29 Nisan 2010 Perşembe

FİLİZ'İN ANGELINA JOLIE ÇANTASI

Brezilyalı hanımların marifetlerini imrenerek takip ediyorum.Özellikle tığ işinde ve nakışta bir numaralar.Gezdiğim sitelerde rastladığım nohut modelli çantaları çok beğeniyordum ,daha sonra bu çanta modelinin Angelina Jolie ve daha birçok ünlü tarafından kullanılınca çok moda olduğunu duydum.
Angelina'nın olur da benim olamaz mı dedim ve soluğu yüncüde aldım:))Tunç marka keçeleşmeyen kalın bir ip aldım.(Yaklaşık üç yumak kullandım ben.)Başladım örmeye.İp kalın ve tığım ince olunca tam istediğim gibi sıkı dokulu bir çanta oldu ama özellikle nohutlarını yapmak bileğimi çok yordu..

Benim evde daha önceden aldığım çanta sapları vardı ,onları kullandım.Yapılışı için hanımelim forumundaki şablonu kullandım.
Çantayı bitirdikten sonra içini evde kullanmadığım bir penye ile kapladım,hayalet iplikle çantaya diktim.
Sapları trabzan ile yaptığım şeritlerle çantama tutturdum,gayet sağlam oldular..
 Çantaya tabanından başladım.12 zincir çekip 14 sıkiğne ile başladım her sıra başında birer sıkiğne artırarak 18 sıkiğne olunca düz devam ettim.İstediğim taban boyuna ulaşınca baştaki işlemi tersten uyguladım,ilmekleri sıra başlarında eksilterek 14 sıkiğneye indirdim.Ardından 1 zincir ile üst sıraya geçerek tabanın çevresini sıkiğne ile dönüyoruz.Başa gelince örgüyü ters çevirip sıkiğne ile devam ediyoruz.Yani bir sıra içten,bir sıra dıştan sıkiğne örüyoruz.Nohutların yapımı hanımelim forumunda anlatılıyor link üstte var.
Bu arada Gerard Darel imzası taşıyan bu çanta modelinin orjinalinin fiyatı 449 TL!

15 yorum:

  1. Çok emek harcamışsın ama kullarken alacağın keyif yorgunluğunu unutturacaktır sana..Keyifli günlerde kullanman dileğile :))

    YanıtlaSil
  2. elleriniz sağlık çok güzel olmyuş

    YanıtlaSil
  3. ellerine saglık bitanem harika olmuş.100.izleyicin de hayırlı olsun...
    öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
  4. filizcim ellerine sağlık harika olmuş çantan,rengi de tam güzel ve kullanışlı bir renk,harikasın...

    YanıtlaSil
  5. filizcim çantan süper olmuş, güle güle kullan...ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. süper,orjinalinden daha güzel yapmışsın.güzel günlerde kullan.
    bu arada doğu anadolu bloggerları olarak ne zaman buluşuyoruz:))

    YanıtlaSil
  7. çok şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim canlarım beğenmenize çok ama çok sevindim.

    örgü delisi,buluşma konusunda en kısa zamanda sana haber vericem

    YanıtlaSil
  9. çok hoş olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık filiz, harika olmuş bu çantayı bende biliyorum şişle örülenide var sanırım.
    Bir süredir yokum ve nedeni sadece tembellik bahar tembelliği. Fotoğraf makinem kırılıp, yeni telefonumun ayarlarını yapamayınca resim ekleyemedim ve kendimden haberler veremedim haklısın.
    Biz üçümüzden başka bildiğim kimse yok doğu anadoluda blogger olarak bizde bize yeteriz sen tayinini almadan önce gel güzel bir buluşma yapalım göl kıyısında

    YanıtlaSil
  11. canım arkadaşım ellerine sağlık süper olmuş iyi günlerde kullan. bu arada geçmiş olsun seni kocaman öpüyorum sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  12. harika olmuş canım beni angelina'dan neyimiz eksik .. sefamız olsun ..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuş canım ellerine sağlık ve bravo...Gerçekten süper bir çanta olmuş..

    YanıtlaSil
  14. çok çok güzel olmuş..aslında uzun zamandır çok bğendiğim bir çanta modeli idi ama cesaret edememiştim..görüyorumki çok zor değilmiş...ve sen çok güzel resimlemişsin...ellerine sağlık tatlım...

    YanıtlaSil
  15. bu cantadan bende örmek istiyorum ama acıklamalı hiç bi blog bulamadım acaba yanlardan artırma oluyormu bunu bilmek istiyorum yanıtlarsanız cok sevinicem şimdiden tşkler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))