9 Şubat 2015 Pazartesi

HELLO KITTY ATKI BERE TAKIMI


Herkese merhabalar!Çalışma hayatıma Eylül ayına kadar ara vermiş bulunuyorum,evde olmak çok güzel:)Artık örgülerime,dikişlerime daha çok vakit ayırabileceğim için inanılmaz mutluyum:)

Nurbanu için hazırlıklara tam gaz devam ederken Zeliha kuzumu da unutmuyorum tabi.Yarıyıl tatiline girmeden önce onun için ördüğüm atkı bere takımını sizlerle paylaşmak isterim.Birçok kız çocuğu gibi benimki de tam bir Hello Kitty hayranı.Severek ördüğüm bu takımı nasıl bir hevesle giydiğini varın siz düşünün atık:)


İpim Kartopu Pamuklu Bebe.Nurbanu için aynı iplikten bir battaniye örüyorum şu sıralar.Çok güzel bir ip tavsiye ederim.Şapkaya tepeden başlayarak artıra artıra arada ölçerek ördüm.Kulak kısımlarını uzattım.Süslemeler çok zevkliydi.kulakların içine elyaf doldurdum.


Atkıyı da istediğim uzunlukta örüp uçlarına minik hello kittyler ördüm,diktim.Pon ponlarla süsledim.
Örmek isteyenlere kolaylıklar dilerim...

10 yorum:

  1. emeğinize sağlık çok şirin olmuş yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, güle güle kullansın kuzucuğun :))

    YanıtlaSil
  3. Filiz hanım çok sevimli olmuş .Küçük hanım iyi günlerde giysin inşaALLAH.Sizede diğer işlerinizde kolay gelsin yapacaklarınızı ve paylaşımlarınızı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. çok sevimli olmuş canım.. iyi günlerde giysin kuzucuk...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş.elinize sağlık..Renkler de çok hoş durmuş.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık sağlıkla mutlu anlara giyilsin inş.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Şok şirjin olmuş elinize saglık.

    YanıtlaSil
  8. Herkese çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  9. merhaba filiz hanım bu bereden bnde başladım ama iki kere orup soktum detaylı olarak anlatırmısınız acaba zahmet olmazsa biliyorum bebekte bekliyosunuz ama kızımın çok hoşuna gitti sevgiler fatma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda sayıları vericem ilginize teşekkürler:)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))