2 Ağustos 2014 Cumartesi

KURDELE NAKIŞLI HAVLULARIM


Doğuda mecburi hizmetimizi yaparken bir dönem kurdele nakışına merak salmıştım.Eski yazılarımda da yaptığım çalışmaları sizlerle paylaşmıştım.Ama Sakarya'ya tayinimiz çıktığından beri yapmak nasip olmamıştı.Yıllar sonra yeni gelinimize hediye etmek için tekrar kurdelelerimi elime aldım ve iki tane havlu işledim. 


Nakışları duck kumaş üzerine kasnakta işledim ardından havluya makinayla diktim.
 


Çiçekler karanfil kurdeleden,yapraklar ipek kurdeleden..
 

En son evdeki güpür dantellerle  süsledim .


Diğer havluda sadece ipek kurdele kullandım.Lazy Daisy yöntemiyle hem çiçekleri hem de yaprakları yaptım.Dallar muline iplikten.
 





İyi günlerde kullanılsınlar inşallah...

12 yorum:

  1. hepsi rengarenk ve harika :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller.. ben de özlüyorum bazen kurdele nakışı yapmayı, malzemem de bir hayli var ama başlama enerjisini bulamıyorum bir türlü. iyi günlerde sağlıkla kullanılsınlar inşallah..

    YanıtlaSil
  3. Ama bunları havlu olarak kullanmaya nasıl kıyacaklar? Siz böyle marifetli insanlar emeklerinize nasıl kıyıyorsunuz?
    Ben bunları yapabilseydim çerçeveletip duvara asardım. Gelininiz olsaydım (anneniz yaşındayım ama olsun:)) havlu kısmını kesip çıkarır, sehpa örtüsü olarak kullanırdım.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller çok isterdim siz gibi görümcem olsun çok şanslı gelininiz
    Mutlu huzurlu günlerde kullansınlar

    YanıtlaSil
  5. kurdele nakışını en çok kasnakta tablo gibi kullanmalarını seviyorum.
    çok ciddi bir el emeği. becerebilmek ne hoş ^^

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşlar bayıldım yaw..bizde gelinler görümceye yapar yaa..ne iyiyimiş..
    takipteyim.http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller..blogunuzu inceledim de maşallah ne kadar maharetlisiniz..10 parmağınızda 10 marifet.
    sizi takibe aldım..bende pek bişey yok ama siz de bana gelirseniz sevinirim.
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık. Kurdele nakışını çok beğenen fakat denemeye cesaret edemeyen biri olarak bloğunuzu yeni keşfettim ve izlemeye aldım. Uzun zaman sonra nakışa geri dönmüşsünüz ama bence bu kadar ara vermeyin :)) Yeni blog sahibi olarak ben de sizi beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. harikalar. paylaşım için teşekkürler. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Filizcim seni cok merak ettim nerelerdesin
    canim sen

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))