediğin gibi bu güzel dizilerin bile bir sonu var ama nedense yaprak dökümü vb diziler bir türlü bitmiyor...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))