19 Kasım 2014 Çarşamba

ZELİHA'NIN ODASINA PERDE

 
Yeni evimizde Zeliha kuzusunun kocaman bir odası oldu.Artık iyice büyüdüğünden midir nedir odasını çok sahiplendi,eve yeni gelen misafirleri "bak burası benim odam" diye çekiştire çekiştire odasına götürmesi ondan sanırım:)Kızımın odası kocaman olunca artık küçük gelen park yataktan bazaya terfi ettik.Bazanın altı Zeliha hanımın bütün ıvır zıvırlarını topladı iyi oldu.Eski evimizdeki perdeler kocaman camlara küçük gelince de iş başa düştü.
 
 
Tülü parça halinde kumaş pazarından 5 liraya almıştım.Deseni çok hoşuma gitmişti alırken,kızımın odasına nasip oldu.Etek uçları kendinden dilimli olduğundan dikiş gerektirmedi.Yanlardan kıvırarak diktim.Üst kısmına da ekstrafor aldım metre işi,düğmeleri de taktım oldu da bitti:)
 
 
Perdeler ise duck kumaştan.Metresi 8 liradan aldım,desenini tüle uydurcam diye baya bir aradım bu kumaşı.Sonuç güzel oldu ama.İki kanat perdeye 5.5 metre kumaş aldım.eni 1.70 ti sanırım.Belli aralıklarla kapalı pileler yaptım.Yan kenarları ve eteğini bastırdım.Meğer perde dikmek ne kolaymış.Hem de bir seferde bu kadar büyük bir parçayı dikmek inanılmaz zevkli:)
 
 
İşte böyle oldular...
 
 
Bu da son kareye kendini sıkıştıran minik kuzu:)))

9 yorum:

  1. Ay çok cici olmuşlar ellerinize sağlık renkleri falan harika. Güle güle güzel günlerde kullanın inşallah.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullansın minik kuzu... çok güzel görünüyor odası.. gelip göreceğiz inşallah yakından...

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş canım küçük Zehra güle güle kullansın :) seninde ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. onlar herseye deger.... misler gibide olmusss cnm

    YanıtlaSil
  6. Filiz hanım perde çok şık olmuş.Kızınız güle güle kullansın.Hep mutlu bol kahkahalı günleri olsun inşaALLAH.:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık çok güzel olmuş canım..

    YanıtlaSil
  8. çok yakışmış. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. canım bayıldım bayıldım:)Ben de duck tan perde dikim.yayoınlıcamama seninki çok şık gerçekten.tüle de bayıldım.ucuza ne güzellşkler çıkmış ortaya.mutlulukla kullansın Zeliş:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))