5 Eylül 2012 Çarşamba

NOHUT MODELLİ BEBEK YELEĞİ

 Zeliha'nın doğumuyla değişen hayatım blogumu da değiştirdi,aylardır anne-bebek blogu oldu çıktı:)Örgü örmeye ne yazık ki hala vakit bulamıyorum.Örebilen annelere de kıskanarak bakıyorum:)Aylardır ördüklerimi paylaşmıyordum inşallah bu yazı bir milat olur ve eski günlere az da olsa bir geri dönüş yaşayabilirim.Çünkü biliyorum ki benim örgü açıklamalarımda istifade eden,yeni yazılarımı,tariflerimi bekleyen bir okuyucu kitlem var.Hey siz ordaki sessiz çoğunluk,yorum yazmasanız da ,ses vermesenizde ben sizi biliyorum ,ne istediğinizi de biliyorum merak etmeyin:))))Takibe devam...
Bu bebek yeleğini geçen sene doğumuma az bir zaman kala örmüştüm.Modeli bir arkadaşımın bebeğinin üstünde görüp çok beğenmiştim.Nako saten iple yanlış hatırlamıyorsam 3.5 numara şişle örmüştüm.
 Yakadan başlanıp bütün olarak örülen bir model.Mantık aynı yani.Tek farkı robadan itibaren örülen nohut modeli.Aradan onca zaman geçtiği için modelin ilmek sayılarını hatırlamıyorum,vaktim yok tekrar saymaya da..O yüzden sadece nohut modelinin nasıl örüldüğünü anlatıcam sizlere.

 Nohut modeli nasıl örülür?

Aslında çok kolay.Örgünün ön yüzünden kenar ilmeği örmeden sağ şişe alınır,sonraki ilmekten 3 ilmek çıkarılır,sonraki ilmek düz örülür,sonraki ilmekten üç ilmek çıkarılır.....Bu şekilde devam edilir.Arka sıra hep ters örülür.Sonraki sırada Tek olan ilmeklerden 3 ilmek çıkarılır,3 'lü ilmekler beraber düz örülür.İşte bu kadar:)

Örmek iseyenlere kolay gelsin diyorum.

Bu arada hayatımıza bebek bakıcımız dahil oldu.En kısa zamanda bu konuda yazmak istiyorum.Sevgiler...

11 yorum:

  1. selam blogger annelerden geldim banada beklerim..bu arada el işiyle pek ilgim yok ama zelihanın maceralarını ilgiyle okurum artık..sevgilerr:)

    YanıtlaSil
  2. İLK YORUMU BEN YAPAYIM.YAZIN ELİŞİ YAPMAYI BOŞLADIM AMA UZUN KIŞ GECELERİNDE EN BÜYÜK ZEVKİM.BU MODELİNİZ DE KEYDEDİLDİ.HIRSIZLIK OLAYINDAN DOLAYI DA GEÇMİŞ OLSUN.ALLAH KÖTÜLERE FIRSAT VERMESİN.SEVGİLER...AYŞE

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım zelihacık iyi ve sağlıklı günlerde kullansın sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık çok hoş olmuş.Bende örgüyü severim ancak sayılar olmayınca ölçüyü tutturamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş.. nohut modelini de çok severim... nako saten tarzı parlak ve pamuk ağırlıklı ipleri örmeyi daha çok tercih ediyorum...iyi günlerde giysin halasının güzeli...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş eline sağlık filiz prensese de çok yakışır sağlıkla giysin<sıla

    YanıtlaSil
  7. filizcim blogunu uzun zamandan beri takip ediyorum ve çok tatlı vesempatik bir ailesiniz yaptığın her paylaşımda çokgüzel evet örgülerini özlemiştik ama prensesin büyümesini seyretmek de bizim için çok güzel oluyor birde ek gıdalarında neler yaptığını paylaşırsan çok sevinirim neleri nasıl ve ne zamanda yediriyosun

    YanıtlaSil
  8. hiç bişi analşılmıo

    YanıtlaSil
  9. ilmekten tekrar 3ilmek nasıl çıkarılıcak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://filizinevi.blogspot.com/2010/04/bir-ilmekten-yedi-ilmek-nasil-cikarilir.html

      bu linkte bir ilmekten 7 ilmek nasıl çıkarılır videosu var,aynı yöntemle üç ilmek çıkarabilirsiniz.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim.Her blog yazarı gibi yorum okumaya ve cevaplamaya bayılıyorum:))