30 Ekim 2009 Cuma

TATİL GEZİSİ


Bugün domuz gribi nedeniyle okullar Doğubayazıt'ta tatil.Okulumuz temizlenecek,dezenfekte edilecek.Biz de eşimle kaçamak yapalım dedik Iğdır'a gidiyoruz.Yakında haftasonu kurslarımız başlayacak ve malesef bir yere kıpırdayamıcaz.Aslında Iğdır'a gitmemizin asıl sebebi ipek kurdele almak.Doğubayazıt'ta ipek kurdele satılmıyor.Geçen haftasonu Ağrı'ya gitmiştik benim ehliyet sınavım için oradan alayım dedim ama tuhafiyeciler ipek kurdelenin ne olduğunu bile bilmiyorlarmış..Daha önce Iğdır'dan almıştım.İnşallah yine bulabilirim.Annemin mutfak takımı yarım kaldı.Benim de salon takımım için lazım.Bakalım neler olacak...

2 yorum:

  1. cnm cok kutsal bir gorevi zor bır ılde yerşne getirioosun allah sana bol enerji versinn.bulamadıgın bısey olursa ben ıstanbuldan da yollarım sana

    YanıtlaSil
  2. ne kadar tatlısın çok teşekkür ederim.gerçekten çok mutlu oldum.buralara gelirken çok önyargılıydım,ağlaya ağlaya geldim inan.ama artık 4 sene oldu alıştık tabi.şartlar zor olsa da devam edicez burası da vatan toprağı..sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))