3 Aralık 2009 Perşembe

EŞİMİN SİYAH SÜVETERİ

Geçen yaz başında seminer döneminde ördüğüm(hatta bir kısmını da okulda örmüştüm:))
süveteri okul dönüşü eşimin üstünde görünce fotoğraflayıp sizlerle paylaşmaya karar verdim.Gerçi ışığı bir türlü ayarlayamadım,bazılarında gri çıktı ama model az çok belli olmuştur sanırım.
Bu modeli geçen sene aldığım bir örgü dergisinde görmüştüm.Hep saç örgüsü,burgu olcak değil ya deyip kolay ama sürekli ilmekleri saymayı gerektiren bu örneği yapmaya karar vermiştim.
Kafes kafes görüntüsüyle eşimin hatta öğrencilerinin bile beğenisini kazanmıştır kendileri:))


Sevgili Belgin modelin açıklamasını rica etmiş.Ben bu modeli aşağıdaki tabloya bakarak yapmıştım.Umarım faydalı olur.

Yalnız tabloda bir eksiklik var.Yatay olan kısımlar iki çizgi olcak ama dikeylerin üçerli olduğu tabloda gösterilmemiş.Siz de en iyisi benim gibi elinize kağıt kalem alın ve ilmekleri yazarak ayarlayın.Bu modelde sadece ters , düz örgü bir de ilmek değiştirme kullanılıyor.Umarım faydalı olmuştur yazdıklarım.


2 yorum:

  1. Sevgili filiz çok şık olmuş.Bu örneğin açıklamasını da görmek isterim.Bu örnekten bizler için harika panco olabilir kalın iple örüldüğünde farklı durmazmı.Elinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. sık kullanılanlara ekledim .bu modelden kazak olabileceğini tahmin etmedim.Ellerinize saülık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))